Die stokken hebben gewoon die auto's geraakt. Ik zou een claim bij de politie indienen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
Toch knuppelden ze dat parkeerdek wel mooi leeg. Aanloopje en ze gingen gelijk meppen met de wapenstokken. Jammer dat er zoveel schade is.
Ja, net.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:58 schreef Greys het volgende:
Was je op tijd binnen net met je krantje, Breuls?![]()
Het zou mij niks verbazen, ze haalden behoorlijk uit zag ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die stokken hebben gewoon die auto's geraakt. Ik zou een claim bij de politie indienen.
Tegen het eind van de wedstrijd of al eerder? Het werd sowieso wat grimmiger ergens gedurende de tweede helft imho. Klein opstootje op het terrein zelf (flinke groep lui die ineens heen en weer stoof), en de mensen die geen toegang kregen werden wat onrustigquote:Op maandag 12 juli 2010 17:57 schreef Breuls het volgende:
Ja, en een paar uur eerder legden ze nog aan ons uit dat ze dat niet gingen doen om te voorkomen dat er meer gezeik kwam. Dus ik vraag me wel af wat er uiteindelijk gebeurd is.
Ik heb overigens nog nooit zoveel politieagenten gesproken in mijn leven.
Als die keer nog komt.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volgende keer gewoon eigen meegenomen bier uit blik in een rugzak over het hek door (laten) geven.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja joh... over 2 jaar staan we in de finale van het EK
Nee, natuurlijk niet. Maar ook dan zullen ze vast weer schermen neer zetten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Het EK winnen is niet hetzelfde als het WK.
Ik hoop het ook. Ook omdat het volgens mij goed bevallen is. Wat kleine ongeregeldheden hier en daar maar het was toch enorm gezellig vond ik. Ook is de Binnenrotte echt goed te bereiken, metro, trein, tram, alles is er. En als binnenkort de Markthal op Blaak af is, is er weer een echt 'Rotterdam durft' gebouw bij wat de uitstraling van een plek als de Binnenrotte ten goede zal komen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ook dan zullen ze vast weer schermen neer zetten.
Ik vind het wel bijna gelijkwaardig. Op een EK doen veel minder zwakke landen mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Het EK winnen is niet hetzelfde als het WK.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijna gelijkwaardig. Op een EK doen veel minder zwakke landen mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |