Pff, ik had het niet geslot hoor. Bij het lezen van de TT van dat 17 jarige meisje uit Amsterdam die verkracht werd drong mij de vraag op hoe dat nu in zijn werk gaat. Er moet dus iemand zijn die aan zijn vrienden voorstelt om een meisje te verkrachten en die stemmen daar mee in. Ik vind het fascinerend.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks kan mijn humeur nog kapot krijgen.
Ik snap best dat dit topic bij sommige vrouwen tegen het verkeerde been is. Maar juist omdat het in ONZ staat moet je het niet zo serieus nemen.
Natuurlijk is het belachelijk dat een mod dit topic kan en mag openen. Ieder ander had allang een slotje gehad.
Maar om nou zo (mijns inziens) overdreven te reageren.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
HATERS, stop HATIN' en JALOERSE mensen SCHEI TOCH UIT!!! Aby-Jo, no spang nanga ding, leef je uit, maar ken je grenzen als een waardevolle mens. WAN OEMA NA'B LASIE; A ROSE WILL ALWAYS BE A ROSE.
Nog steeds ->quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
wat ga je haten a mens haha kk sukeletje bezem a zemmel ik pak je moeder jeweettog niggu kom zo in dr face takkie dang
Seriously.. What the fuck?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:38 schreef tho_Omas het volgende:
kkflikkerz00i nieuwe layout danny kent de deally niet op de streets mja me koulo pc trekt deze javaskitta niej,, :S
Elke dag van 13:37 tot 13:38!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Heel eventjes maar zagen jullie dat?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:41 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pff, ik had het niet geslot hoor. Bij het lezen van de TT van dat 17 jarige meisje uit Amsterdam die verkracht werd drong mij de vraag op hoe dat nu in zijn werk gaat. Er moet dus iemand zijn die aan zijn vrienden voorstelt om een meisje te verkrachten en die stemmen daar mee in. Ik vind het fascinerend.
Je zou je moeder hier maar tegen komen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:41 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er komt wel een knop om de oude te houden he? Ja toch?!?!quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Er komt wel een knop om de oude te houden he? Ja toch?!?!![]()
Dat gedeelte vind ik ook vaak fascinerend.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pff, ik had het niet geslot hoor. Bij het lezen van de TT van dat 17 jarige meisje uit Amsterdam die verkracht werd drong mij de vraag op hoe dat nu in zijn werk gaat. Er moet dus iemand zijn die aan zijn vrienden voorstelt om een meisje te verkrachten en die stemmen daar mee in. Ik vind het fascinerend.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gedeelte vind ik ook vaak fascinerend.
Is het iets spontaans? Zit er weken aan voorbereiding in? Hoe stel je het voor?
Meestal begint het gesprek zo..quote:Nou luister jongens.. Kheb dus z'n meisje gezien he..
Ja anders stap ik over naar een ander forum. Moet je zien hoe snel ze de knop gaan maken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Er komt wel een knop om de oude te houden he? Ja toch?!?!![]()
Nou, wordt tijd dat je gaat hoor..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja anders stap ik over naar een ander forum. Moet je zien hoe snel ze de knop gaan maken.
Oh dus de vrouwen in Nederland hebben niks te vrezen van FOK!kers.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:46 schreef MrManuel het volgende:
[..]
[..]
Meestal begint het gesprek zo..
Uiteraard kan het ook via een topic op FOK! of via de e-mail gaan..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus de vrouwen in Nederland hebben niks te vrezen van FOK!kers.
Die komen toch nooit buiten, en zien dus geen vrouwmenschen
Ik zag het even voor me.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:48 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Uiteraard kan het ook via een topic op FOK! of via de e-mail gaan..
Oh en 1 staat te roepen dat ie "dat" niet wil en kan doe ivm allergieënquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het even voor me.
Een groep van een stuk of 20 nerds. Sommigen nog in ballenknijper anderen staan heel verlegen met 1 handje voor de pielemuis te kijken naar een vastgebonden zeekoe.
1 van de nerds is op internet aan het opzoeken wat nou eigenlijk in welk gaatje moet enz
Hmm.. Of het gaat er zo aan toe.. kan ook -> Linkje! (NSFW!)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het even voor me.
Een groep van een stuk of 20 nerds. Sommigen nog in ballenknijper anderen staan heel verlegen met 1 handje voor de pielemuis te kijken naar een vastgebonden zeekoe.
1 van de nerds is op internet aan het opzoeken wat nou eigenlijk in welk gaatje moet enz
GVD IK HEB EROP GEKLIKTquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:51 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Hmm.. Of het gaat er zo aan toe.. kan ook -> Linkje! (NSFW!)
Die mag je toch niet op FOK! plaatsenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:51 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Hmm.. Of het gaat er zo aan toe.. kan ook -> Linkje! (NSFW!) Vond hem toch nie kunne..
Ik ookquote:
Helaas heeft het toch 1 slachtoffer gemaakt! Was nie de bedoeling..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die mag je toch niet op FOK! plaatsen
Leugens !quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Helaas heeft het toch 1 slachtoffer gemaakt! Was nie de bedoeling..
Direct maar ff verwijderd..
2!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Helaas heeft het toch 1 slachtoffer gemaakt! Was nie de bedoeling..
Direct maar ff verwijderd..
Dat het niet de bedoeling wasquote:
Lekker zwemmen in de Haven en gelijkertijd je oogjes de kost geven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:55 schreef Stofje het volgende:
Verdomme, ik heb het warm. Ik ben geen fan van dit weer. Laat me met rust!
Ik moet straks werken in een koele ruimte met airco en meisjes helpenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker zwemmen in de Haven en gelijkertijd je oogjes de kost geven.
Dit lijkt mij eigenlijk wel wat.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het even voor me.
Kiosk?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moet straks werken in een koele ruimte met airco en meisjes helpen.
Helpen? Oeei..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moet straks werken in een koele ruimte met airco en meisjes helpen.
Neeh hoor..quote:
Die tweedequote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:17 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Neeh hoor..
De planning is nog in volle gang..
Maar vertel me ff welke UI leuker is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heavy metal, or no metal at all!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:22 schreef Jefmeister het volgende:
Voor alle mensen die vinden dat dit niet kan en er de humor niet van kunnen inzien heb ik even een schematische weergave gemaakt om de humor beter te kunnen inzien. Zo kunnen mensen als Jahr00n er mss wel om lachen. Het schema:GVD ALWEERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
De mens is nieuwsgierig van aard m'kaayquote:
Ik vind het een fijne foto. Het straalt gezelligheid uitquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:27 schreef raebyddet het volgende:
[..]
De mens is nieuwsgierig van aard m'kaay
Fijn om te weten dat je je er niet aan stoortquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind het een fijne foto. Het straalt gezelligheid uit.
I think it's rather disturbing..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:40 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat je je er niet aan stoort
Het heeft wel iets.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind het een fijne foto. Het straalt gezelligheid uit.
Zoals het liedje zegt.. 'If you wanna be happy for the rest of your lifeee.. "quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |