waarschijnlijk een stinkpool die hier meer dan zat geld voor krijgt, is het niet in een geheel dan wel in onderdelen. Als je wat van autotechniek snapt weet je wel waarom deze auto bekend is in het wereldje en waarom zat mensen hem zouden willenquote:
De auto wordt vanavond gestolen?quote:vanmiddag was ik met de auto in Rhenen samen met mijn maat ARno, waar we vervolgens de supra hebben geparkeerd..
en waar ik er omstreeks 22:00 a 22:30 achterkwam dat de auto niet meer stond waar ik hem neergezet had
jij zou vriendelijk blijven als je auto waar je hard werk, veel geld en veel tijd in heb gestoken gejat wordt?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:53 schreef LiFePo4 het volgende:
Pauper auto en dan ook nog een schelden met woorden als kanker, ja daaaag
Wie belt dat nummer op om te vragen of ie een Supra te koop heeft?![]()
Wel als ik andere om hulp zou vragen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
jij zou vriendelijk blijven als je auto waar je hard werk, veel geld en veel tijd in heb gestoken gejat wordt?
Je moet niet op die flamereacties reageren want dan help je je eigen topic omzeep en dat wil je niet. Voor iedereen is het klote wanneer een auto gestolen wordt maar het lijkt me dubbelzuur als zo'n wagen ook nog eens je liefhebberij is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
jij zou vriendelijk blijven als je auto waar je hard werk, veel geld en veel tijd in heb gestoken gejat wordt?
geen idee, niet mijn autoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:57 schreef ooge het volgende:
Vervelend voor je, wel bijzonder dat je nog aangifte kon doen bij die agent na 5u, meestal helpen ze je niet omdat ze te druk zijn met bonnen schrijven of Marokkanen thuis bij hun moeder brengen.
Maar ga er maar vanuit dat je de auto nooit meer terug zien. De dieven weten ook wel dat die veel te opvallend is om mee rond te rijden. Dus die auto zit allang over te grens richting een Oostblok land. Of als je pech hebt zijn ze wezen joyriden en ligt hij nu ergens in de sloot.
succes met de verdere afhandeling, hopelijk wel gewoon verzekert voor een bijpassende waarde ?
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:48 schreef Rick_dB het volgende:
ene of andere onverlaat heeft het lef gehad om MIJN kindje, mijn supra TE STELEN!!
vanmiddag was ik met de auto in Rhenen samen met mijn maat ARno, waar we vervolgens de supra hebben geparkeerd..
en waar ik er omstreeks 22:00 a 22:30 achterkwam dat de auto niet meer stond waar ik hem neergezet had
Waarom niet? Je arriveert in de middag en wilt om 22:00 - 22:30 weer naar huis. Zelfs in Rhenen kun je wel een paar uur doorbrengen hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:04 schreef Stali het volgende:
[..]
[..]
![]()
En corrigeer die tijden eens? Dit slaat nergens op.
Ik zou iig niet met zo'n trieste woorden ruig gaan doenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |