Goeie zaak CJquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Morgen 1e gesprek bij een bedrijf
Webdevelopment bedrijf en dat is wat ik hier ook doe maar dit is dichter bij huisquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Goeie zaak CJ. Wat is het voor bedrijf en werk? Beetje wat je nu ook doet?
In Alkmaar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Webdevelopment bedrijf en dat is wat ik hier ook doe maar dit is dichter bij huis.
Had ik net ook.. was bij een supermarkt waar ik nog nooit geweest wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Morgen 1e gesprek bij een bedrijf
Ah, cool. Wat voor soort webdevelopment?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Webdevelopment bedrijf en dat is wat ik hier ook doe maar dit is dichter bij huis.
Nah op +/- een half uurtje fietsen voor mequote:
Geen idee hoe het precies zit maar daar kom ik morgen achterquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:55 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ah, cool. Wat voor soort webdevelopment?
Op een half uur fietsen, maar niet in Alkmaar, dan moeten ze echt in een of ander gat zittenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nah op +/- een half uurtje fietsen voor me.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Op een half uur fietsen, maar niet in Alkmaar, dan moeten ze echt in een of ander gat zitten.
Welk gat is het danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Genoeg gaten rond alkmaar natuurlijk
Lekker geheimzinnigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Iig een gat met een station er in.
Heiloo, Castricum?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Iig een gat met een station er in.
Ik zoek geen werk hoor, ik laat het werk mij vinden, veel makkelijkerquote:
nog erger: werkloos en werkzoekendequote:
Hmm das wel minder ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
nog erger: werkloos en werkzoekende
de eertste 2-3 weken vond ik et wel chill, maar nu heb ik iets zo van: Blegh.. wil wat doen...
Heb ik zin inquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker geheimzinnig. Ik heb donderdagochtend een tweede gesprek, ook in een stad met een station
.
Nopequote:
Dat zuigtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
nog erger: werkloos en werkzoekende
de eertste 2-3 weken vond ik et wel chill, maar nu heb ik iets zo van: Blegh.. wil wat doen...
In een stad met een station?quote:
Nee in geheimzinnig doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:47 schreef Bart het volgende:
[..]
In een stad met een station?
Ik ga trouwens naar een stad met 10 stations.
Nee, Amsterdamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee in geheimzinnig doen. London?
Niet goed dan?quote:
Ah okequote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wist niet dat Amsterdam er 10 heeft en London wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |