Niet bepaald.quote:
Ik ga daarom ook niet, mij echt te warm. We gaan her gezellig hier kijken.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:50 schreef justmattie het volgende:
Lekker met z'n allen op elkaar gepropt staan met de warmte bij de Oldehove
Dat scherm van jou is bijna net zo groot als die bij de Oldehovequote:Op zondag 11 juli 2010 13:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga daarom ook niet, mij echt te warm. We gaan her gezellig hier kijken.
Hij is nog niet verkocht, maar het hoeft al niet meer. Indeling van woning is nu anders, en meteen een hele andere ervaring.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat scherm van jou is bijna net zo groot als die bij de Oldehove
Of is ie al verkocht?
Dat is weer genot.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij is nog niet verkocht, maar het hoeft al niet meer. Indeling van woning is nu anders, en meteen een hele andere ervaring.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:19 schreef neen het volgende:
Extra Cold is voor mensen die Extra langzaam drinken zodat het onderste laagje bier niet lauw is. Ik ben zelf een sneller drinker dus heb geen Ice Cold nodig.
GENOT
Gewone is ook goed koud, tenzij je er lang over doet.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
het is gewoon voor mensen die van goed koud bier houden
Met dit warme weer is nog kouder lekkerder.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:23 schreef neen het volgende:
[..]
Gewone is ook goed koud, tenzij je er lang over doet.
Ik mag jou wel.quote:
Jou niet.quote:
Ik jou ook.quote:
Dan ben ik een positieve Fries.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ZE worden kampioen, WE hebben verloren.
We blijven negatieve Liwwadders he?!?
Lekker man! Koelt het wat af. En straks in de kroeg zit ik toch droogquote:
Het zal zo wel gaan regenen ja, iets ten noorden van Leeuwarden spetterde het alquote:
Dat is al een tijd geledenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:47 schreef Paladijn het volgende:
En goed... ik weet dus nu ook waar dit gebeurd is
http://www.leeuwardercour(...)ongelukt-bij-Miedum-
[ afbeelding ]
Het had al gescheeld als jij je niet uit het zicht had opgesteld. Ik bijt niet hoor (als het niet nodig is)quote:Op zondag 11 juli 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
volgende keer ff terugzwaaien NoBody122!![]()
En was dat een leeuwenpruik of heb je net zo'n mooi kapsel als ik?
quote:lc.nl ligt eruit door blikseminslag, die stroomstoring tot gevolg had... ben ik daarvoor naar de krant gefietst om de boel bij te werken...
Maar Paul heeft dus toch gelijk gehadquote:interessantste nieuws is dat UPC ook last heeft en er in delen van Friesland (ook lwdn) geen tv-signaal is. Ze zijn ermee aan het werk
waar is de oldehove cam in de OP gebleven?quote:Op zondag 11 juli 2010 23:33 schreef Paladijn het volgende:
Zo te zien zijn ze bij de oldehove door de omheining gelopen
Maar dus wel aan de verkeerde kant, die helemaal niet logisch isquote:Op zondag 11 juli 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht dat ik in het zicht was!Langs e weg en nog een wit shirt aan ook... Maar wel de veiligheid in acht houden.
Het zijn 4 foto's, en door de weerspiegeling ben je totaal onherkenbaar, maar ik pm ze je eerstquote:Op maandag 12 juli 2010 00:02 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Maar dus wel aan de verkeerde kant, die helemaal niet logisch is
Volgende x gewoon bij de bushalte aan mijn kant gaan staan, dan is er nml ook nog gelegenheid voor een babbeltje en een biertje (oh, wacht..).
Wel een leuk karretje, overigens!
Tot slot: aangezien ik zeer strict ben in wat er allemaal van mij op het publieke inet belandt, snap je hopelijk, dat ik het op prijs zou stellen, als ik vooraf inzage krijg in die foto.
Tof!quote:Op maandag 12 juli 2010 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het zijn 4 foto's, en door de weerspiegeling ben je totaal onherkenbaar, maar ik pm ze je eerst![]()
quote:dank je!
Jup, da's waar (niet bij stil gestaan). Zag eerst je auto staan, toen keek ik dus of je daar bij stond; nee. Wellicht erin (lui); nee. Dan toch bij de bushalte? Nee, of eigenlijk wel dus, maar niet bij de bushalte die ik had verwachtquote:en ik moet de zon in de rug hebben voor foto's he?
en ik maar zwaaienquote:Op maandag 12 juli 2010 01:18 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Tof!
[..]
[..]
Jup, da's waar (niet bij stil gestaan). Zag eerst je auto staan, toen keek ik dus of je daar bij stond; nee. Wellicht erin (lui); nee. Dan toch bij de bushalte? Nee, of eigenlijk wel dus, maar niet bij de bushalte die ik had verwacht
En toen was ik er alweer vierkant voorbij, dus jammer dan.
En ál die automobilisten maar denken dat jij je in engeland waant, waar iedereen links rijdt, en je daardoor je bus mistquote:
Kon je niet even keren danquote:Op maandag 12 juli 2010 01:18 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Tof!
[..]
[..]
Jup, da's waar (niet bij stil gestaan). Zag eerst je auto staan, toen keek ik dus of je daar bij stond; nee. Wellicht erin (lui); nee. Dan toch bij de bushalte? Nee, of eigenlijk wel dus, maar niet bij de bushalte die ik had verwacht
En toen was ik er alweer vierkant voorbij, dus jammer dan.
ik heb er 10 minuten gestaan en er zijn 4 auto's langs gekomenquote:Op maandag 12 juli 2010 01:32 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En ál die automobilisten maar denken dat jij je in engeland waant, waar iedereen links rijdt, en je daardoor je bus mist
Nee, geen enkel incident!quote:Op maandag 12 juli 2010 12:33 schreef justmattie het volgende:
Mensen die naar de Oldehove gingen![]()
Is het nog uit de hand gelopen daar Ensaf?
Oke!quote:Op maandag 12 juli 2010 12:34 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee, geen enkel incident!
Zo gemoedelijk als wat.
Ja dikke druppen ineens netquote:Op maandag 12 juli 2010 12:35 schreef Ensaf het volgende:
Het wordt flink donker.
En het begint te rommelen...
Vandaar ook het schuine streepje op 'al', om het sarcasme even aan te duidenquote:Op maandag 12 juli 2010 09:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er 10 minuten gestaan en er zijn 4 auto's langs gekomen
Zie hier.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:04 schreef Paladijn het volgende:
Wateroverlast op een aantal plaatsen in Leeuwarden, ben wel benieuwd naar foto's
Die ken ik alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |