abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:47:45 #126
30252 Soempie
Procreating
pi_85110700
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:42 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Wat ik me nu echt af vraag. Hebben die twee door dat ze broer en broer/zus zijn?
Ik denk het eigenlijk niet, omdat 'Casper' naar Hobbes begon te halen. Nu is Hobbes ook wel erg enthousiast met spelen en op anderen klimmen, dus waarschijnlijk was de ander behoorlijk overdonderd. :D

Ben benieuwd hoe Casper wordt. Hobbes is in elk geval echt enorm nieuwsgierig en snel. Kruipt graag bij me in m'n nek en vindt het leuk in m'n neus te bijten of in m'n haar te gaan hangen. Kan zelfs al een beetje voetballen met een balletje en komt nieuwsgierig op onze andere poezen afgerend om ze eens goed te bekijken. Vanmiddag klom hij bijna uit het best wel hoge hok, dus Sven heeft met karton de zijkant dicht gemaakt. Vanmorgen liet ik hem een paar seconden alleen in de woonkamer en vervolgens stond meneer opeens naast me in de keuken tegen me op. :D

Casper is vooral nog erg rustig, maar dat verandert vast nog wel als alles wat minder nieuw is.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_85110823
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik denk het eigenlijk niet, omdat 'Casper' naar Hobbes begon te halen. Nu is Hobbes ook wel erg enthousiast met spelen en op anderen klimmen, dus waarschijnlijk was de ander behoorlijk overdonderd. :D

Ben benieuwd hoe Casper wordt. Hobbes is in elk geval echt enorm nieuwsgierig en snel. Kruipt graag bij me in m'n nek en vindt het leuk in m'n neus te bijten of in m'n haar te gaan hangen. Kan zelfs al een beetje voetballen met een balletje en komt nieuwsgierig op onze andere poezen afgerend om ze eens goed te bekijken. Vanmiddag klom hij bijna uit het best wel hoge hok, dus Sven heeft met karton de zijkant dicht gemaakt. Vanmorgen liet ik hem een paar seconden alleen in de woonkamer en vervolgens stond meneer opeens naast me in de keuken tegen me op. :D

Casper is vooral nog erg rustig, maar dat verandert vast nog wel als alles wat minder nieuw is.
Dus ik maak 0,0 kans om de eigenaar van die twee te worden.

Want jullie houden ze toch wel. ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:51:57 #128
30252 Soempie
Procreating
pi_85110905
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:50 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dus ik maak 0,0 kans om de eigenaar van die twee te worden.

Want jullie houden ze toch wel. ;)
Nee, we hebben al drie katten. :X
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_85110956
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:51 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nee, we hebben al drie katten. :X
Ok. Volgende vraag. Kunnen katten meerdere weken voor zich zelf zorgen als ik maar voldoende water en voer laat staan?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:54:23 #130
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:55:41 #131
30252 Soempie
Procreating
pi_85111084
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ok. Volgende vraag. Kunnen katten meerdere weken voor zich zelf zorgen als ik maar voldoende water en voer laat staan?
Meerdere weken? Eh, nee, dan moet je wel iemand hebben die voer en water vers neerzet voor ze en eventueel de kattenbak verschoont.
pi_85111104
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Ah, hier hangt dat allemaal uit... ;)
Hoi MM. :W
pi_85111162
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef Soempie het volgende:

[..]

Meerdere weken? Eh, nee, dan moet je wel iemand hebben die voer en water vers neerzet voor ze en eventueel de kattenbak verschoont.
Dan ben ik geen optie als volgende eigenaar. Bij mij loop je dan het risico dat ik na een oefening of uitzending een paar skelletjes op de grond ga vinden. :@
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:58:53 #134
30252 Soempie
Procreating
pi_85111223
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dan ben ik geen optie als volgende eigenaar. Bij mij loop je dan het risico dat ik na een oefening of uitzending een paar skelletjes op de grond ga vinden. :@
:X :')
pi_85111261
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Als je voor 3 weken voer achterlaat vreten ze alles in de eerste week op, hebben ze buikpijn en 2 weken honger. Bovendien bedreft kraanwater na een goeie dag in een drinkbankje, dus dat moet je sowieso dagelijks verversen.

Nee, slecht plan, nog los van de kattenbak verschonen (als je het niet doet schijten ze alles onder) en het gezelschap wat ze missen waardoor ze baldadig kunnen worden en je meubels slopen :P
pi_85111262
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

:X :')
Maar ik ben wel eerlijk! :D
pi_85111338
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Als je voor 3 weken voer achterlaat vreten ze alles in de eerste week op, hebben ze buikpijn en 2 weken honger. Bovendien bedreft kraanwater na een goeie dag in een drinkbankje, dus dat moet je sowieso dagelijks verversen.

Nee, slecht plan, nog los van de kattenbak verschonen (als je het niet doet schijten ze alles onder) en het gezelschap wat ze missen waardoor ze baldadig kunnen worden en je meubels slopen :P
Ik loop het risico voor 4 maanden weg te zijn. :D
pi_85111384
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik loop het risico voor 4 maanden weg te zijn. :D
Misschien kun je ze africhten en meenemen. Waakkat voor op de basis.
pi_85111627
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Misschien kun je ze africhten en meenemen. Waakkat voor op de basis.
Dat ligt dan aan het uitzendgebied. Het midden-oosten ok. Maar in Afrika lopen die beestjes toch wel een iets hoger risico.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:58:39 #140
50430 Yuki
Student Midwife
pi_85114525
Ik ben verliefd O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_85131268
Hobbes heeft zojuist als een grote vent zijn eerste poepies gedaan op de bak!

Soempie zette hem erin, toen rende hij hard terug naar zijn 'vertrouwde hoekje' maar toen ze hem terugzette ging hij graven en al :P

Nu die andere nog, die ligt nog steeds bang in een (warm) hoekje weggekropen. We dwangvoeren hem maar gewoon, anders krijgt hij niet eens vocht binnen.

Aangezien we er zo goed als zeker van zijn dat dat ook een ventje is, noem ik hem Casper :P
  woensdag 11 augustus 2010 @ 10:53:28 #142
50430 Yuki
Student Midwife
pi_85131429
Wat goed! *O* voor Hobbes!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_85131510
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef Wiebelkont het volgende:
Aangezien we er zo goed als zeker van zijn dat dat ook een ventje is, noem ik hem Casper :P
Dat is geen vent, dat is een mietje :{w ;) beetje jezelf laten dwangvoeren :P
pi_85135399
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:42 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Wat ik me nu echt af vraag. Hebben die twee door dat ze broer en broer/zus zijn?
Zeker weten van niet. Daarvoor zijn ze te lang uit elkaar geweest. Ik heb regelmatig opvangkittens in huis en toen broer en zus na 3 weken bij een nieuw baasje elkaar weer zagen was er totaal geen herkenning. Moeder herkende haar kind wat vertrokken was trouwens ook niet meer. :')
Maar kittens vinden speelkamaraadjes altijd leuk dus ook vreemdelingetjes doen het prima samen na een paar dagen.

*O* Poepje van Hobbes! *O* (ik herken de blijdschap _O- )

En Casper moet een grote vent worden en snel zelf gaan eten. :Y) O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85141489
Na veel (soms letterlijk) pushen heb ik Casper zo ver dat hij melk uit een bakje heeft gedronken *O*

Eerst heb ik Neo, onze dikzak bij de droge brokjes gezet onder het mom 'hij eet toch alles' zodat hij het kon voordoen, maar daar konden ze zich niet aan storen. Aangezien Hobbes eigenlijk niet meer uit de fles wil drinken, moet hij ook uit een bakje leren eten.

Moe van het proberen heb ik de resterende melk uit het flesje maar bij de droge brokjes gegoten en Casper er nog eenmaal bijgezet (hobbes had al wat gedronken uit de fles) en hij begon ervan te likken, nog best lang ook :D
pi_85146724
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:15 schreef Wiebelkont het volgende:

en deze kan ik jullie niet onthouden, Hobbes kreeg drinken van Soempie, toen ik plotseling moest niezen, en hij daar nogal van schrok:

[afbeelding ]
hoe lief !!!!
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_85147486
En ik heb Hobbes zo ver dat hij eindelijk zelf uit een bakje eet. :Y) *O* Hij wilde wel van m'n vinger eten en zelfs van een lepeltje, maar het bakje weigerde hij. Dus, beetje flauw gedaan en de lepel vlak boven het bakje gehouden. Op het moment dat hij met z'n snoet kwam om te likken snel die lepel weggetrokken. Tadaaa, werkte heel goed. :D

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:34 schreef Cat22 het volgende:

*O* Poepje van Hobbes! *O* (ik herken de blijdschap _O- )

Ja, we waren helemaal aan het glunderen. _O- Echt van die blije ouders, die de eerste stapjes meemaken. :')
pi_85148706
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:07 schreef Soempie het volgende:
En ik heb Hobbes zo ver dat hij eindelijk zelf uit een bakje eet. :Y) *O* Hij wilde wel van m'n vinger eten en zelfs van een lepeltje, maar het bakje weigerde hij. Dus, beetje flauw gedaan en de lepel vlak boven het bakje gehouden. Op het moment dat hij met z'n snoet kwam om te likken snel die lepel weggetrokken. Tadaaa, werkte heel goed. :D
[..]

Ja, we waren helemaal aan het glunderen. _O- Echt van die blije ouders, die de eerste stapjes meemaken. :')
*O* blijven genieten ;)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:57:57 #149
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_85153732
Kunnen we al over naar Breda voor het live verslag van 'The Cat(ch) Of The Day'?...

Soempie, Wiebel, kom d'r maar in...

pi_85162085
Casper en Hobbes hebben beide kittenbrokjes gegeten vanavond *O* en Hobbes is helemaal zindelijk!

Nu Casper het nut van de bak nog uitleggen en ze over laten stappen van melk naar water, dan zijn ze bijna helemaal 'af' :P

Maar ze mogen pas met minimaal 7 weken naar een permanent gezin, dus we kunnen ze misschien nog wat leuke truucjes leren O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')