Tja, ik doe het gewoonquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat ook kon zonder bh, maar inderdaad als je afgevallen bent (en al een redelijke cup had) kan dat jammer genoeg niet
Temidden van alle mind-spinsels die ik uitkraam gaat ook nog een grijntje emphatie.....maar dat spel je vast niet zoquote:
Sinds een maand durf ik het pas in de buurt bij mijn vriendje, en dan ook alleen met een heel strak topjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, ik doe het gewoonOok met cup C/D en afvalverschijnselen!
![]()
Maar dit topje zit wel goed strak dus steunt ook nog wat.. Met een gewoon hemdje vind ik het niet mooi.. lang leve de zwaartekracht ja
awwwwwww /patquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:04 schreef Sarabi het volgende:
Is het duidelijker als ik het zo uitleg:
Dan hangen ze op je knieën
Dat is het mooie van kleding en bh's.. ze verhullen lekker veelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
awwwwwww /pat
en toch zou je dat helemaal niet zeggen als ik naar je foto kijk...(jaja, I R watching you)
Nja, met een haltertopje vind ik bh bandjes niet mooi, en zo'n strapless ding vind ik niet fijn zitten! En ik heb er niet een waarbij je de bandje in de nek kan maken, die had ik wel, maar ik kreeg daar nekpijn vanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sinds een maand durf ik het pas in de buurt bij mijn vriendje, en dan ook alleen met een heel strak topje
Het zit misschien ook wel vooral in mijn hoofd maar dan nog een bh met een beetje push up is wel veel mooier
Ik zag je lurkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
awwwwwww /pat
en toch zou je dat helemaal niet zeggen als ik naar je foto kijk...(jaja, I R watching you)
hebbie dan pas net een vrienneke?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sinds een maand durf ik het pas in de buurt bij mijn vriendje, en dan ook alleen met een heel strak topje
Het zit misschien ook wel vooral in mijn hoofd maar dan nog een bh met een beetje push up is wel veel mooier
Je moet wel zo'n nekding hebben dan idd. Ja klopt het trekt wel behoorlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, met een haltertopje vind ik bh bandjes niet mooi, en zo'n strapless ding vind ik niet fijn zitten! En ik heb er niet een waarbij je de bandje in de nek kan maken, die had ik wel, maar ik kreeg daar nekpijn van![]()
Nee al 2,5 jaarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hebbie dan pas net een vrienneke?
Enne... vriennekes moeten je warderen voor wie je bent. Het zou je vriendje niet zijn als de *het oog wil ook wat* topic al goedgekeurd wasdus daar zul je toch niet voor moeten schamen
hehe, zodat als de BH afgaat....*suprise supris* spannend tot het laatste kledingstukquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:07 schreef Laydina het volgende:
Als ik zonder bh loop komen mijn piercings net wat te duidelijk er doorheen en dat hoeft van mij ook niet zo
waarschijnlijk.....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee al 2,5 jaar![]()
En hij heeft er geen probleem mee en waarschijnlijk is het iets wat alleen vrouwen bij zichzelf zien en dan over gaan zeuren.
Dat is altijd wel een leuk momentquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hehe, zodat als de BH afgaat....*suprise supris* spannend tot het laatste kledingstuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |