Maar wel mensen kanker toewensen en hopen dat iemand niet meer kan lopen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind alles wat van 4chan komt verderfelijk.
Voor Ronaldo maak ik graag uitzonderingen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar wel mensen kanker toewensen en hopen dat iemand niet meer kan lopen.
Zolang de mods je posts verwijderen is der geen bewijs he..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:08 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig tot het tegendeel is bewezen...
Ik ook niet hoor, ik word er helemaal naar van.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat er grappig/leuk aan dit topic is? Ik zie het niet.
Als je een topic niet leuk vindt is dat toch niet meteen een reden om deze te sluiten?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jouw humor is niet de humor van de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf ipv de rest van de wereld wil je..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:22 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Jouw humor is niet de humor van de rest van de wereld.
Ik zei niet dat dit soort humor de humor van de rest van de wereld was, ik zei dat humor voor iedereen verschilt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:24 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf ipv de rest van de wereld wil je..
Ik ben mij er eentje!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:21 schreef Stofje het volgende:
Ludo, wat ben je toch ook een smeerlap. Dit kán toch gewoon niet? En dat voor een mod!
[ afbeelding ]
Ditquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Verkrachting en humor gaan voor mij niet samen. En ik schrik als dat bij sommige mensen wél het geval is.
Ze zouden je moeten demodden en bannen, jij schavuit. Dit kan natuurlijk niet op HET INTERNET!quote:
Nou da klopt ook niet helemaal..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik zei niet dat dit soort humor de humor van de rest van de wereld was, ik zei dat humor voor iedereen verschilt.
Oei dan ga k ff me website offline hale..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten demodden en bannen, jij schavuit. Dit kan natuurlijk niet op HET INTERNET!
Aldus het persoon die iemand op FOK! uitmaakt voor 'kanker lelijk', nee jij moet nogal spreken over fatsoensnormen.quote:
OP HET INTERNETquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:26 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben gebanned voor mindere dingen. Dit zou niet moeten kunnen.
Loop eens niet zo te mouwen gast. Dit topic gaat nérgens over en je gemouw is bloedirritant.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:26 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben gebanned voor mindere dingen. Dit zou niet moeten kunnen.
Zo discussieert mijn neefje van vijf ook: 'hullie doen het oooook".quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aldus het persoon die iemand uitmaakt voor 'kanker lelijk', nee jij moet nogal spreken over fatsoensnormen.
Hihi mouwen.. zoals poesje..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Loop eens niet zo te mouwen gast. Dit topic gaat nérgens over en je gemouw is bloedirritant.
In tegendeel, bij dit soort topics is temparatuur niet relevant. Als dit het moraal is bij de mod's (hierbij niet iedereen over een kam willen scheren) dan krab ik me nog eens achter mijn oren.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:03 schreef Mirjam het volgende:
mensen, dit is ONZ, het is veel te warm om je hier over druk te maken, ga lekker een ijsje eten
Dus jij vindt een topic om een meisje te verkrachten ook normaal?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Loop eens niet zo te mouwen gast. Dit topic gaat nérgens over en je gemouw is bloedirritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |