Beachmasters achtige vakanties.

In Turkije had ik binnen 1 week tijd ook een hele rits aan klote ervaringen met de locals.
Iedereen leek je te willen oplichten/afpersen/rollen/beroven.
Een kleine greep uit de voorbeelden:
1- In een dolmus busje werden we bijvoorbeeld door hele groep met oa een boksbeugel bedreigd. (snel de dolmus uitgevlucht)
2- Een taxi chaufeur eiste 180 euro voor een ritje van 6 minuten. Viel niet over te onderhandelen en hij zou dangerous friends bellen. (snel de taxi uitgevlucht)
3- Je kreeg altijd en overal veel te weinig wisselgeld terug.
4- Zwermen bedelaars / schoenenpoetsers etc.
5- Agressieve winkelverkopers die je aanklampen terwijl je met een stalen gezicht voorbij hun winkel loopt. ('KAAJKEN KAAJKEN NIT KOPEN KOET NIEDERLANDER!!!')

6- Toen we op het strand zaten werden er bakjes druiven aan ons gegeven waarop ik gelijk duidelijk maakte dat we geen interesse hadden en dat hij ze mee kon nemen.
Natuurlijk werd het protest genegeerd en die vent liep weg, de bakjes bij ons achterlatend.
Ik verkondigde vervolgens dat niemand die bakjes aan moest raken maar een nogal naieve vriend zat al fanatiek op een tros te knagen.
Vent keert even later terug met 3 potige handlangers om 10 euro per bakje te eisen.
Na luidruchtig ruzie maken de benen genomen.
7- Koffers doorzocht door het schoonmaakpersoneel
Dit jaar hebben we een mooie ommuurde villa gehuurd in Calpe, Spanje.
Doet qua beschavingsniveau allemaal lekker West-Europees aan in de stad (op wat zonnebril verkopende negers na) en je kan gewoon ontspannen je ding doen.
Top.
Ik ben persoonlijk helemaal klaar met vakanties in hokkiebokkie oeloeboeloe of Allahu ackbar bestemmingen.
Vanuit het het zwembad de Spanjaarden horen feesten na Spanje-Duitsland was erg gaaf.
Wij feestten natuurlijk vrolijk mee en de volgende dag hadden we een boze brief van de Duitse buren aan de poort met de mededeling dat ze mit sicherheit de Polizei zouden rufen als we weer herrie maakten.
[ Bericht 49% gewijzigd door Vengerr op 11-07-2010 19:38:59 ]