Verdommequote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik zit te janken op zeker 30 cm afstand van mijn vriend, maar die is zo opgenomen in wow dat hij het niet eens ziet. Heb gewoon dikke tranen over mijn wangen rollen.
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Isa, je krijgt een ook nog opbeurkus van een gebande
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HIj keek net nadat ik dat typte opVroeg wat er was, ik heb het uitgelegd en hij zei dat ik me niet zo'n zorgen moest maken.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:31 schreef Isabeau het volgende:
HIj keek net nadat ik dat typte opVroeg wat er was, ik heb het uitgelegd en hij zei dat ik me niet zo'n zorgen moest maken.
Nou toevallig dat je dit noemtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:31 schreef Socios het volgende:
Tip: winterpeen, 17 eurocent voor 250 gram. Scheelt nogal met een voorverpakte zak van 3 euro.
nee vrouwen zijn beterquote:
Ik bewonder mannen voor hun direct zijnquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik bewonder mannen voor hun direct zijnMaar het is makkelijk om te zeggen dat 'ze zich geen zorgen moet maken' want dat doet ze dus wél.
Serieus nemen, pc ff met rust en luisteren. Dát moet ie
Niks mis met eerlijk zijn en je hart luchten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn hart niet gelucht om geld te krijgen, en ik wil me zo ook niet voelen
Ik heb gewoon vanavond een pesthumeur.
We gaan er ook lekker niet op door.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn hart niet gelucht om geld te krijgen, en ik wil me zo ook niet voelen
Ik heb gewoon vanavond een pesthumeur.
Trusten, en klagen zo af en toe is zo heerlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Hey, ik ga naar bed. AllemaalEn sorry voor het geklaag
(zo enorm shit is het nou ook allemaal niet en heus wel overkomelijk, en als ik dan bijv aan Aure denk dan voel ik me al helemaal stom dat ik zo panikeer over dit soort dingen)
Monchou in rookvlees gerold.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:13 schreef Bluezz het volgende:
PeeKlinkt goed
Ik ben nog op zoek naar wat kleine borrelhapjes voor vlg. week zaterdag. Dan komen 6 'oude' Utregse collega's hier een borreltje doen, en daarna gaan we een hapje eten in het dorp.
Ik heb nog een pot olijfjes staan, maar wat kan ik nog meer leuks neerzetten? Out of inspiration
Spoilertje ervan maken? Of idd gewoon weghalen. Doe ik met foto's achteraf bijv. altijd.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:20 schreef Isabeau het volgende:
Het is hier volkomen niet anoniemIk zat er al aan te denken het hele gejeremieer te verwijderen
Olijfjes, tapenade, aioli, stokbrood. Stokbrood met kaas en vijgencompotequote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:13 schreef Bluezz het volgende:
PeeKlinkt goed
Ik ben nog op zoek naar wat kleine borrelhapjes voor vlg. week zaterdag. Dan komen 6 'oude' Utregse collega's hier een borreltje doen, en daarna gaan we een hapje eten in het dorp.
Ik heb nog een pot olijfjes staan, maar wat kan ik nog meer leuks neerzetten? Out of inspiration
Die 1e en 2e zijn alvast leuk en wat ik zoek tnxx!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:22 schreef krakkemieke het volgende:
Monchou in rookvlees gerold.
mooie schaal met rauwkost en dipsaus
geblancheerde champignons in spek rollen, even bakken in droge koekepan
Kleine geitekaasjes op een stukje brood grillen in de oven. Evt met honing of pesto erop.
Och wij hebben de Bluezzjurk. En ik ga aardbeien eten..... Enzo!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:33 schreef borisz het volgende:
Een leuk shirt voor Golfert--> http://shirtvandedag.nl/
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een vak gehaald die me al 5 jaar dwarszat!!!![]()
![]()
Ik ben goed![]()
Nouja, eigenlijk niet, maar dus toch.![]()
![]()
![]()
Afronding studie weer een stap dichterbij
Nice workquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Ik ben goed![]()
![]()
![]()
During interactions with others, if INTPs are focused on gathering information, they may seem oblivious, aloof, or even rebellious—when in fact they are concentrating on listening and understanding.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon goed. GOED!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Ik ben goed![]()
![]()
![]()
Nou en?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
During interactions with others, if INTPs are focused on gathering information, they may seem oblivious, aloof, or even rebellious—when in fact they are concentrating on listening and understanding.
Isa
* Bluezz neemt Steer op haar rug en doet haasje over op golferquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Dank allemaal, ben rondjes aan het springen in huis momenteel
Hmm, dat merkt ze al. Wat moet je ermee?quote:
Begrip en besef van goede intentie van de ander is een eerste vereiste in een relatie.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm, dat merkt ze al. Wat moet je ermee?
Ik zou ook niet weten wat een partner met mij moet hoor.....
Het eerste tentamen van dit vak heb ik in 2005 gedaanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz neemt Steer op haar rug en doet haasje over op golfer![]()
Serieus goed man
Nooit meer klinkt errug goed!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het eerste tentamen van dit vak heb ik in 2005 gedaan
Maar. Nu. Hoeft. Het. Nooit. Meer!!!! Want gehaald!
geavanceerde medische beeldvormende technieken, MRI, CT, PET, SPECT etc.
Wat heeft te warme sex te maken met mensen die in maart geboren zijn?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:55 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff, wat is het warm
Als ik sex zou hebben zou ik zó geen sex hebben
Mensen die in maart geboren zijn
Wat is aloof ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
During interactions with others, if INTPs are focused on gathering information, they may seem oblivious, aloof, or even rebellious—when in fact they are concentrating on listening and understanding.
ik ben in maart geborenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:55 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff, wat is het warm
Als ik sex zou hebben zou ik zó geen sex hebben
Mensen die in maart geboren zijn
dat mensen sex hebben in het warme juni, en 9 maanden later (maart) er een baby uitfloeptquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat heeft te warme sex te maken met mensen die in maart geboren zijn?
Misschien hierna nog rechtenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jou kennende ga je nog verder leren ook, dus vergeet het maar met je allerlaatste
Succes
1,5 km is wel genoegquote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:32 schreef Sarabi het volgende:
En dan nu maar hardlopen....blah heel veel zin in
Lijkt me een goed ideequote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk ga zo nog ff verder slapen denk k
Veel plezier, DEquote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:56 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen vanuit een zonnig schotland (zit op de mr te wachten die aan t douchen is). zo eens ontbijten ( met eitjes van blije kipjes, die hier achter in een enorm weiland rondrennen) en dan eens een tocht maken.
fijne dag allemaal envoor isa, delen is goed toch? en yeah voor steer! en ff leuk dat t goed ging gisteren
Goed joh!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
Het eerste tentamen van dit vak heb ik in 2005 gedaan
Maar. Nu. Hoeft. Het. Nooit. Meer!!!! Want gehaald!
geavanceerde medische/mathematische beeldvormende technieken, MRI, CT, PET, SPECT etc.
Mja hij heeft ws. last van de 220 volt die hij kreeg toen ie in het snoer van de stofzuiger beetquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:05 schreef Sarabi het volgende:
Waarom kunnen dieren ook niet gewoon vertellen waar ze last van hebben![]()
Beterschap Oscar!
Ow...nu vallen er een paar kwartjesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja hij heeft ws. last van de 220 volt die hij kreeg toen ie in het snoer van de stofzuiger beet
Komt vanzelf. Of niet. Domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:08 schreef Sarabi het volgende:
Ow...nu vallen er een paar kwartjes
Sorry, ken nog niet alle namen van huisdieren/kinderen/partners
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:05 schreef Aure het volgende:
Dat is fijn Lie
Isa, een dikke knuffel voor jou! Je mag je best wel eens rot voelen hoor! Je moet het echt niet vergelijken met waarom ik me nu rot voel, dat is nergens voor nodig![]()
Ik werd gister gebeld dat ik niet perse hoefde te werken, maar ik merkte gister ook dat afleiding heel goed heeft geholpen dus ik ga gewoon werken zo![]()
Dat zou wel te gek zijn!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:13 schreef LieLie het volgende:
auw, balen kaas!
Jongens! Stel nou dat Nederland morgen echt wereldkampioen wordt!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:13 schreef LieLie het volgende:
auw, balen kaas!
Jongens! Stel nou dat Nederland morgen echt wereldkampioen wordt!
Vandaar dat je nooit zweet. Het was gewoon kokend warm toen je gemaakt werd.quote:
Schade aan persoon: nihil Schade aan ego: geen; alle fietserts vallen vaakquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:19 schreef Isabeau het volgende:
Leer dan ook eens fietsen, Kaas, jeetje.(hopenlijk valt de schade aan persoon en ego mee...
)
Dierenarts is geweest, hij heeft een pijnstiller (injectie) gekregen en een witte vloeistof uit een spuitje in zijn bekkie gespoten. Zou vandaag weer moeten gaan eten, zacht voedsel geven. En dan morgen weer bellen om te vertellen hoe het gaat. Dierenarts vond hem ook wat opgezet bij zijn buik. Hij was aanvankelijk bang dat zijn nieren het hadden opgegeven; dat kan namelijk gebeuren na elektrocutie, maar als hij nog drinkt dan is dat niet waarschijnlijk.
Hopen dat t een beetje goed komt met m.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:19 schreef Isabeau het volgende:
Leer dan ook eens fietsen, Kaas, jeetje.(hopenlijk valt de schade aan persoon en ego mee...
)
Dierenarts is geweest, hij heeft een pijnstiller (injectie) gekregen en een witte vloeistof uit een spuitje in zijn bekkie gespoten. Zou vandaag weer moeten gaan eten, zacht voedsel geven. En dan morgen weer bellen om te vertellen hoe het gaat. Dierenarts vond hem ook wat opgezet bij zijn buik. Hij was aanvankelijk bang dat zijn nieren het hadden opgegeven; dat kan namelijk gebeuren na elektrocutie, maar als hij nog drinkt dan is dat niet waarschijnlijk.
Spannend nog even Isa!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:19 schreef Isabeau het volgende:
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |