Ik heb doosjes van 'Vapona' staan. De mieren marcheren er om heen, kijken eens meewarig en lopen vervolgens door.quote:
De mieren maken gebruik van krioelende afleidingsmaneuvres, niet te volgen waar ze vandaan komen en waar ze heen gaan...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:36 schreef VulpesVulpes het volgende:
ga ze volgen maar dan in tegengestelde richting, zie je vanzelf waar ze vandaan komen en wat voor plan ze met je huis hebben
Gooi een paar druppeltjes ranja in dat doosje als je hem open kan maken.. dan komen ze vanzelf.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:40 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb doosjes van 'Vapona' staan. De mieren marcheren er om heen, kijken eens meewarig en lopen vervolgens door.
[..]
De mieren maken gebruik van krioelende afleidingsmaneuvres, niet te volgen waar ze vandaan komen en waar ze heen gaan...![]()
![]()
Er loopt er eentje een gifdoosje in! Dood aan de mieren!
![]()
![]()
(of is dat laatste een banwaardige doodverwensing? Nee toch?)
Omkoping.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:55 schreef Abraracadabra het volgende:
Heb je nog een stel stuivers liggen? Daarmee de weg blokkeren werkt bij mij altijd.
Heb ook bleekmiddel in een kiertje gedaan, sinds die tijd heb ik een branderig gevoelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:43 schreef Ellatjuh het volgende:
ik heb dat gedoe ook
maar heb laats veel mieren met bleekmiddel uitgeroeit.
heb hopelijk het juiste kiertje gevonden, maar had ook geen idee waar ze vandaan kwamen en wat ze van plan waren
Dummy's, fuck yeaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:46 schreef Saaaaab het volgende:
Vroeger, toen je die mofo's nog kon vangen in een doosje Dummy's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |