abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83871600
Vanavond heeft mijn Zippo het begeven. In eerste instantie draaide het wieltje niet meer door. Na een aantal keren proberen deed hij het weer maar draait hij gewoon door zonder vonken of vlammen. Het vuursteentje is dus kapot denk ik.
Nu heb ik op de site van Zippo gekeken, maar dat is niet meer dan een gebrekkig vertaalde website. Er staat alleen een adres op.
Heeft iemand ervaring met het repareren van Zippo's? Moet je nog wat mee sturen, een brief met wat er aan scheelt ofzo, of testen ze het daar uitvoerig uit?
pi_83871847
Hoor ik daar mijn naam Zip.
pi_83871857
Email: service@zippo.de

Maar lijkt me dat er in de buurt ook wel plaatsen te vinden zijn waar ze een nieuw vuursteentje erin kunnen zetten?
pi_83871980
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 00:29 schreef Unstoppable het volgende:
Email: service@zippo.de

Maar lijkt me dat er in de buurt ook wel plaatsen te vinden zijn waar ze een nieuw vuursteentje erin kunnen zetten?
Thanks voor de tip. Ik zal eens kijken van de week bij de lokale sigarenboeren. Hopelijk willen en kunnen ze dat, heb geen zin om weken te wachten.
Zal ze in ieder geval even mailen.
pi_83872108
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 00:33 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Thanks voor de tip. Ik zal eens kijken van de week bij de lokale sigarenboeren. Hopelijk willen en kunnen ze dat, heb geen zin om weken te wachten.
Zal ze in ieder geval even mailen.
Ik weet het niet zeker, maar als het steentje gewoon "op" is, dan zijn die vrij gemakkelijk te vervangen dacht ik.

http://www.dumpstore.nl/winkel/index.php?main_page=product_info&products_id=1618
http://www.ehow.com/how_9560_replace-flint-zippo.html

pi_83872161
Nou ja, op lijkt me niet, heb hem nu enkele maanden. Alleen zat het wieltje vast, waardoor ik verder en harder ging draaien er aan. Uiteindelijk deed hij het wel, alleen lijkt hij nu wel lam ofzo. Er komt in iedergeval geen vonk, niks meer uit.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 00:58:45 #7
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_83872595
koop een nieuwe?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_83872710
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 00:41 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nou ja, op lijkt me niet, heb hem nu enkele maanden. Alleen zat het wieltje vast, waardoor ik verder en harder ging draaien er aan. Uiteindelijk deed hij het wel, alleen lijkt hij nu wel lam ofzo. Er komt in iedergeval geen vonk, niks meer uit.
Dan is het laatste stukje vuursteen er tussenweg geschoten.
Elke sigarenboer heeft wel vuursteentjes voor een Zippo en als je je Zippo kunt bijvullen kun je ook een steentje vervangen.

Uit de omhulsing trekken, schroefje onderop los, steentje er in, schroefje vast, in omhulsel drukken en klaar.
pi_83873126
Die van mij geeft geen vonken meer.. (mét vers steentje)

Maargoed je hebt levenslang garantie op die dingen man .. Gewoon naar een sigarenboer uitleggen etc.
pi_83873205
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 01:04 schreef swollywood het volgende:

[..]

Dan is het laatste stukje vuursteen er tussenweg geschoten.
Elke sigarenboer heeft wel vuursteentjes voor een Zippo en als je je Zippo kunt bijvullen kun je ook een steentje vervangen.

Uit de omhulsing trekken, schroefje onderop los, steentje er in, schroefje vast, in omhulsel drukken en klaar.
Dat dus. Steentje is gewoon op. Als het wieltje stopt met draaien zit het steentje klem tussen het wieltje en het gat. Nu is het steentje er tussen weg en steekt het dopje met het veertje er achter nog een beetje uit het gat.

Vuursteentjes gaan niet zo lang mee hoor. Gewoon nieuwe kopen bij de sigarenboer.
pi_83880642
Breng maar langs heb hier nog vuursteentjes liggen.
pi_83880752
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 00:58 schreef Rockiejj het volgende:
koop een nieuwe?

http://www.zippo.com/FAQs/European_Repair_Instructions_for_Zippo_Windproof_Lighters.aspx?article=86aa483a-e501-407a-a037-da746b16b9f6&bhcp=1

was dat nou zo moeilijk?

en trouwens hier een tip: stuur je je Zippo op zonder het binnenwerk erin, dan krijg je gewoon een nieuwe erin gezet en ze sturen hem weer terug
-referral verwijderd-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 13:41:31 #13
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_83881079
Pff, gewoon nieuwe vuursteentjes kopen bij de sigarenboer, man.
Bij een beetje gebruik van je zippo moet er om de paar weken een nieuw vuursteentje in, net zoals je de benzine/vloeistof regelmatig moet aanvullen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_83881301
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 13:41 schreef drijfhout het volgende:
Pff, gewoon nieuwe vuursteentjes kopen bij de sigarenboer, man.
Bij een beetje gebruik van je zippo moet er om de paar weken een nieuw vuursteentje in, net zoals je de benzine/vloeistof regelmatig moet aanvullen.
hoeveel moet je wel niet roken wil je vuursteen in een paar weken op zijn
-referral verwijderd-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 14:18:41 #15
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_83882065
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 13:49 schreef vanBinsberge het volgende:

[..]

hoeveel moet je wel niet roken wil je vuursteen in een paar weken op zijn
Roken?

Je moet je toffe trucs toch oefenen om zo cool mogelijk een meisje een vuurtje aan te kunnen bieden, mocht het ooit zover komen?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 14:22:39 #16
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_83882159
Met je vingers je zippo open klikken bijv. Ik rook alleen al 7 jaar niet meer en ben mijn zippo kwijt
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_83884558
Is ongelofelijk simpel om een vuursteentje te vervangen.
Ga gewoon naar je sigarenboer en vraag om zippo-vuursteentjes. Dan klik je de zippo open en trekt hem "uit de buitenkant", zodat je dat stuk waar je hem ook bijvult ziet. Daar zit een schroefje, losdraaien, vuursteentje d'rin, vastdraaien en GAAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')