Je haalt hoofd- en bijzaken door elkaar en verder argumentum ad hominem.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar waarom wordt er wel geloofd in een industrie die een hoofdsponsor is van WO2 en nog steeds oorlogen initieert. Een industrie dat opgericht is door oliegiganten. Waarbij giftige nuclaire afvalproducten gebruikt worden. Waarom zijn apennieren en antivries wel goed voor je maar een kruidenextract niet. Dat is toch volkomen absurd.
quote:De ad-hominemredenering heeft de volgende vorm:
A doet bewering 'B'.
Er is iets mis met A.
Dus bewering 'B' is onwaar.
Als je even moeite doet dan kan je een boek vinden over meta-analyse's, geschreven door een expert op dat gebied, een gerespecteerd wetenschapper, alleen verteld dat boek vooral over hoe onbetrouwbaar meta-analyse's eigenlijk wel niet zijn, behalve natuurlijk diegene van die ene gastquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:20 schreef TNA het volgende:
Alle meta-analyses geven aan dat homeopathie niet beter werkt dan een placebo en alle meta-analyses die wel een effect aantonen laten de goede studies weg.
Homeopathie werkt, maar alleen omdat een placebo ook werkt.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar waarom wordt er wel geloofd in een industrie die een hoofdsponsor is van WO2 en nog steeds oorlogen initieert. Een industrie dat opgericht is door oliegiganten. Waarbij giftige nuclaire afvalproducten gebruikt worden. Waarom zijn apennieren en antivries wel goed voor je maar een kruidenextract niet. Dat is toch volkomen absurd.
En mensen tienduizend jaar geleden leefden zoveel langer en gezonder jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ach ja is wel tienduizend jaar ouder dan het pak'em beet 100 jarig bestaan van BigPharma bedrog.
Volgens mij beseft men niet wat de kracht van water is op zichzelfquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Overigens geloof ik wel in de heilzame en ook vergiftigende werking van kruidenextracten alleen niet in die eindeloze waterverdunning.
Niet waar. Dat is falikante onzin. Als je eenmaal je vijfde verjaardag gepasseerd was kon je met gemak 80/90 worden. De hoge babysterfte trekt het gemiddelde omlaag.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:06 schreef Azijnproever het volgende:
[..]
En mensen tienduizend jaar geleden leefden zoveel langer en gezonder ja
Ze haalden zelden de 30 en overleden aan een ingegroeide teennagel, maar het was beter dan nu
Ah, iemand met verstand. Ik hoorde laatst dat na ca. 38x verdunnen er een statistische kans is op 1 atoom van de "werkende" stof die overblijft in het water. De meeste homeopathische producten zijn 5000x verdundquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Overigens geloof ik wel in de heilzame en ook vergiftigende werking van kruidenextracten alleen niet in die eindeloze waterverdunning.
Ook binnen de homeopathie heb je kwakzalvers maar dat maakt theorie erachter nog niet onwaar.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:07 schreef Azijnproever het volgende:
En Lambiekje, als je denkt dat de homeopathie een onschuldig goedbedoeld marktje is vergeleken 'big pharma' moet je eens kijken welke winsten daar gemaakt worden op wat in feite niet meer is dan water of melkpoeder.
Maar het aantal baby's was relatief ook veel hoger dan nu.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:08 schreef Lambiekje het volgende:
De hoge babysterfte trekt het gemiddelde omlaag.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ook binnen de homeopathie reguliere geneeskunde heb je kwakzalvers "BigPharma's" maar dat maakt theorie erachter nog niet onwaar.
Het slaat nergens op, als water de herinnering van een molecule werkzame stof zou 'onthouden', waarom dan niet van de moleculen stof en andere deeltjes die onvermijdelijk ook in aanraking komen met dat water? En waarom hebben die dan geen werking, maar net dat ene andere moleculetje dat er vaak niet eens meer in zit wel?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens mij beseft men niet wat de kracht van water is op zichzelf
Natuurlijk wel, het is compleet zwakzinnig voor iedereen die minimaal scheikunde op de HAVO heeft gehad.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ook binnen de homeopathie heb je kwakzalvers maar dat maakt theorie erachter nog niet onwaar.
Nou, er zijn zat dijken gebouwd dacht ik zo.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens mij beseft men niet wat de kracht van water is op zichzelf
Niet op die manier het wordt kracht.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou, er zijn zat dijken gebouwd dacht ik zo..
van toeten noch blazen weten.. Normaal corrigeer ik geen taalfouten maar dit is te ergquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus jij wil echt beweren dat artsen het beste met je voor hebben.![]()
Huidige artsen zijn pillenschuivers en weten nog toeter nog blazen van hoe überhaupt een lichaam werkt.
Ga eens een weekje college meelopen met geneeskunde studenten. Ga eens een keer meelopen in een ziekenhuis.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus jij wil echt beweren dat artsen het beste met je voor hebben.![]()
Huidige artsen zijn pillenschuivers en weten nog toeter nog blazen van hoe überhaupt een lichaam werkt.
Ziekmaakhuis ammenooitniet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ga eens een weekje college meelopen met geneeskunde studenten. Ga eens een keer meelopen in een ziekenhuis.
En kijk dat is nu briljant.quote:Artsen en homeopaten moeten samenwerken
In de krant van 5 oktober viel dr. Aleman onderzoekers bij die in een artikel in het medisch tijdschrift de Lancet kritiek uitten op de homeopathie. H. van Petersen vindt dat er voldoende overtuigend bewijs is voor homeopathie en dat juist in de reguliere medicijnen gevaren schuilen.
[..]
Het zou hartverwarmend zijn als reguliere artsen, homeopaten en natuurgeneeskundigen eindelijk eens gingen samenwerken. Elkaar bestrijden is verspilde energie. Reguliere artsen zouden eens moeten nadenken over Rockefeller, die jaarlijks miljarden dollars verdient aan zijn reguliere medicijnen, maar zelf alleen homeopathische middelen gebruikt.
bron
Hij was inderdaad een briljante investeerder maar geen arts! Vaak zijn mensen die op een bepaald gebied geniaal zijn op andere gebieden debiel en jouw voorbeeld laat dat duidelijk zien. Fout voorbeeld dus.quote:
Vertel erbij waaraan dat te zien is dan, jij kent hem persoonlijk? Bij ernstige kwalen niet het ziekenhuis opzoeken is natuurlijk niet slim, maar de farmaceutische industrie is voor geen flikker te vertrouwen. Een goed voorbeeld daarvan is de manier waarop ze mensen tijdens dat vogelgriep gezeik als schapen een gif injectie gaven als vaccin, terwijl het virus al geregistreerd gemuteerd was meerdere malen. Zij sponsoren politici, politici doen dingen voor hun. Je kan iemand 100% vertrouwen of niet, zij zijn niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:14 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Hij was inderdaad een briljante investeerder maar geen arts! Vaak zijn mensen die op een bepaald gebied geniaal zijn op andere gebieden debiel en jouw voorbeeld laat dat duidelijk zien. Fout voorbeeld dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |