Die was echt briljant!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:02 schreef o.us het volgende:
Ik vond het wel leuk. Vlak voor de wedstrijd was het wel even schrikken, met die reclame van Centraal Beheer![]()
Inderdaad, geniaal!quote:
Precies waar ik al bang voor was. Even drinken of naar de w.c.... en je bent weer een tijd verder en iedereen weer kwijt. Blij dat ik niet ben gegaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad, geniaal!
Dat hele plein ook echt '![]()
![]()
' en toen dat Centraal Beheer logo
![]()
Wel nog wat lichte chaos en relletjes hier en daar. En ik heb er fucking 50 minuten over gedaan om wat te drinken te halen, echt té slecht geregeld...
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad, geniaal!
Dat hele plein ook echt '![]()
![]()
' en toen dat Centraal Beheer logo
![]()
Wel nog wat lichte chaos en relletjes hier en daar. En ik heb er fucking 50 minuten over gedaan om wat te drinken te halen, echt té slecht geregeld...
2,50 voor een biertje en 2 euro voor een cola. Redelijk normale prijzen toch?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Evenementendrank is sowieso niet te zuipen. Om maar nog niet eens te spreken over de woekerprijzen daar.
Je kon gewoon een flesje drinken meenemen mits die nog niet open is gegaan en het geen drank is. Ik dacht dat je helemaal niets mocht meenemenNet als met voetbalwedstrijden
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:55 schreef NJ het volgende:
[..]
2,50 voor een biertje en 2 euro voor een cola. Redelijk normale prijzen toch?
Prijzen vielen alleszins mee. Standaard evenementenprijzen en het was wel écht bier imho. Maar gewoon te weinig taps, er stond echt maar 1 zo'n enkele tap per bar, en toen iedereen door had dat het zo lang duurde waren er serieus mensen die 12/24/36 bier bestelden. Nou tegen de tijd dat je stuk voor stuk 20+ biertjes hebt getapt.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Evenementendrank is sowieso niet te zuipen. Om maar nog niet eens te spreken over de woekerprijzen daar.
Je kon gewoon een flesje drinken meenemen mits die nog niet open is gegaan en het geen drank is. Ik dacht dat je helemaal niets mocht meenemen wat betreft flesjesNet als met voetbalwedstrijden
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had je die met dat witte shirtje en dikke memmen? Blondje? beetje Brabants accent?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:03 schreef Breuls het volgende:
Jij hebt tenminste de wedstrijd nog kunnen zien.
Oh dan stond je ook nog aan de verkeerde barquote:Op maandag 12 juli 2010 15:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Een brunette met een rood Coca-Cola shirtje.
Ik vond het gaaf om zoiets voor de deur te hebben, en als evenement was het top.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:08 schreef o.us het volgende:
[..]
En hoe was de belevenis voor jou aangezien je daar woont?
He gatverquote:Op maandag 12 juli 2010 15:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond het gaaf om zoiets voor de deur te hebben, en als evenement was het top.
Alleen voor mij als waakzame solidaire bewoner was het wat minder...
Damn... vervelend zeg. Jammer dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond het gaaf om zoiets voor de deur te hebben, en als evenement was het top.
Alleen voor mij als waakzame solidaire bewoner was het wat minder...
Een van de auto-eigenaren heeft al met een stadswacht gesproken, dus dat is al in gang gezet. Wat er verder mee moet gebeuren is voor het VvE-bestuur. Ik weet het verder ook niet zo goed.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:22 schreef o.us het volgende:
[..]
He gatver. Ik zou naar de gemeente gaan om dit aan te geven aangezien zij deels verantwoordelijk voor het hele evenement. Of is dat al gebeurd? Ik zou het er niet bij laten zitten.
Ja, het was echt belachelijk. Alsof het een publieke locatie was, zo makkelijk liep iedereen gewoon naar binnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
Oh wij zagen het ook nog. Echt die hele verdieping (1e etage op de hoek meen ik?) stond echt vol lui. Eerst een paar, maar dat groeide gestaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |