Omfg wat stoer ben jij dat je dan toch havo doetquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:00 schreef A-noniem het volgende:
maar ook deze keer heb ik niet bijzonder veel tijd in m'n studie gestoken.
o, en wat jij zegt over huiswerk; ik heb werkelijk geen één keer huiswerk gemaakt in dit hele schooljaar!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:30 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
halve liter is 0.5L, 0.05 DL, 0.0000005ML
Echt héquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Geweldig hoe dit soort topics toch zo 100 posts kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Geweldig hoe dit soort topics toch zo 100 posts kunnen hebben.
Ik moet altijd lachen bij deze link...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:07 schreef Cerbie het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=0%2C5+liter+in+milliliter&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
En niet sluitenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom klikte ik ook, ik dacht: dit valt met 1 post op te lossen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:38 schreef Piles het volgende:
En vooral aan de kok. Als je al niet eens een halve liter water kan afmeten, wordt zo'n pakje soep maken ook lastig
Volgens mij zijn er best maatbekers te koop waarin de schaal in ml, cl, dl en l staatquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeite hebben met het maken van dit soort pakjes en zakjes?Dat ze niet begrijpen hoeveel milliliter ze moeten hebben... Honig moet er in het vervolg maar een maatbekertje bijdoen met een rood streepje tot hoever je het moet vullen
Isabeau, dit is echt niveau basisschool, als mensen niet in staat zijn dit te leren dan is het alleen maar goed dat ze uitsterven door gebrek aan maggisoep.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeite hebben met het maken van dit soort pakjes en zakjes?Dat ze niet begrijpen hoeveel milliliter ze moeten hebben... Honig moet er in het vervolg maar een maatbekertje bijdoen met een rood streepje tot hoever je het moet vullen
Soep uit een zakje met water is net zo goed geen soep als dat margarine geen boter isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:14 schreef A-noniem het volgende:
[..]
de soep is op. ik heb maar 1/3 deel van het pakje erin gegooid, en moest daarom dus ook maar 1/3 deel van de aangegeven hoeveelheid water erin doen.
de volgende keer beter mag ik hopen. nu moet ik zeggen dat ik soep uit een pakje over het algemeen niet zo lekker vind. jullie?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Isabeau, dit is echt niveau basisschool, als mensen niet in staat zijn dit te leren dan is het alleen maar goed dat ze uitsterven door gebrek aan maggisoep.
Jij zit in de derde ofzo dus doe nou maar niet zo stoerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
9.8 Eindrapport__
edit: Rest van de vakken trouwens niet zo![]()
Een vriend van mij heeft 2 doctoraalstudies gedaan, heeft echter geen idee waar Japan of Irak ligt op een wereldkaart. Ik vraag me soms echt af hoe dit soort dingen mogelijk is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar TS is dus (geloof ik) een hoger opgeleid iemand, wat moeten alle ècht dommere mensen dan wel niet?
Ik heb ook wel eens aan patiënten moeten uitleggen wat bijv een nier is, waar het zit en wat het doet omdat ze oprecht nog nooit van nieren hadden gehoord
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Een vriend van mij heeft 2 doctoraalstudies gedaan, heeft echter geen idee waar Japan of Irak ligt op een wereldkaart. Ik vraag me soms echt af hoe dit soort dingen mogelijk is.
Een ding is zeker, de domheid van mensen, en het niet willen toegeven daarvan zorgt ervoor dat oplichters prima kunnen leven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bizar hè!
Ik vind het niet weten hoeveel milliliters er in een halve liter gaan ook al zo raar. En als je dat dan toevallig niet weet in een vlaag van verstandsverbijstering dan weet je toch altijd nog wel hoe google werkt en ga je niet je eigen domheid etaleren op een internetforum
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:26 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
En niet sluiten__
De beste topics blijven toch echt deze topics hé...
accent grave lulquote:
Nee, temperatuur an sich maakt natuurlijk niks uit voor volume. Je moet pas gaan oppassen bij temperatuursveranderingen, dan kan je zomaar meer of minder soep hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:29 schreef bonke het volgende:
[..]
et ligt er natuurlijk ook aan hoe warm het is
TS heeft het in de OP over zowel milliliters als centiliters.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |