cherso is niet duur, alleen voor falers die alleen maar naar de club (lees: matrix) gaan waar bier 7 euro isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:23 schreef Fenomeno het volgende:
Het is in al die plaatsen wel wat, in Albufeira heb je portugezen, kankervolk, cherssonisos is duur, lloret loopt heel veul kansloos volk. Ga gewoon en maak er een mooie vakantie van, laat al je waardevolle shit en pinpas gewoon in de kluis van het hotel liggen, zorg gewoon dat het enige wat je neement geld is, als je dan eenmaal goed dronken bent is het grootste gedeelte van dat geld toch op en kunnen ze niks meer jatten.
Sunny Beach Bulgarije is best te doen. Zigeuners zijn inderdaad irritant kutvolk een paar tips:quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:19 schreef Ritmo het volgende:
We gaan dus naar Sunny Beach de komende maand. Maar nu schrik ik toch wel van alle berichten die ik lees.![]()
Met name in dronken bui ben ik nogal naief.En je schijnt daar toch wel enorm veel last te hebben van irritante roma's (met puppy's), straatrovers en ander tuig.
Klacht: achteraf liever naar Albufeira ofzo gegaan.
Moet je aggressief van je afbijten richting die roma's of gewoon vriendelijk snel doorlopen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:41 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Sunny Beach Bulgarije is best te doen. Zigeuners zijn inderdaad irritant kutvolk een paar tips:
- Doe alsof ze niet bestaan
- Rook niet in de buurt van die kinderrovers want dan komen ze peuken bietsen
- Pas enorm goed op je portomonee
In Rome op Termini krioelt het ook van de zigeuners...![]()
Ow en als je een dagtrip Istanbul doet, neem norit of loperamide mee want je raakt geheid aan de schijterij.
Als ze je wat vragen agressief reageren en verder compleet negeren. Vooroordelen zijn meestal gewoon vooroordelen maar bij dat Roma tuig is het gewoon allemaal waar.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Moet je aggressief van je afbijten richting die roma's of gewoon vriendelijk snel doorlopen?
Dat valt wel weer mee, maar het feit blijft dat je daar wat beter moet oplettenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:11 schreef Ritmo het volgende:
Nou ja, voordeel is: met al die tips enzo ga ik erheen met het idee dat het een levensgevaarlijk oorlogsgebied vol rovers is en ben ik dus 10 keer zo oplettend als normaal.
klinkt als een topvakantiequote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:06 schreef Paul het volgende:
1. ga nooit in een fietstaxi, die mensen ontvoeren je, slaan je in elkaar, en nemen alle spullen van je af
2. ga nooit alleen over straat
3. neem een kluis in je hotel
4. pas op voor de hoeren + pooiers, zijn agressief
Ritmo, wat je vooral niet moet doen ( eigen ervaring ): Geld geven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Moet je aggressief van je afbijten richting die roma's of gewoon vriendelijk snel doorlopen?
Thx. Normaal ben ik idd ook zo iemand die geld geeft aan zo'n joch, of een puppy aait. Maar zal absoluut doorlopen..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:16 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ritmo, wat je vooral niet moet doen ( eigen ervaring ): Geld geven.
Wat ik vorig jaar meemaakte :
Ik gaf wat kleingeld aan zo'n zielig uitziend jongetje. Even later komen een paar van zijn vriendjes ook bij me staan om geld te krijgen, ik gaf het natuurlijk niet. Ondertussen liep dat eerste jongetje wat ik geld gaf, naar een wat ouder persoon ( 18 jaar of zo? ) om het geld te geven. Die kindertjes moeten namelijk geld schooien en het dan aan die oudere jongens geven anders krijgen ze klappen. Even later probeerden ze ook mijn portemonnee te stelen, maar dat is ze niet gelukt.
Pas dus goed op je portemonnee, negeer ze altijd, gewoon doorlopen. Hoe zielig ze er ook uit zien!
Nee 10 dagen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:48 schreef Agiath het volgende:
Een maand? Wow dat zou ik echt niet trekken.
Vorig jaar vond ik 2 weken Spanje wel genoeg
Waarom zou je zo'n kind geld geven? Hierdoor houd je alleen maar dat soort toestanden in stand. Toeristen moeten dat soort lui/kinders gewoon keihard negeren. Wordt het voor hen ook niet meer aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Thx. Normaal ben ik idd ook zo iemand die geld geeft aan zo'n joch, of een puppy aait. Maar zal absoluut doorlopen..
ervaringquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:08 schreef kutkabouter het volgende:
en versier nooit het mooiste meisje van de club, dat zijn namelijk meestal de duurste hoertjes van de stad
Vanaf morgen in uw boekhandel: Vakantie boeken voor Dummiesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:19 schreef Ritmo het volgende:
We gaan dus naar Sunny Beach de komende maand. Maar nu schrik ik toch wel van alle berichten die ik lees.![]()
Met name in dronken bui ben ik nogal naief.En je schijnt daar toch wel enorm veel last te hebben van irritante roma's (met puppy's), straatrovers en ander tuig.
Klacht: achteraf liever naar Albufeira ofzo gegaan.
bijnaquote:
Altijd goed om wat meegemaakte verhalen te lezen, dat maakt het makkelijker de situatie voor te stellen en beter voorbereid te zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:16 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ritmo, wat je vooral niet moet doen ( eigen ervaring ): Geld geven.
Wat ik vorig jaar meemaakte :
Ik gaf wat kleingeld aan zo'n zielig uitziend jongetje. Even later komen een paar van zijn vriendjes ook bij me staan om geld te krijgen, ik gaf het natuurlijk niet. Ondertussen liep dat eerste jongetje wat ik geld gaf, naar een wat ouder persoon ( 18 jaar of zo? ) om het geld te geven. Die kindertjes moeten namelijk geld schooien en het dan aan die oudere jongens geven anders krijgen ze klappen. Even later probeerden ze ook mijn portemonnee te stelen, maar dat is ze niet gelukt.
Pas dus goed op je portemonnee, negeer ze altijd, gewoon doorlopen. Hoe zielig ze er ook uit zien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |