ach shatz..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:48 schreef Ang3l het volgende:
Godver. Ik ben zo kansloos hard een crush aan t hebben op de ober van t restaurant waar TMM en ik aan t eten zijn. Buiten. In de storm. Met onweer. Waar ik als de dood voor ben.
En regen...ik liep er midden in.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:02 schreef Cahir het volgende:
Heerlijk verkoelend weer. Al 20x bliksem gehad
Het is de jongen van de rampzalige datequote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
ach shatz..
ik had die ellende met een van de opbouwers voor het feest van mn werk..
drie volle dagen ellende.. en hij lachte zo lief naar me, en was zooo vriendelijk
Je hebt al met um gedate?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is de jongen van de rampzalige date
ja. Gedate. Gejankt. Hier blijven slapen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Je hebt al met um gedate?
Kannie je niet troosten/beschermen tegen de onweer?
ow.. da's nog vervelender mjah..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is de jongen van de rampzalige date
speling van het lot dat hij na dat tumulteuse begin weer op je pad komt ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja. Gedate. Gejankt. Hier blijven slapen.
En onweer is voorbij. Nu ist gewoon koud buiten!!!
Whehehehehquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En regen...ik liep er midden in.
hier nog niksquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:57 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb hier alles tegen elkaar open gezet, terwijl het buiten flitst en dondert.
Hier echt een paar hele harde klappen, en onwijs mooie bliksemsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:57 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb hier alles tegen elkaar open gezet, terwijl het buiten flitst en dondert.
mietjequote:Op zondag 11 juli 2010 00:12 schreef Ang3l het volgende:
Gevangen in de pub.
Bang voor onweer en het KNALT me dr toch uit!!
arme jijquote:Op zondag 11 juli 2010 00:12 schreef Ang3l het volgende:
Gevangen in de pub.
Bang voor onweer en het KNALT me dr toch uit!!
zou niet de eerste keer zijnquote:Op zondag 11 juli 2010 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor mike die over een paar uur in het vliegtuig stapt: pas op het afstapje
Jeugdtrauma's.quote:
Inderdaad. Die was enorm.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:32 schreef Great.Expectations het volgende:
Dat was een kei en kei harde knal, zojuist.![]()
Nee dan zal buurman regent m eerder pakken denk ik. Kom nu met thuis. Alleen de stenen kat van 3 deuren verderop lag om, maar die was toch lelijk.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat was niet jouw flat, waar die insloeg?
welke ene die nooit open gaat, al jou ramen gaan geregeld openquote:Op zondag 11 juli 2010 01:22 schreef Ang3l het volgende:
Ff aaaalle ramen opengezet.
Ook dat ene wat nooit open gaat, dat grote.
Je weet wel. Dat dus ook.
Mijn zwager is woensdagochtend verongelukt. Dus we zijn nu met zijn vrouw en kinderen bij mijn schoonouders. Een collega van hem die alles regelt zei net wel 'hij' maar verder heeft niemand nog wat gezegd over mijn stem. Hangt best een raar sfeertje hier. Eigenlijk niet anders dan anders, maar tegelijk komen er ook steeds telefoontjes over dat de begrafenis wordt uitgesteld enzo... Heel raar. En ik heb net voor het eerst mijn jongste nichtje gezien, die is zeven maanden. Zo sneu dat zijn haar vader nooit zal kennen...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, dus vandaar wellicht mijn vraag, maargoed, ik hoop met je mee dan
maar heb je nu wel je tropical cocktail gehad ?quote:Op zondag 11 juli 2010 03:14 schreef Bartjebart het volgende:
Tropical Night begon met een bijpassend tropical temperatuurtje, ging over in een tropische regenbui en eindigde in een typisch Nederlandse hoosbui... FEESTJE
Nou ik dacht dat ik in een regenbui stond althans, wat er daarna naar beneden kwam was niet te beschrijven en doe ik de eerdere regenbui (waar ik dus in stond) af als spatjes.quote:
op een piet plezier ?quote:Op zondag 11 juli 2010 09:36 schreef TheVulture het volgende:
Op naar de wereldtitel
Ik heb zo'n zin in vanavond... maar vanmiddag eerst nog fietsen door de Oisterwijkse bossen
Dat weet ik nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |