Tja, ik doe het gewoonquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat ook kon zonder bh, maar inderdaad als je afgevallen bent (en al een redelijke cup had) kan dat jammer genoeg niet
Temidden van alle mind-spinsels die ik uitkraam gaat ook nog een grijntje emphatie.....maar dat spel je vast niet zoquote:
Sinds een maand durf ik het pas in de buurt bij mijn vriendje, en dan ook alleen met een heel strak topjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, ik doe het gewoonOok met cup C/D en afvalverschijnselen!
![]()
Maar dit topje zit wel goed strak dus steunt ook nog wat.. Met een gewoon hemdje vind ik het niet mooi.. lang leve de zwaartekracht ja
awwwwwww /patquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:04 schreef Sarabi het volgende:
Is het duidelijker als ik het zo uitleg:
Dan hangen ze op je knieën
Dat is het mooie van kleding en bh's.. ze verhullen lekker veelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
awwwwwww /pat
en toch zou je dat helemaal niet zeggen als ik naar je foto kijk...(jaja, I R watching you)
Nja, met een haltertopje vind ik bh bandjes niet mooi, en zo'n strapless ding vind ik niet fijn zitten! En ik heb er niet een waarbij je de bandje in de nek kan maken, die had ik wel, maar ik kreeg daar nekpijn vanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sinds een maand durf ik het pas in de buurt bij mijn vriendje, en dan ook alleen met een heel strak topje
Het zit misschien ook wel vooral in mijn hoofd maar dan nog een bh met een beetje push up is wel veel mooier
Ik zag je lurkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
awwwwwww /pat
en toch zou je dat helemaal niet zeggen als ik naar je foto kijk...(jaja, I R watching you)
hebbie dan pas net een vrienneke?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sinds een maand durf ik het pas in de buurt bij mijn vriendje, en dan ook alleen met een heel strak topje
Het zit misschien ook wel vooral in mijn hoofd maar dan nog een bh met een beetje push up is wel veel mooier
Je moet wel zo'n nekding hebben dan idd. Ja klopt het trekt wel behoorlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, met een haltertopje vind ik bh bandjes niet mooi, en zo'n strapless ding vind ik niet fijn zitten! En ik heb er niet een waarbij je de bandje in de nek kan maken, die had ik wel, maar ik kreeg daar nekpijn van![]()
Nee al 2,5 jaarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hebbie dan pas net een vrienneke?
Enne... vriennekes moeten je warderen voor wie je bent. Het zou je vriendje niet zijn als de *het oog wil ook wat* topic al goedgekeurd wasdus daar zul je toch niet voor moeten schamen
hehe, zodat als de BH afgaat....*suprise supris* spannend tot het laatste kledingstukquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:07 schreef Laydina het volgende:
Als ik zonder bh loop komen mijn piercings net wat te duidelijk er doorheen en dat hoeft van mij ook niet zo
waarschijnlijk.....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee al 2,5 jaar![]()
En hij heeft er geen probleem mee en waarschijnlijk is het iets wat alleen vrouwen bij zichzelf zien en dan over gaan zeuren.
Dat is altijd wel een leuk momentquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hehe, zodat als de BH afgaat....*suprise supris* spannend tot het laatste kledingstuk
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, met een haltertopje vind ik bh bandjes niet mooi, en zo'n strapless ding vind ik niet fijn zitten! En ik heb er niet een waarbij je de bandje in de nek kan maken, die had ik wel, maar ik kreeg daar nekpijn van![]()
En vervolgens kom je aanlopen met zo'n ringetje en een tangquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:11 schreef Laydina het volgende:
en het eerste wat ze vragen: heb je er nog meer?!![]()
Het is wel een beetje jaren '90 hoor, oud wief!quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En vervolgens kom je aanlopen met zo'n ringetje en een tang
Sorry heur..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is wel een beetje jaren '90 hoor, oud wief!
en dan state jij * Zooo....doe jij j broekje maar eens naar benee*quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:16 schreef Laydina het volgende:
[..]dat zou ik eigenlijk eens moeten doen hahahaha
Bikinitopje eronder! Kun je de boel nog een klein beetje ophijsen, en het zweet minderquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bikinitopje eronder! Kun je de boel nog een klein beetje ophijsen, en het zweet minder
Ik heb niet zo'n soort topje, maar het is wel een goed idee ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bikinitopje eronder! Kun je de boel nog een klein beetje ophijsen, en het zweet minder
Maar al zou ik het mogen/kunnen doen. Dan gebeurd er weinig de rest van de avond/week.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
en dan state jij * Zooo....doe jij j broekje maar eens naar benee*
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar al zou ik het mogen/kunnen doen. Dan gebeurd er weinig de rest van de avond/week.
Maargoed was is nu een weekje een beetje last.. niks
even? hij zal de rest van de avond wel slap blijven hangenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]naja, je hoeft het ook niet te doen, dat je met zo'n ding aan komt lopen alleen al zal de meeste mannen ff doen laten schrikken, en das toch alles wat je van zo'n grap kunt verwachten
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:30 schreef Laydina het volgende:
[..]
even? hij zal de rest van de avond wel slap blijven hangen
of ik moet er hard voor gaan werken.. of ik daar nou zin in heb
Wat kom ik te kort dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]owja.... doe maar weer alsof je niks tekort komt
Doei Doei !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrouwen....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:32 schreef Laydina het volgende:
note to self: het is wel handig dat als je wilt dat de oven je pizza verwarmt je ook daadwerkelijk de stekker in het stopcontact doet
komt gewoon doordat ik hem eruit moet halen als ik de broodrooster wil gebruiken. Tja dan vergeet je dat wel eensquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
komt gewoon doordat ik hem eruit moet halen als ik de broodrooster wil gebruiken. Tja dan vergeet je dat wel eens
w00000000tquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:48 schreef Laydina het volgende:op eurosport: world tournament DOMINO!!!! spelen
![]()
![]()
laat steer het maar niet horen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:48 schreef Laydina het volgende:op eurosport: world tournament DOMINO!!!! spelen
![]()
![]()
nee, maar zijn onderburen welquote:
Oeeh lekker geluidquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:56 schreef z80 het volgende:
[..]
nee, maar zijn onderburen wel![]()
op een houten tafel
allergie?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
pff ik wordt bijkans gek van de jeuk en stijfheid ten gevolge van die fijne muggenbulten. Stomme allergie ook altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de rijswijkers niet hadden afgezegd had ik met deze hitte in een honkbalstadion gezeten, dus eigenlijk is de timing perfect![]()
Wat rot Sunquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
pff ik wordt bijkans gek van de jeuk en stijfheid ten gevolge van die fijne muggenbulten. Stomme allergie ook altijd
Oh wat gewéldigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:22 schreef Duderella het volgende:
Nou, die kan haar lol op straks:
[ afbeelding ]
Dat wordt de hele buurt rond rijden met twee mademoiselles.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:21 schreef Bluezz het volgende:
Sarabi op vak?
BBQ was lekker, wel wat sneller opgeruimd ivm de druppels en de dreiging van onweer.Jeetje Bluezz, ik kan me bij zo'n hoofdpijn eigenlijk niets voorstellen, maar je omschrijving geeft wel een indruk. Vreselijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de rijswijkers niet hadden afgezegd had ik met deze hitte in een honkbalstadion gezeten, dus eigenlijk is de timing perfect
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Ik denk dat je een hersenbloeding bedoelt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:22 schreef Laydina het volgende:
mondhoek hangt wat? de linker? toch geen hartinfarct![]()
maar klote zeg
Je krijgt het er allemaal gratis bij. Moet je me eens meeten als ik midden in een migraine aanval zit, zo na een uurtje of anderhalf na de eerste verschijnselen, dat sla ik wartaal uit en kan mijn arm niet gebruikenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:22 schreef Laydina het volgende:
mondhoek hangt wat? de linker? toch geen hartinfarct![]()
maar klote zeg
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:23 schreef Duderella het volgende:
Ik denk dat je een hersenbloeding bedoelt.
Uhm, laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je krijgt het er allemaal gratis bij. Moet je me eens meeten als ik midden in een migraine aanval zit, zo na een uurtje of anderhalf na de eerste verschijnselen, dat sla ik wartaal uit en kan mijn arm niet gebruiken
Neurologisch wrak ben je dan
Die auramigraine vanaf mijn 15e elke maand, soms twice a month.Duurt 1 tot 3 dagen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:26 schreef Laydina het volgende:
Uhm, laten we dat maar niet doen
Maar heb je daar vaak last van? Dat het ook zo ernstig is?
Bij mij is het een combi van erfelijk & genetisch.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:33 schreef Laydina het volgende:
De ondergang, haha.. maar blijkbaar helpt dat toch ook wel een beetje
Maar heftig zeg! Hoe krijg je zoiets dan? is dat gewoon pech hebben of is het genetisch?
Hopelijk ben je hem dit keer snel kwijt, in ieder geval morgen moet ie weg zijn
Lekker brullen. Gewoon aan toegeven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:32 schreef Aure het volgende:
Het was weer heftig vandaag. Vriendin kwam vandaag in de winkel langs om iets uit te zoeken voor het 'afscheidsfeestje'. Ze wist niet dat ik moest werken dus het was een verrassing toen we elkaar zagen. Knuffelen, kussen, knuffelen en toen vroeg ze of ik langs wilde komen smiddags. Natuurlijk! Iets eerder gestopt met werken en smiddags lekker bij haar in de tuin gezeten met nog meer vrienden. Foto's gekeken, gepraat, heel erg proberen de tranen weg te knipperen en ook heel hard gelachenEventjes dag gezegd tegen de kleine man die er zó mooi uit zag
Weer naar huis en toen moest ik toch echt die tranen even laten gaan. Eenmaal thuis en na mezelf opgefrist te hebben zit ik in de tuin, zegt mn vader "Wanneer ga je weer naar huis?" "Nou, vanavond of morgenochtend" "Als ik jou was zou ik morgen gaan, want het is geen gezicht als je nu met de bus gaat. Je ziet er niet uit." Normaal gesproken zou ik hier om lachen, maar het was me nu echt ff teveel, dus ik weer jankend naar binnen
Toen kwam mn schoonzusje even later, slaat een arm om me heen en zegt "Laat het er maar even uit hoor meisje" Dat was hét teken om nog eens keihard te gaan brullen
![]()
Net even gedoucht en nu ben ik weer happy me
![]()
/dagboek
Maar ik ben wel heel blij dat ik t mannetje nog even heb gezien
Ja Bluezz, misschien heb je wel maandelijkse hersenbloedingen!quote:
Vast wel. En toen ik het de eerste paar keren kreeg wist ik niet wat het was en dachten mijn ouders idd aan een hersenbloeding, wisten zij veel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:39 schreef Duderella het volgende:
Ja Bluezz, misschien heb je wel maandelijkse hersenbloedingen!![]()
Neh, sterkte joh. Hopelijk helpen je molletjes je erdoorheen.
Hier melden, briefje dichtvouwen, weer even op de bank ploffen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vast wel. En toen ik het de eerste paar keren kreeg wist ik niet wat het was en dachten mijn ouders idd aan een hersenbloeding, wisten zij veel.
Ik weet ook niet waarom ik het nou weer zo nodig moest melden hier, het is al zo'n oud verhaal.
Maar alles in het kader van het dagboek
Legguh
Kan ik me voorstellen, dat ze dat dachten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vast wel. En toen ik het de eerste paar keren kreeg wist ik niet wat het was en dachten mijn ouders idd aan een hersenbloeding, wisten zij veel.
Ik weet ook niet waarom ik het nou weer zo nodig moest melden hier, het is al zo'n oud verhaal.
Maar alles in het kader van het dagboek
Legguh
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ze delen gratis oranjekoek uit bij de kassa's van de buurt AH.
Zo maar heen gaan om een blikje Fanta te kopen ofzo.
Bluezz!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef Bluezz het volgende:
Oh dude, wat een held is jouw man, in deze hitte zo'n zware klus, hou je hem wel goed vochtig![]()
Ik heb op mijn kuit een dikke, vurige plak van ongeveer 10x10 cm. Mijn teen voelt stijf en pijnlijk en de plek op mijn voet ook. En het jeukt als de neten!!quote:
Ook al zo heftig zegquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Jeetje Aure, wat verdrietig toch..![]()
[..]
Ik heb op mijn kuit een dikke, vurige plak van ongeveer 10x10 cm. Mijn teen voelt stijf en pijnlijk en de plek op mijn voet ook. En het jeukt als de neten!!En nu met de warmte gaat er lekker veel vocht in zitten en doet het eigenlijk constant pijn alle 3 de plekken.. Nja, gelukkig kan ik mijn sandaaltjes nog gewoon aan. Het is wel eens zo erg geweest dat ik echt olifantsvoeten had er van..
![]()
@ Bluezz: ik heb nog nooit iets kunnen vinden wat helpt om het te voorkomen, of wat helpt de gevolgen echt te verminderen. Alleen antihistamine slikken helpt soms een beetje, maar dan moet ik dat eigenlijk constant nemen en dat vind ik niet zo'n succes.
Niet echt nee.. en de huisarts kan niet veel meer dan antihistamine voorschrijven maar raadt dat eigenlijk ook weer niet echt aan.. Het gaat wel weer over. Ik leg er vaak even een koude lap op of een coolpack of zo. Dat helpt heel even.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ook al zo heftig zeg
Niets op het internet te vinden bij mensen die hetzelfde hebben? Lijkt mij wel dat er ergens een forum van is of zoiets.
Of de huisarts?
...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
Hoi liefjens! monsterrit gehad en het was schitterend weer! En wat een schitterend land is t
op weg naar t noorden.
[ afbeelding ]
De noordelijke kust:
[ afbeelding ]
niet veel teruggelezen heeft (moe is) maar aure, wilde iig veel sterkte wensen... en hoop dat je je vriendin kunt steunen.
mijn tuin!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:36 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi allemaal! Terug van het strand![]()
-Sterkte Aure
-Dude die tuin!![]()
-Oscar sterkte
-DarkElf veel plezier
Wat een liefjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:00 schreef Memento-Mori het volgende:voor aure, isa, bluezz
heb n jurkje gekregen van mn ouders
[ afbeelding ]
Hey is dat hetzelfde merk als ze bij V&D verkopen? Vond het erg apart en leuk toen ik het zagquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ah betere plaatjes
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey is dat hetzelfde merk als ze bij V&D verkopen? Vond het erg apart en leuk toen ik het zag
Hebben ze hier in het dorp ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
desigual ja, is helemaal hip op t moment
Ze hadden niet eens mijn maatquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Hebben ze hier in het dorp ookprijzig en iets te kleurig voor mij maar ik vind het wel erg leuk!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hebben ze hier in het dorp ookprijzig en iets te kleurig voor mij maar ik vind het wel erg leuk!
Dat is goed te doen jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit jurkje was 34 euro nufiks afgeprijsd
Lekker fris en goed voor de plantjes, 't is hier al pikkedonkerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:24 schreef Bluezz het volgende:
Tnx voor de beterschapskusjes, ik heb ook het idee dat het aan de extreem hoge temp. kan liggen qua neurologisch gebeuren in het hoofd, bloeddruk schommelingen 2.0
Oe er komt heel wat onze kant op
http://weerplaza.nl/buienradar/
Hier is het helemaal opengebroken: keiharde wind, onweer en een dikke vette hoosbuiquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is goed te doen ja![]()
Potdorie! De onweersbuien gaan hier weer allemaal langs maar geen druppel wat hier valt!Hoorde net wel gerommel van zo'n langstrekkende wolk maar regenen ho maar!
jaloers is..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hier is het helemaal opengebroken: keiharde wind, onweer en een dikke vette hoosbui
het was ook wel heel erg nodig hoor, kan me voorstellen dat dit bij jullie ook zo isquote:
Het is hier echt gortdroog.. de natuur snakt werkelijk naar water. Maar het lijkt er niet echt op dat het hier heel erg gaat regenen binnen afzienbare tijdquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het was ook wel heel erg nodig hoor, kan me voorstellen dat dit bij jullie ook zo is![]()
copy that.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is hier echt gortdroog.. de natuur snakt werkelijk naar water. Maar het lijkt er niet echt op dat het hier heel erg gaat regenen binnen afzienbare tijd
Desigual, toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ah betere plaatjes
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Xena ook, vlak voor de bui naar buiten.quote:
Bellefleur is alleen maar zielig aan het bekomen van de bui.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xena ook, vlak voor de bui naar buiten.
Ik heb al geroepen, deur op een kier, maar ze zal wel een schuilplaats hebben... is ons al vaker overkomen dat ze niet kwam met roepen & noodweer. Na een paar uur komt ze dan zeiknat vrolijk binnenwandelen
quote:
Dat kijken we zo even terugquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
VI oranjepaps, mams en ik liepen tussen de strandtentjes door. roeps pap opeens: kijk daar zitten ze (Rene van der gijp & Wilfred Genee) Astrid loopt stukkie terug, zet zonnebril af, en gaat staan kijken naast paps en mams maar dat was heul best ver er vanaf, maar blijkbaar waren we toch goed in beeld
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:25 schreef borisz het volgende:
Ik heb eens een budweiser uit Tsjechie open getrokken.
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Na de uitzending kan je het 24u terug kijken. op rtlgemist maar ik neem het op dus ik kijk zo even terug.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]budvar
Laatste tentamen gehad
En![]()
voor Oscar
![]()
Wil je voor de luiaards hier een linkje plaatsen plies, neef B?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:47 schreef borisz het volgende:
Na de uitzending kan je het 24u terug kijken. op rtlgemist maar ik neem het op dus ik kijk zo even terug.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef Duderella het volgende:
Ik heb vandaag zes jaar verkerings! :0
Zes jaar geleden was er dus een memorabele FOK!-meet.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
In de aankondiging staat dat ie morgen echt online gaat.. dacht ik.
Hoop wel dat er dan weer mogelijkheid tot profielopties is en zo
Maar je houdt hem toch alleen als je een abbo neemt?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
In de aankondiging staat dat ie morgen echt online gaat.. dacht ik.
Hoop wel dat er dan weer mogelijkheid tot profielopties is en zo
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar dat was alleen tijdens de wedstrijd toch?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar je houdt hem toch alleen als je een abbo neemt?
En waar zijn mijn smilies onderin als je ze nodig hebt
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar
Wij zoenen eind van het jaar alweer 12 jaar
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar je houdt hem toch alleen als je een abbo neemt?
En waar zijn mijn smilies onderin als je ze nodig hebt
In mijn tuin in Den Haagquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar
Wij zoenen eind van het jaar alweer 12 jaar
Ze zegt iedereenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:56 schreef Duderella het volgende:
In mijn tuin in Den Haag![]()
Ik was net op FOK! en heb meteen iedereen maar uitgenodigd. Dat gekke gedoe online.
In OUD krijg je dan een sterretje achter je naam als je ook een LiefdesFOK!-baby hebt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt? jullie zijn een fok-stelletje? Dat wist ik niet. Nja wel dat Arty ook hier online is hoor, maar niet dat jullie elkaar van fok kennen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
In OUD krijg je dan een sterretje achter je naam als je ook een LiefdesFOK!-baby hebt.Wij hadden ooit wel een FOK!-konijn samen . Maar toen mocht ik toch geen sterretje.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef LieLie het volgende:
En weer weg. Wat is dit voor psychologische oorlogsvoering?
Die ik kende.quote:
Lulligquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
In OUD krijg je dan een sterretje achter je naam als je ook een LiefdesFOK!-baby hebt.Wij hadden ooit wel een FOK!-konijn samen . Maar toen mocht ik toch geen sterretje.
Opgevuldquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:59 schreef Duderella het volgende:
Die ik kende.Toen was ik nog Bluezz-loos.
Wat een leegte.
Zeker!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Budvar is 100x beter dan de naamgenoot in Amerika.
Ik snapper ook helemaal niks vanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef LieLie het volgende:
En weer weg. Wat is dit voor psychologische oorlogsvoering?
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je zou er een teentje van Sam op kunnen plakken
hier blijft het ook maar bezigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:07 schreef z80 het volgende:
ben nog niet klaar met typen,
en een wolkbreuk hier.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:07 schreef z80 het volgende:
ben nog niet klaar met typen,
en een wolkbreuk hier.
Om half 11 stap ik het vliegtuig inquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij hebt een lekkere afsluiter van je tentamens gehad dus DH, en wanneer ga je naar Sushiland ?
Have funquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Om half 11 stap ik het vliegtuig in
De afsluiting was super. lekkere drankjes gehad en een goede BBQ
nu zo eens douchen, taxi staat om 8u voor
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:09 schreef Aure het volgende:
[..]
Have funIk heb de weg naar je koffer helaas niet kunnen vinden
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:08 schreef Laydina het volgende:
Ondanks allerlei hulpmiddelen heb ik toch weer tig muggenbulten erbij..Dat wordt weer een kutnacht dus
Jeutje, mens, wat een heftige reactie.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
rotbeesten!! Hier echt veeeel last van de plek op mijn kuit. Ik heb zo'n coolpack dingetje er tegen aan gehouden maar ik moest hem er echt kaal op leggen om enig effect te hebben. Plak op mijn been is zo heet en gloeierig.. bah! En er zakt vocht in als ik ga staan en dat doet heel veel pijn
We hopen dat het goed komt ! maar ik denk het wel hoowrquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:14 schreef Windigo het volgende:
Er is hier net n boom in de fik gevlogen op het veldje voor mn huis, en ze zwiepen heen en weer, takken vliegen over het grasveld en ook veel vonken, en mn telefoon ligt er uit. Nu maar hopen dat die brandende boom mn huis niet in crashed
Ja soms heb ik dat.. Ik heb een keer op iedere arm 2 van zulke reacties gehad.. dat was niet tof. Gelukkig was het dat weekend Jazz 'n Sail in Bergen en kon ik mooi met de armpjes in de lucht bij leuke bandjes staan. Armen naar beneden was echt geen optiequote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jeutje, mens, wat een heftige reactie.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:14 schreef Windigo het volgende:
Er is hier net n boom in de fik gevlogen op het veldje voor mn huis, en ze zwiepen heen en weer, takken vliegen over het grasveld en ook veel vonken, en mn telefoon ligt er uit. Nu maar hopen dat die brandende boom mn huis niet in crashed
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
rotbeesten!! Hier echt veeeel last van de plek op mijn kuit. Ik heb zo'n coolpack dingetje er tegen aan gehouden maar ik moest hem er echt kaal op leggen om enig effect te hebben. Plak op mijn been is zo heet en gloeierig.. bah! En er zakt vocht in als ik ga staan en dat doet heel veel pijn
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:16 schreef Duderella het volgende:
MeMo, wat heeft de wit/zwarte een leuke tekening boven op de kop.
Dat is te vroeg for me om je fijne vlucht en reis te wensen dus doe ik het nu ffiesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:08 schreef Den_Haag het volgende:
Om half 11 stap ik het vliegtuig in
De afsluiting was super. lekkere drankjes gehad en een goede BBQ
nu zo eens douchen, taxi staat om 8u voor
ja vannacht komt wel goed.. zal wel gestoord worden van de pijn/jeuk maar goed. Ik hou hem nu juist bewust naar beneden zodat het niet zo'n pijn doet als ik op moet staanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:19 schreef Laydina het volgende:
[..]sterkte! Hoop dat je wel een beetje kan slapen.
En je been omhoog houden. Kussens of dergelijke onder je voeten leggen misschien?
Blikseminslag..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wat spannend!! Hoe komt die boom in de fik?
Jessusquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja normaal vind ik onweer prachtig maar dit was serieus wel eng. Gelukkig heeft de regen de brand inmiddels gedoofd..quote:
Ja.. niet tof zeg! en gelukkig van de regen..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:23 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja normaal vind ik onweer prachtig maar dit was serieus wel eng. Gelukkig heeft de regen de brand inmiddels gedoofd..
Ja ik stond er maar 4 meter vanaf bij mn raam, dan besef je wel weer even hoe nietig je bent als mens en hoe snel het over kan zijnquote:
Ik vraag me af wat erger is.. jeuk of pijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja vannacht komt wel goed.. zal wel gestoord worden van de pijn/jeuk maar goed. Ik hou hem nu juist bewust naar beneden zodat het niet zo'n pijn doet als ik op moet staan
Ja daar ben ik erg blij mee, als het iets droger was geweest had t hele veld in de fik gestaan en had mn flat zo in brand kunnen staan. We hebben geluk gehad!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. niet tof zeg! en gelukkig van de regen..
dit is beter dan een actiefilm....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:30 schreef Duderella het volgende:
Windigo!Je maakt er wel een heel spektakel van.
Geen idee, ik ken die mensen niet. Iedereen zit volgens mij veilig in zn hutje opgesloten. Net stonden mensen wel te kijken maar niemand heeft gebeld, dus ik denk dat hun telefoons er ook uit liggen.quote:
Die zijn allemaal ontvoerd door aliens!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:30 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar ook niet van buurtbewoners dus?
Helaas is het gewoon echt gebeurdquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:30 schreef Duderella het volgende:
Windigo!Je maakt er wel een heel spektakel van.
hij staat nog open in de woonkamerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:09 schreef Aure het volgende:
[..]
Have funIk heb de weg naar je koffer helaas niet kunnen vinden
quote:
mag je vinden. Ik hoor je wel weer als t jou gebeurd.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Dat snap ik.
Maar ik denk dat je iets te veel panikeert.
Nou dansen, dansen, dat ligt eraan welke schoenen ik op dat moment aanheb.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jij zou je natuurlijk compleet relaxt voelen als 4 meter van jou vandaan de bliksem inslaat. Dan ren jij lachend naar buiten en gaat dansen niet? Ik begrijp het, mijn reactie is compleet overdreven..
Ik denk niet dat de bliksem in durft te slaan op de plek waar Dude staatquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
mag je vinden. Ik hoor je wel weer als t jou gebeurd.
Tsja, sommige mensen zijn wat filosofischer ingesteld dan jij, en kijken misschien wat anders naar de wereld. Ik hoor je wel weer als jij er een keer 4 meter vanaf staatquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou dansen, dansen, dat ligt eraan welke schoenen ik op dat moment aanheb.
Maar ik zou níet denken: 'O wat is de mens toch nietig hè mensen?' en ik zou ook niet vrezen dat de hele flat eindigt in een hoopje as omdat níemand de brandweer kan bellen.
Maar goed, ik ben dat ook een zeer relaxte Dude natuurlijk.
Nou, daar kun je zeker van zijn, want het zou wel érg noemenswaardig zijn, als ik morgen wakker word in een flat met een boom ervoor!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, daar kun je zeker van zijn, want het zou wel érg noemenswaardig zijn, als ik morgen wakker word in een flat met een boom ervoor!
Filosofisch. Ja, zo kun je het ook noemen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:39 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen zijn wat filosofischer ingesteld dan jij, en kijken misschien wat anders naar de wereld. Ik hoor je wel weer als jij er een keer 4 meter vanaf staat
quote:
Ik denk dat ik van die schrik niet meer bij kom, dus dan kan je ook meteen een ambulance bellen met jouw wel werkende telefoonquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, daar kun je zeker van zijn, want het zou wel érg noemenswaardig zijn, als ik morgen wakker word in een flat met een boom ervoor!
Ik zag twee flitsen, maar dat kan natuurlijk ook iets anders zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
op de buienradar is niets te zien!!
Ten westen van hier onweert het (boven Rijssen) we horen het in de verte. Maar nog geen bui in aantocht en bloedje warm..
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de bliksem in durft te slaan op de plek waar Dude staat
Ik schuif wel dansschoenen onder je.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Bovendien is álles hoger dan ik.
Nou ja, behalve jij.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Bovendien is álles hoger dan ik.
Nou ja, behalve jij.
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Was m'n eerste dans aan het dansen met een onbekende dame toen het met bakken uit de hemel kwam hier.![]()
http://www.fiesta-del-sol.nl/
De organisatoren zijn sowieso gepwnd, want Gemeente Eindhoven had een paar dagen geleden gewoon ff besloten dat de laatste dag van het festival ivm Oranje niet door mag gaan morgen.Daar gaan de centjes van je non-profit stichting.
![]()
Oh brrrrrr!!! Die dames die denken nog nét voordat de ondergang toeslaat op hun 40e nog even halfbloot hun cellulitis te kunnen gaan zwabberen in Brabant.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
[ afbeelding ]
Ik liep net ff de tuin in.. volgens mij midden in een hinderlaagquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:42 schreef Laydina het volgende:
Ik voel me heel nietig door die stomme muggen
Je bent toch niet gestoken he!!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik liep net ff de tuin in.. volgens mij midden in een hinderlaagzaten meteen 10 muggen op me, dus maar snel van me af geslagen en weer naar binnen gegaan
Wel jammer als zoiets in het water valt he?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
Oh brrrrrr!!! Die dames die denken nog nét voordat de ondergang toeslaat op hun 40e nog even halfbloot hun cellulitis te kunnen gaan zwabberen in Brabant.
Vind het voornamelijk kut voor de organisatoren. Een dag van je afgepakt en dan ook nog vanavond, wat een dansavond had moeten zijn, in het water. Op dat plein met die stenen kun je niet dansen als het zo nat is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel jammer als zoiets in het water valt he?
En dan heb ik het niet over mw. cellulitis
Nee, ik was net op tijd wegquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je bent toch niet gestoken he!!!!![]()
Je treft het wel weer
Doe ik ook als ik in rotterdam ben en het is zo warmquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:46 schreef Laydina het volgende:
Net even de slaapkamer binnengelopen, benauwder dan in de woonkamer.
Ik ga vannacht gewoon in de woonkamer slapen op een matras (Die er toch al stond). Wie weet slaap ik dan wat beter
gewoon iets grappigs wat me opvaltquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan hebbie kennis gemaakt met de Date-Rape-Drugquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
koel, moet ik ook nog zien, en eveneens, op jou verhaal na, veel slechte dingen van gehoord xdquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens, gister was ik met een paar vrienden naar The A-Team (the movie) geweest. Hi-la-risch! Slechte dingen over gehoord, maar 't is echt een leuke hersenloze mannenfilm.
ze hebben het op je voorzien !quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik liep net ff de tuin in.. volgens mij midden in een hinderlaagzaten meteen 10 muggen op me, dus maar snel van me af geslagen en weer naar binnen gegaan
Kén je de oude serie ook? Als je de oude serie wel kent maar nooit echt serieuze fan van bent geweest (waardoor je gekwetstquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
koel, moet ik ook nog zien, en eveneens, op jou verhaal na, veel slechte dingen van gehoord xd
Heb hem echt van begin tot einde gevolgt toen ik 8 jaartje groot wasquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kén je de oude serie ook? Als je de oude serie wel kent maar nooit echt serieuze fan van bent geweest (waardoor je gekwetstzou kunnen worden doordat de nieuwe film op wat punten afwijkt) dan zul je je zeker vermaken met wat vrienden bij de film. Heb veel gelachen.
Oh en Jessica Biel:
[ afbeelding ]
Rrrwr.
WAT????quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zou kunnen worden doordat de nieuwe film op wat punten afwijkt)
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
gewoon iets grappigs wat me opvaltZoals ik al had gepost, had de regen het vuur weer gedooft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah, KIJK ! zie je.... ik wist dat ik iets over het hoofd zag !quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Zoals ik al had gepost, had de regen het vuur weer gedooft.
Al vond ik alle karakters op BA na beter in de film dan in de serie.quote:
Je bent gewoon te jong om de serie te kunnen waarderenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al vond ik alle karakters op BA na beter in de film dan in de serie.Alhoewel Hannibal alleen maar beter was omdat het Liam Neesson was. Speaking of which, Schindler's List bij de Belg momenteel op TV.
Dat is echt verschrikkelijk dan kan je helemaal niet slapenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Doe ik ook als ik in rotterdam ben en het is zo warmmijn 'woonkamer' is echt zooo veel koeler snachts dan mn slaapkamer (maar nog steeds wel warm, moet je nagaan wat voor sauna mn slaapkamer is
).
die moeten ze vaker bannen, zeker als het zo warm isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker rustig hier zo zonder golfer trouwens.
Echt.. echt..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al vond ik alle karakters op BA na beter in de film dan in de serie.Alhoewel Hannibal alleen maar beter was omdat het Liam Neesson was.
Geniet er nog maar even van, maandag is t weer gedaan met de rustquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker rustig hier zo zonder golfer trouwens.
It's on teh interwebz!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
ik vind het wel vreemd opzich. Gewoon niet gaan slapen in je eigen slaapkamerMaar ach, niemand die het weet
Niet te hard op rekenen.. een kwartier geleden zou het op dit moment ook hier gaan regenen maar inmiddels is dat verdwenen en zou er pas om half 1 wat komen.. betwijfel of daar dan nog wat van over isquote:
Dan maar geen regen, wordt het denk ik ook alleen maar benauwder vanquote:Op zondag 11 juli 2010 00:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet te hard op rekenen.. een kwartier geleden zou het op dit moment ook hier gaan regenen maar inmiddels is dat verdwenen en zou er pas om half 1 wat komen.. betwijfel of daar dan nog wat van over is
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
HOLY CRAP
luidste donder buiten die ik ooit in m'n leven gehoord heb.
*pieeeeep*
Hier begint het ook weer, ik doe mn pc uit. Sterkte iedereenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
HOLY CRAP
luidste donder buiten die ik ooit in m'n leven gehoord heb.
*pieeeeep*
*negeermodusquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
Links echt, check. Rechts echt, check.
Bubba.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |