nog erger: werkloos en werkzoekendequote:
Hmm das wel minder ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
nog erger: werkloos en werkzoekende
de eertste 2-3 weken vond ik et wel chill, maar nu heb ik iets zo van: Blegh.. wil wat doen...
Heb ik zin inquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker geheimzinnig. Ik heb donderdagochtend een tweede gesprek, ook in een stad met een station
.
Nopequote:
Dat zuigtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
nog erger: werkloos en werkzoekende
de eertste 2-3 weken vond ik et wel chill, maar nu heb ik iets zo van: Blegh.. wil wat doen...
In een stad met een station?quote:
Nee in geheimzinnig doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:47 schreef Bart het volgende:
[..]
In een stad met een station?
Ik ga trouwens naar een stad met 10 stations.
Nee, Amsterdamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee in geheimzinnig doen. London?
Niet goed dan?quote:
Ah okequote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wist niet dat Amsterdam er 10 heeft en London wel.
Succesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:50 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus gaat nu richting Heerhugowaard
Thanks is naar mijn inziens goed gegaan en zie het ook positief tegemoetquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Thanks is naar mijn inziens goed gegaan en zie het ook positief tegemoet!
dan heb je over een jaar of 10 je eigen (nieuwe) stekkiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:44 schreef FredvZ het volgende:
Vandaag de inschrijvingsformulieren ingeleverd voor een nieuwbouwproject.![]()
We zijn de 23ste die zich inschrijven (en de eerste die alles in één keer goed hebben ingevuld).
Er 67 woningen beschikbaar en overmorgen sluit de inschrijving, dus als wij niet ingeloot worden weet ik het ook niet meer
Ik moet nog wel een beetje geduld hebben, de bouw kan pas beginnen als de oude woningen die er nu staan gesloopt zijn.
De Penthouse natuurlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:06 schreef ScarFace- het volgende:
Ik moet morgen een flinke tijd reizen met de trein.
Welk tijdschrift zal ik eens kopen
De playboy, en dan eerste klas gaan reizen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:06 schreef ScarFace- het volgende:
Ik moet morgen een flinke tijd reizen met de trein.
Welk tijdschrift zal ik eens kopen
Playboy staat alleen maar gelul in tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De playboy, en dan eerste klas gaan reizen.
Ben je niet in de war met de playgirl?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:57 schreef Bart het volgende:
Playboy staat alleen maar gelul in tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |