quote:
ga ik zeker bekijken na dit filmpje gezien te hebbenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:17 schreef WalterSobchak het volgende:
2. Typhoon & New Cool Collective
Typhoons plaat 'Tussen lucht en licht' is een van de betere releases in de Nederlandse hiphop van de afgelopen jaren, en live is hij helemaal geweldig. Wat een enorm charisma heeft deze man! En het werkt ook nog aanstekelijk. De CD 'Chocolade' die hij met New Cool collective uitbracht is ook verfrissend en dit moet op het podium wel werken! Check het clipje, want Typhoon IS Lowlands!
live ook erg goed; komt zeker op mn schema.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
2. Richie Hawtin presents Plastikman (live)
Oi. Hier kan ik niet zo heel veel over zeggen. Heerlijke minimal om in een muziektrance te komen van hier tot Tokyo en terug. Heb zijn sets nog niet meegemaakt, maar als je op YouTube kijkt ziet dat er veelbelovend uit. Lowlands.nl zegt: een uniek festijn, waarbij niet alleen je benen, maar ook al je zintuigen aan het dansen slaan. Zegt genoeg. Thing is, je moet het kunnen waarderen.
Eén van mijn favorieten:
En de bekendste, die eigenlijk net zo fijn is.
Heb op Youtube wat van Aeroplane geluisterd en dat klinkt heel goed, ga daar waarschijnlijk wel ff kijken. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:35 schreef HolyGhost het volgende:
Mooie tiplijst die laatste. Dat zou ook zo'n beetje mijn tiplijst kunnen zijn, alleen zou ik dan Surfer Blood vervangen door Aeroplane.
Mocht mijn Tip-5 uitgekozen worden, ik zie nog een foutje staan: ik ging er vanuit dat Klock en Dettman in de Bravo stonden, maar dit is X-ray geworden. In het verhaaltje moet Bravo dus ook vervangen worden door X-ray.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:35 schreef belsen het volgende:
Vandaag of morgen gaan de eerste online komen.
Ik ga er even naar kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij het lijstje van Mexicaantje mist een YouTube-link
Jullie bedankt, leuke actie. Vrienden van me vonden het ook cool dat ik op de site sta. Tot ziens op Lowlands, fucking veel zin in.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:48 schreef MPG het volgende:
Zoals jullie zien zijn / gaan alle in dit topic geplaatste lijstjes online op de Frontpage.
kciR, jouw lijstje zal als laatste online gaan, maar omdat je als laatste in het schema gezet moest worden, zal dat vrijdag pas zijn. Wel heb ik het lijstje naar voren gehaald, i.p.v. 9 uur 's avonds komt 'ie om 9 uur 's ochtends online.
Allemaal heel erg bedankt voor jullie bijdrageen tot ziens op Lowlands
!
Zondequote:Op maandag 23 augustus 2010 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb 40% van mijn top 5 zelf niet gezien
3 dingen stonden zo'n beetje tegelijk en ik kan mezelf niet opsplitsen. En 1tje omdat het té gezellig was in de Groovetube.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zonde. Waarom niet?
En ik heb alles gezien wat ik wilde zien
Ik heb 80% van m'n tips niet gezienquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb 40% van mijn top 5 zelf niet gezien
Als je bij het begin van het optreden bij de India was en pas bij het einde aankwam bij de Grolsch, ben je wel erg traag gelopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hee ik zie nu pas dat mijn lijstje er ook stond. Ik heb alleen Yeasayer niet gezien, dacht dat ze in de India stonden dus ik was daarheen gelopen, bleken ze in de Grolsch te staan en toen was ik net bij het laatste nummer.En sorry dat ik kick maar ik wilde het even kwijt.
Nee was sowieso al laat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:23 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Als je bij het begin van het optreden bij de India was en pas bij het einde aankwam bij de Grolsch, ben je wel erg traag gelopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |