quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
YES!Dan kan het hier nooit lang meer duren
En anders kom ik bij jou in de regen staan
DRUPPELS HIER!!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wie het eerst onweer meldt, heeft gewonnen
Nee, onweer zei ik!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DRUPPELS HIER!!!!
*rent naar buiten*
idd zie het,maar nog niks ,noppes, nadaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Candygirl, kijk hier eens: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=verwachting1x1
Je zou toch onderhand in de prijzen moeten vallen (als je in Limburg zit dan).
Ja, het rommelt!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Alexxx, zie Gij wat ik zie? Hoort Gij wat ik hoor?
Ja het rommelt, maar je ziet de flitsen van het onweer aankomen vanuit het zuiden!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, het rommelt!
net ff naakt in de tuin gestaan
Dan woon je in het verkeerde gebied.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:09 schreef candygirl het volgende:
en dat was het? twee minuten regen en wat dondergeluid
ik wil meer meer meer
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:05 schreef RealZeus het volgende:
Als het KNMI dat zegt weer je zeker dat het weer beperkt blijft tot drie regendruppels en een onweersklap.
Helaas heb je dit keer geen gelijk gekregen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:05 schreef RealZeus het volgende:
Als het KNMI dat zegt weer je zeker dat het weer beperkt blijft tot drie regendruppels en een onweersklap.
Het KNMI heeft het voor het grootste gedeelte van de tijd gewoon bij het juiste eind, hoewel heel veel mensen eigenwijs anders denken.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas heb je dit keer geen gelijk gekregen.
Nee klopt. Het begon hier tegen 23.00u te rommelen en rond middernacht brak de hel pas goed los.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas heb je dit keer geen gelijk gekregen.
Stel je toch voor dat de bliksem inslaat op iets belangrijks, dan kun je de wedstrijd vanavond niet zien.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maandag weer opnieuw kans op van die extreem zware buien. En in het zuiden van het land ook vandaag weer kans op buien en onweer. Het is nu inderdaad ook erg broeierig.
Ik moet vanavond werken, dus kan de wedstrijd ook niet helemaal zien. Moet tot 23.00 werken. Werk in de thuiszorg, dus kan wel hier en dan even meespieken. Clienten hebben toch allemaal de tv aanstaan thuis.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Stel je toch voor dat de bliksem inslaat op iets belangrijks, dan kun je de wedstrijd vanavond niet zien.![]()
Dat is pas zenuwslopend.
Dan is het natuurlijk wel extra gezellig. Zeker als Nederland wint.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik moet vanavond werken, dus kan de wedstrijd ook niet helemaal zien. Moet tot 23.00 werken. Werk in de thuiszorg, dus kan wel hier en dan even meespieken. Clienten hebben toch allemaal de tv aanstaan thuis.
het begint hier te regenen en verderop hoor ik al enkele minuten aan 1 stuk gedonderquote:Op zondag 11 juli 2010 14:23 schreef raptorix het volgende:
Hier in Amsterdam nog droog, en enorm benauwd.
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
In de buienradar is heel Nederland in het oranje (warning), en de onweer hangt nu boven Ommen.
Het oosten krijgt een level 2 bij estofexquote:KNMI waarschuwt voor zware onweersbuien
DE BILT - Het KNMI heeft maandagochtend een waarschuwing afgegeven voor extreem weer.
Volgens het instituut is er 's middags en 's avonds kans op zware onweersbuien met veel neerslag en windstoten tot 100 kilometer per uur.
De zwaarste buien trekken waarschijnlijk over het oosten van het land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |