Eigenlijk wel he. Ik ga het even vragen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Enne... moet de TT niet gechanged worden?
Done!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he. Ik ga het even vragen.
De buren zullen vast wel eten blijven geven en volgens mij blijven ze hier ook nog wel heel lang wonen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:53 schreef Greys het volgende:
Meteen even bijgelezen, had van de week wel het melkmuilsmoeltje al gezien![]()
Goed dat moederpoes gevangen is en geholpen wordt zeg!
Ze zal nu wel pisnijdig zijn, haar laatste kind ineens weg en nu in een vreemde omgeving in een hokje, maar fijn dat ze daarna weer in jullie tuin wordt gezet. En als jullie gaan verhuizen, gaat het buffet bij de buren vast gewoon door?
Ik gok nu ruim 500 gram.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:36 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, als hij zichzelf insluit wordt het opeens wel makkelijk een foto te maken.Voetballen kan hij ook goed, maar dat krijg ik maar niet op de foto.
[ afbeelding ]
Na het eten toch wel 600 nog wat gram.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
Er zit hier een kind van 8 jaar naast me op de bank en ziet de foto's van de poesjes.. reactie: ooow wat lief, wat schatig. Ik vind ze echt heeel lief...
Dat lijkt me wel een goede manier hoor. Kitten Liesje deed dit ook maar ik moet zeggen dat dat maar een paar dagen heeft geduurd, het is vanzelf weer overgegaan. Nu zijn ze alleen onderling nog aan het grommen als ze te dicht bij hun voedsel komen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:28 schreef Wiebelkont het volgende:
Casper begint wat ik zou noemen een beetje 'voederbakagressief' te worden. Alleen bij natvoer (kittenpaté van whiskas) want dat vinden ze lekker. Hij zet zijn pootjes op het voer, begint te grommen, bijna blazen (maar blazen gaat zo lastig met een volle mond) en probeert zo snel mogelijk alles naar binnen te schrokken. Ik ga er gewoon bijzitten en telkens wanneer hij zijn pootjes erin zet, haal ik ze er weer uit; als hij gromt pak ik hem bij zijn nekvel weg van het voer en zet hem na een paar seconden weer terug.
Ik weet het anders ook niet!
Gezellig! Ze gaan niet volgende week, maar de week erna weg. Ik bel je van de week wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:44 schreef zyx1981 het volgende:
Wat een superbeesjesFf inseinen wanneer ze weg gaan hoor, want dan kom ik voortijds nog even langs
Goh, wat een verrassingquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:02 schreef Soempie het volgende:
Ze is als een speer weggeschoten, dus geen foto's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |