stond ff naar buiten te kijken en dacht echt, gaat de kant van Jian op, het blijft flitsen he.quote:
Als ik kijk op de buienradar dan kan ik hier rond een uur of twaalf wel wat verwachten. De lucht is hier nu trouwens inktzwart en de bliksem schiet er om de 20 seconden links en rechts doorheen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
IK heb medelijden met je Teun, want als ik op het buienradar kijk, is het hier nog niet over met het lekkers
Ach kom nou lief Heksje van me, je gaat een inktvis toch niet geloven??? Het enige wat dat beest wil is een verse mossel en uit welk bakkie dat ding komt zal hem een vreugde zijn! Oranje moet gewoon goed voetballen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:21 schreef Toverheks het volgende:
tering frank snoeks zegt het ook net, Paultje de octopus heeft toch gelijk gekregen, he bah waarom zegt ie dat nou.
Verstandig. Vorig jaar is onze supersonische parasol tegen de vlakte gegaan tijdens een hevige windvlaag. Gevolg: alle naden waren los en zo'n ding zet je niet zomaar op een huis-tuin-keuken naaaimachientje weer in elkaar. We hebben geinformeerd wat een nieuw scherm zou gaan kosten, werden er bleek van! Dus maar een zeilmakerij gezocht en die heeft het ding gerepareerd. Maar ik klap hem nu wel elke avond netjes in en als ze veel wind voorspellen gaat ie de schuur in! En komt er niet weer uit voor de wind is gaan liggen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Straks toch maar het zonnescherm indraaien en binnen gaan zitten, voordat de wind er korte metten mee gaat maken
ze kunnen dat toch ook makkelijk manipuleren?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach kom nou lief Heksje van me, je gaat een inktvis toch niet geloven??? Het enige wat dat beest wil is een verse mossel en uit welk bakkie dat ding komt zal hem een vreugde zijn! Oranje moet gewoon goed voetballen!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ze kunnen dat toch ook makkelijk manipuleren?
Gewoon in 1 van die doen een dooie mossel pleuren![]()
dat ruikt zo'n beest toch wel ?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Schrale troost voor Disana, bij mij boven is het nog steeds bloedheet.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft degene die Paul voert een vooruitziende blik.
Edit;Verkeerde smilie
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Ik heb hier vanavond al een paar keer geschreven dat het hier niet om te harden is maar iedereen zit alleen maar te gillen over z'n eigen stormpje.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Ik heb hier vanavond al een paar keer geschreven dat het hier niet om te harden is maar iedereen zit alleen maar te gillen over z'n eigen stormpje.
Even op dequote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
hehe eindelijk ajax updates
maar waar zijn me smilies gebleven??
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wij mogen niet gillen over ons stormpje omdat jij geen stormpje hebt?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het kolkt in de lucht, 't gaat echt flink tekeer
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
'Wij'? Veelzeggend. Ik word de hele avond al genegeerd.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.. jah.. iemand die er in ieder geval meer verstand van heeft dan dat beessie,
die zich er echt in heeft verdiept, dan heb je een grotere kans dat je goed gokt dan
dat je echt op zo'n beessie af gaat..
Toch? denk ik
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vin het nog steeds wel meevallen, maar dat zal wel weer aan mij liggen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niet zo in dat hocus pocus (sorry heksje).
O ja, in IE doen ze het niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:54 schreef HiDiHo het volgende:
ok nu heb ik smilies, maar ze zijn nog steeds niet klikbaar
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ze kunnen dat toch ook makkelijk manipuleren?
Gewoon in 1 van die dozen een dooie mossel pleuren![]()
dat ruikt zo'n beest toch wel ?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niet zo in dat hocus pocus (sorry heksje).
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
'Wij'? Veelzeggend. Ik word de hele avond al genegeerd.
Gelukkig gebruikt maar 98% IEquote:
of een Bongetje doenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij, als in wij die wel een stormpje hebben;)
Ik heb je niet genegeerd, ik was er vanavond niet![]()
Ga je ons nu ook allemaal de tering wensen?
Ik vind het er wel mooi uitzien, alleen met die stop volgen-knop een stukje opschuivenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vin het nog steeds wel meevallen, maar dat zal wel weer aan mij liggen
Hier ook....ow wacht ik zit ook in 020quote:
Hahaha hohoho wat een grappige meiden zijn jullie toch.quote:
nu wel weer hoor..........quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Toverheks het volgende:
had al half uur terug smsje gestuurd aan die oudste, denk ga haar toch bellen is er al geen bereik meer, echt noodweer hier.
kut Spuit zelfs geen tv meer.
Een heks die niet in hocus pocus gelooftquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor geloof er ook niet in, maar o wee als dat klotebeest gelijk krijgt
wij zien altijd hetzelfdequote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zag jaren geleden hoe ze dat doen met reclame voor kattenvoer: je laat een kat twee dagen honger lijden. Zet dan twee bakkies voer klaar, het ene met het onbekende merk en het andere met het geweldige merk. In het onbekende merk doe je een paar druppies amoniak en echt, geloof me: geen kat die er een bek aanzet! Maar het beestje heeft wel zoveel honger dat hij met graagte aanvalt op het bekende merk!
En op die manier kun je volgens mij ieder dier manipuleren. Die Paul kan echt niets voorspellen, die voert alleen een aangeleerd trucje uit. Net als die vogel en dat varkentje. En onze honden. Want de ene besloot vanavond dat Oranje zou winnen, maar de andere wist heel zeker dat het Spanje zou worden
He... dat was een grapje hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaha hohoho wat een grappige meiden zijn jullie toch.
Ik zal jullie niet de tering wensen maar wel een partner die deze hitte door zijn ziekte nauwelijks kan verdragen.
Zo, en nu weer ziekenhuisverhalen van de incrowd graag
We proberen Ik probeer je alleen een beetje op te vrolijkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaha hohoho wat een grappige meiden zijn jullie toch.
Ik zal jullie niet de tering wensen maar wel een partner die deze hitte door zijn ziekte nauwelijks kan verdragen.
Zo, en nu weer ziekenhuisverhalen van de incrowd graag
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier ook....ow wacht ik zit ook in 020
okeeeeeeeeeeee wat is er met FOk...waaris mn vertrouwde fok.....de smileys doen het neit....ik gaat janken nu
En onweer bliksem en regen vanaf 7 hoog is cool
sterretje hoofdletter o sterretjequote:
We hebben de gordijnen nu maar dicht....zo maar lekker slapenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dit is eng, wilde net poste laysa zal wel genieten die zit lekker hoog
Huh. Ik zei alleen maar dat niemand vanavond op mijn posts reageerde dat het hier nog steeds niet te harden is. Daar werden vervolgens sneren over gegeven en pas toen noemde ik mijn vriend.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:
lieve lieve disana, natuurlijk is jou man net zo belangrijk als de rest, maar verdomme, ik denk niet eens dat de meeste weten wat je man heeft en ja als jij nooit wat aanslingert erover kan ook niemand reageren, en ja ik denk ook aan jullie en weet dat jullie het zwaar hebben, maar praat er dan openlijk over en niet van Boem iets roepen waar de meeste geen weet van hebben en het is niet aan mij of een ander die van jullie situatie afweet om het hier open en bloot te bespreken zonder dat jij ervan af weet.
ik denk en weet wel zeker als iedereen hier weet van de hoed of de rand dat daar op gereageert wordt.
vat dit asjeblieft niet verkeerd op maar wil ook niet dat je jezelf hierdoor zo kut voelt.
ja dat dus ik heb helemaal geen flauw idee, hoe moet je dat dan weten ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:
lieve lieve disana, natuurlijk is jou man net zo belangrijk als de rest, maar verdomme, ik denk niet eens dat de meeste weten wat je man heeft en ja als jij nooit wat aanslingert erover kan ook niemand reageren, en ja ik denk ook aan jullie en weet dat jullie het zwaar hebben, maar praat er dan openlijk over en niet van Boem iets roepen waar de meeste geen weet van hebben en het is niet aan mij of een ander die van jullie situatie afweet om het hier open en bloot te bespreken zonder dat jij ervan af weet.
ik denk en weet wel zeker als iedereen hier weet van de hoed of de rand dat daar op gereageert wordt.
vat dit asjeblieft niet verkeerd op maar wil ook niet dat je jezelf hierdoor zo kut voelt.
Lieve DIsana jij mag ook gewoon je ei kwijt...niet vergeten hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh. Ik zei alleen maar dat niemand vanavond op mijn posts reageerde dat het hier nog steeds niet te harden is. Daar werden vervolgens sneren over gegeven en pas toen noemde ik mijn vriend.
Sorry hoor. Ik zal het niet meer doen. Over naar de octopus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |