Nu nog regen erbijquote:
Ik mijn poezen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb mijn hond inderdaad nat gespoten
hoi.quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb me vanmiddag nat laten spuiten door die waterpistoolgangsters in de straat.
Ja, geniaal. Nu ook wel, om slachtoffer te spelen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuk.Doet me denken aan vroeger, supersoaker en waterballonnen.
Hallo.quote:
Ja whoehoe ik reageer er alquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
Uit elkaar gegroeid?
OP FOK! een probleem in je relatie uitvechten.
ik ga straks ook eens even kijkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
Uit elkaar gegroeid?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
Uit elkaar gegroeid?
Hoi. welkom op fokquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb eens terug gelezen, en wat een kutmod is die Ludo zeg, dat dat kan op FOK! als mod.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
Uit elkaar gegroeid?
quote:
Met heel wat kutmods idd.quote:
Ja klopt. Heb ik al eens eerder gezegd. Het lijkt wel of het een manier is om de grootste debielen enigszins onder controle te kunnen houden. Iets anders kan ik ook niet verzinnen.quote:
Mongolen mods laten worden om de mongolen te controleren klinkt goed idd.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Heb ik al eens eerder gezegd. Het lijkt wel of het een manier is om de grootste debielen enigszins onder controle te kunnen houden. Iets anders kan ik ook niet verzinnen.
Nou ja de meeste niet toch, ik kom er ook op terugquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
heeh zit ik t topic door te lezen zie ik dat je gewoon schrijft dat mannen niet onthouden
Vrouwen hebben een ehh hoe zeg je dat.. interessante kijk op de wereldquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
heeh zit ik t topic door te lezen zie ik dat je gewoon schrijft dat mannen niet onthouden
hehe ik las dat je t later beetje terugnam iddquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja de meeste niet toch, ik kom er ook op terug
Jezus. WAAROMquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
ga je lekker Flash?!
we hebben onze verhuisdoos weer verplaats naar WKSC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |