Als je niets nuttigs te zeggen hebt ga dan gewoon weg. Ik wil gewoon weten of ik nog gebruik kan maken van mijn verzekering. Zo niet, dan betaal ik het inderdaad zelf. Zo wel, dan heb ik voor dit soort dingen de verzekering afgeslotenquote:
Najaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:55 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik lees nergens dat de telefoon kapot is
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je niets nuttigs te zeggen hebt ga dan gewoon weg. Ik wil gewoon weten of ik nog gebruik kan maken van mijn verzekering. Zo niet, dan betaal ik het inderdaad zelf. Zo wel, dan heb ik voor dit soort dingen de verzekering afgeslotenZeurder.
Het water is overigens nog steeds heerlijk
Wat dacht je van de stickers?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:59 schreef JumpingJacky het volgende:
Ja sorry, is de warmte. Leg hem ff een uurtje in de zon. Ofwel hij doet het daarna weer ofwel hij is gesmolten, maar dan ben je in ieder geval van de waterschade af
Ik vraag toch gewoon of het onder de verzekering valt het is heus niet alsof ik het expres deedquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:02 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Zou een beetje makkelijk zijn niet, ik koop in januari een telefoon van 250+ euro, sluit in juli een reisverzekering van 25 euro af, spring in het zwembad en ga met mijn handje open staan....
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:06 schreef DutchErrorist het volgende:
waar ik nog 6 maanden aan vast zit
Nee mijn abonnement van mijn telefoon is 15 euro per maand en duurt nog 6 maanden...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk de doorlopende reisverzekering?
Ik zit nu ook nog in het buitenland, dus ik kan sowieso niet bellen..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Ah! (maakt op zich ook niet veel uit, trouwens)
Mja, nalatigheid is inderdaad niet gedekt. Ik zou gewoon de schadeafdeling bellen; kijken of je iemand met een goed humeur treft (misschien moet je niet vandaag bellen... het is vrij goed weer momenteel)
Als ze iets ruiken .. "Zijn er getuigen van dit voorval ? "quote:Op zondag 11 juli 2010 00:10 schreef gers het volgende:
zeg gewoon dat die in het water is gevallen omdat je struikelde ofzo
ik probeer ook alleen maar te helpenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:20 schreef Cappy het volgende:
[..]
Als ze iets ruiken .. "Zijn er getuigen van dit voorval ? "
"heb je een factuur waarin de waarde wordt omschreven ? "
"kopie contract"
"wie liet verzekerde struikelen ? "![]()
Men mag aannemen dat als je rond een zwembad rondloopt dat er plaatsen zijn dat je zou kunnen vallen. Waren er rond dit zwembad mogelijk plaatsen waarvan je kon verwachten dat het glad zou kunnen zijn ? "
zomaar een zin.
Heb je helemaal gelijk in. Meen ik echt, maar ik kan ook niets anders dan wat ik zie. Ik geef geen hints, want ik weet wat de gevolgen zijn voor anderen.quote:
De eigen AVP dekt alleen schade aan anderen he, en aangezien de telefoon op naam van de verzekerde zelf staat, gaat die vlieger niet op.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:07 schreef Cappy het volgende:
Eigen AVP dekking misschien, maar dan nog riekt het mijn inziens naar fraude. Boeiend of TS of iemand anders een andere mening heeft.
Ik zou zeggen meld het en verwacht dat de schadebehandelaar wil dat je de telefoon naar hem toezend. Samen met je ID. Ze keren misschien uit maar hebben je naam en BSN en als je in de komende 8 jaar nog een keer voorkomt. Dan heb je gewoon iemand van CED forensic aan je deur![]()
Gewoon een leuke note : 4 jaar geleden werden er meer Raybans gejat dan er verkocht waren in Nederland
Ik heb altijd zin in verjaardag praat over verzekeraars.
IK zag niet gelijk dat de tel van "verzekerde " was. Anyway.. we hebben onze ogen weer gericht of schadefomulierenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:49 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
De eigen AVP dekt alleen schade aan anderen he, en aangezien de telefoon op naam van de verzekerde zelf staat, gaat die vlieger niet op.
Als TS stelt geduwd of gestruikeld te zijn heeft hij een vordering op een ander, en die moet dan wel bekend zijn, anders valt er niks te verhalen. Stel dat er een ander bekend zou zijn, dan moet die de schade op zijn eigen AVP melden. N.B.: Dit zeg ik alleen om te laten zien wat een AVP doet. Met nadruk NIET om te suggereren dat TS zo iemand moet zoeken. Verzekeringsfraude lijkt leuk, maar is gevaarlijk en kan grote problemen opleveren voor alle betrokken partijen (8 jaar geen verzekeringen kunnen sluiten, registratie in centrale registers waardoor ook bijvoorbeeld het sluiten van een hypotheek een probleem wordt, strafrechtelijke vervolging). Lijkt me niet dat iemand dat voor een telefoon over zou moeten willen hebben. Maar voor zover ik het lees is TS dat gelukkig ook niet van plan.
Als TS in het water is gevallen of gesprongen, heeft hij helaas gewoon pech. Dit soort schade is niet verzekerd op een inboedelverzekering en ook niet op een reisverzekering, Aangezien TS het op de reisverzekering wil verhalen ga ik er even vanuit dat hij ook geen telefoonverzekering heeft, maar volgens mij dekken die dit ook niet (tenzij ze ineens heeeel gul zijn geworden).
Dus helaas TS... Toch een nieuwe Android opsnorren vrees ik! Sterkte, I feel your loss!
Nee hoor. Aan de elektroden en verbindingen (enzo/jeweetwel) is te zien dat de telefoon waterschade heeft geleden, ook al is hij helemaal opgedroogd.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:59 schreef JumpingJacky het volgende:
Ja sorry, is de warmte. Leg hem ff een uurtje in de zon. Ofwel hij doet het daarna weer ofwel hij is gesmolten, maar dan ben je in ieder geval van de waterschade af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |