Die zit nog in de schuur. De meneer van de opvang heeft de afspraak naar morgen verzet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:07 schreef MadMaster het volgende:
En mama poes? Zit die nog in de schuur of is ze gevangen door het opvangcentrum?
Ik moest gewoon weer lijf en ledematen riskeren om de tijger in de schuur van voer en water te voorzien!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die zit nog in de schuur. De meneer van de opvang heeft de afspraak naar morgen verzet.Wel heeft ze vandaag gewoon weer brokjes en water gekregen, dus op zich zit ze goed.
Je bent banger van haar dan zij van jou.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik moest gewoon weer lijf en ledematen riskeren om de tijger in de schuur van voer en water te voorzien!
Nu ze geen koters meer krijgt kunnen we haar wel goedkoper voor geven, blijkt dat ze van de buren ook al eten kreegquote:
Ze kan elke dag wat brokjes komen halen en de buurvrouw voert haar ook af en toe bij hebben we net gehoord. Wordt alleen een probleem als we gaan verhuizen.quote:
Jullie weten het. Mochten jullie willen dat iemand haar op komt halen. Een pm is genoeg.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze kan elke dag wat brokjes komen halen en de buurvrouw voert haar ook af en toe bij hebben we net gehoord. Wordt alleen een probleem als we gaan verhuizen.
Er zit niet veel vlees aan hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jullie weten het. Mochten jullie willen dat iemand haar op komt halen. Een pm is genoeg.
Dat is dan ook jullie taak als ze weer in jullie tuin komt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zit niet veel vlees aan hoor.
Ik snap nu je vetmest vraag pas.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dan ook jullie taak als ze weer in jullie tuin komt.
Het begint nu wel creepy te worden hoor, heb jij zelf geen zwerfkatten in de buurt of zijn die allemaal al 'geruimd' en in de saté beland?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dan ook jullie taak als ze weer in jullie tuin komt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik snap nu je vetmest vraag pas.![]()
Ik heb een Chinees restaurant in de buurt dus helaas.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:05 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het begint nu wel creepy te worden hoor, heb jij zelf geen zwerfkatten in de buurt of zijn die allemaal al 'geruimd' en in de saté beland?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:36 schreef Cobra4 het volgende:
Nog geen nieuwe foto's van de logees?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |