Thanks voor de tip. Ik zal eens kijken van de week bij de lokale sigarenboeren. Hopelijk willen en kunnen ze dat, heb geen zin om weken te wachten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:29 schreef Unstoppable het volgende:
Email: service@zippo.de
Maar lijkt me dat er in de buurt ook wel plaatsen te vinden zijn waar ze een nieuw vuursteentje erin kunnen zetten?
Ik weet het niet zeker, maar als het steentje gewoon "op" is, dan zijn die vrij gemakkelijk te vervangen dacht ik.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:33 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Ik zal eens kijken van de week bij de lokale sigarenboeren. Hopelijk willen en kunnen ze dat, heb geen zin om weken te wachten.
Zal ze in ieder geval even mailen.
Dan is het laatste stukje vuursteen er tussenweg geschoten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:41 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nou ja, op lijkt me niet, heb hem nu enkele maanden. Alleen zat het wieltje vast, waardoor ik verder en harder ging draaien er aan. Uiteindelijk deed hij het wel, alleen lijkt hij nu wel lam ofzo. Er komt in iedergeval geen vonk, niks meer uit.
Dat dus. Steentje is gewoon op. Als het wieltje stopt met draaien zit het steentje klem tussen het wieltje en het gat. Nu is het steentje er tussen weg en steekt het dopje met het veertje er achter nog een beetje uit het gat.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan is het laatste stukje vuursteen er tussenweg geschoten.
Elke sigarenboer heeft wel vuursteentjes voor een Zippo en als je je Zippo kunt bijvullen kun je ook een steentje vervangen.
Uit de omhulsing trekken, schroefje onderop los, steentje er in, schroefje vast, in omhulsel drukken en klaar.
quote:
hoeveel moet je wel niet roken wil je vuursteen in een paar weken op zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:41 schreef drijfhout het volgende:
Pff, gewoon nieuwe vuursteentjes kopen bij de sigarenboer, man.
Bij een beetje gebruik van je zippo moet er om de paar weken een nieuw vuursteentje in, net zoals je de benzine/vloeistof regelmatig moet aanvullen.
Roken?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:49 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
hoeveel moet je wel niet roken wil je vuursteen in een paar weken op zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |