Think again, sport!quote:Op woensdag 1 september 2010 10:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik gok dat ze gewoon Bij Soempie en Wiebel in huis blijven.
Het blijft een keuze natuurlijk. Een fijn leven bij jullie thuis, een gok mbt hun leven bij anderen (of een fijn eind in mijn ovenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:07 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Think again, sport!
Net wat chanty ook zegt, dat is zielig, want bij ons kunnen/mogen ze ook niet naar buiten, en dan is ons huis gewoon te klein.
Wat is hun gewicht?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:41 schreef Soempie het volgende:
Mensen die er 85 euro voor over hebben geven die kleine hummels vast wel een goed leven.
dat is echt een schatjequote:Op woensdag 1 september 2010 09:27 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Hobbes is echt al groot geworden.![]()
Maandag vertrekken ze.
Ja he? Al is Casper nu net zo'n knuffel geworden.quote:
Ik wil niet weten hoeveel calorieën er in dat kittenvoer (en de paté) zit, maar het lijken wel anabolen inderdaad, ze groeien als spreekwoordelijke kool.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:09 schreef Oognip het volgende:
Hey wat zijn Casper en Hobbes groot geworden! Ze zien er super goed uit zeg!Ze gaan maandag weg toch? Gaan ze dan terug naar het asiel? Dat heb ik even gemist. Geniet nog maar lekker van ze!
Als het goed is beide. Maandag laat ik ze bij de dierenarts in het asiel chippen en inenten en worden ze direct 'aangeboden' op hun site. Waarschijnlijk zijn ze dan met een paar dagen verkocht, kittens zijn erg populair en deze 2 zijn erg sociaal en mensvriendelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:50 schreef Oognip het volgende:
Oeh nog een maar een paar dagenGeniet nog even van ze! Gaan ze nu naar een huisje of naar het asiel?
Ze zijn zoooooo liefquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:54 schreef Soempie het volgende:
En nog een paar foto'sLekker op de bank liggen en bij zyx1981 op schoot spelen en slapen.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |