Bij sommige dingen wel ja, ik heb een 'selectief geheugen', bijvoorbeeld dat ene jaar maatschappijleer en dat andere jaar verzorging heb ik ook niks van onthouden...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:27 schreef A-noniem het volgende:
school is niks meer dan dingen in je hoofd stampen die je na de toets toch weer vergeet.
IK had begrepen dat jij anders héééééél goed was in frans..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:27 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nou ik heb nog niks. ik moet 5 havo eerst nog eens zien waar te maken. dan pas kunnen we spreken van of ik opgeleid ben of niet.
maar ik vergeet alles wat ik leer op school. ik heb dat over die liters naar milliliters ook ooit geweten, maar het blijft gewoon niet hangen. zo had ik ooit een 9 op m'n rapport voor frans, maar het enige wat ik heb onthouden van al die woorden is la vaisselle = de afwas. school is niks meer dan dingen in je hoofd stampen die je na de toets toch weer vergeet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
IK had begrepen dat jij anders héééééél goed was in frans..
![]()
![]()
het enige wat ik heb gezegd is dat ik er ooit een 9 voor op m'n rapport had. ik ben zeker niet goed in frans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
500quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:38 schreef iBenny het volgende:
He maar TS hoeveel cl heb je er nou eigenlijk ingedaan?
Je bent zo lekker blont, dat deze steek onder water geheel maar dan ook geheel aan je voorbij ging.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:37 schreef A-noniem het volgende:
[..]
het enige wat ik heb gezegd is dat ik er ooit een 9 voor op m'n rapport had. ik ben zeker niet goed in frans.
en dat is positief? of hoe moet ik diequote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bent zo lekker blont, dat deze steek onder water geheel maar dan ook geheel aan je voorbij ging.
![]()
![]()
ik heb er 500 ml in gedaan. en als ik het goed heb is dat dus 50 clquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:38 schreef iBenny het volgende:
He maar TS hoeveel cl heb je er nou eigenlijk ingedaan?
Als je het niet goed aanpakt wel ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:27 schreef A-noniem het volgende:
school is niks meer dan dingen in je hoofd stampen die je na de toets toch weer vergeet.
ik ben toch over naar 5 havo, dat betekent voor mij dat ik het dus goed heb aangepakt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:11 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je het niet goed aanpakt wel ja.
Je onthoudt geen wezenlijke dingen, blijkt uit dit topic en je kennis van de Franse taal.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:13 schreef A-noniem het volgende:
ik ben toch over naar 5 havo, dat betekent voor mij dat ik het dus goed heb aangepakt.
Ja zo werkt NL dus blijkbaarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je onthoudt geen wezenlijke dingen, blijkt uit dit topic en je kennis van de Franse taal.
Ik had ze vroeger ook in de klas hoor. Een jongen die ik kende die op die manier de havo heeft gehaald heeft daar nu echter spijt van, omdat hij met VWO meer toelatingskans had gehad op de opleiding voor zijn droombaan. Maar hij had inmiddels al zo vaak meegeloot dat hij definitief werd uitgesloten. Too little too late...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:25 schreef vanBinsberge het volgende:
Ja zo werkt NL dus blijkbaar
Ik ken ook mensen hier in VWO 6 die gewoon net zo goed op VMBO konden zitten qua algemene domheid en houding
en dat is erg omdat...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je onthoudt geen wezenlijke dingen, blijkt uit dit topic en je kennis van de Franse taal.
Vind jij dat er een duidelijke, objectieve definitie van dom (of slim) bestaat?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:13 schreef bonke het volgende:
ben je dom als je bv: de juiste tijd van aankomst van een komeet kan berekenen die op de aarde afkomt en nog 300 miljoen km ver weg is, maar geen fietsband kan plakken?
Dan start je de discussie slimheid vs intelligentiequote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:13 schreef bonke het volgende:
ben je dom als je bv: de juiste tijd van aankomst van een komeet kan berekenen die op de aarde afkomt en nog 300 miljoen km ver weg is, maar geen fietsband kan plakken?
Hangt van de snelheid van de komeet af.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:13 schreef bonke het volgende:
Voor een astronoom zul je dan waarschijnlijk niet dom maar ook niet extreem slim zijn, voor een fietsenmaker ben je dom.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:13 schreef bonke het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |