Ik denk in beeldenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
dat. bang voor een beetje bloed en klonten.
Dan zie ik zo'n doordrenkte rode tampon slingeren in een kop heet waterquote:
met wat zwarte stukjes zwevend door het hete waterquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan zie ik zo'n doordrenkte rode tampon slingeren in een kop heet water![]()
Spiraaltje.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:02 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Jij bent homo.
Ik wil niet zo'n apparaat in mijn arm. En ook geen spiraaltje.
Of heb je nog iets anders?
Ik word alsnog 1 keer per 3 maanden ongeveer ongesteld als ik de pil gewoon doorslik. Krijg ik zo'n doorbraakbloeding zo van HEY ILSE IK BEN BLOED EN IK WIL ER VIA JE KUT UIT.
Dus dan stop ik even en dan laat ik het even uitbloeden en dan ga ik weer verder.
Leuk verhaaltje he
Jurkjesquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan zie ik zo'n doordrenkte rode tampon slingeren in een kop heet water![]()
quote:
quote:
quote:
yeahquote:
ik heb er nog maar 1quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doe mij wel maar zo;n perenijsje trouwens.
Of rokjesquote:
ik doe ff zuinig met de benzine en zoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of rokjes
Ik heb er nog wel meer, als je snel hier bent mag je er 1 hebben.
Okeuh. Nouja ;t duurt nog wel even voor ze hier zijn, ze zijn pas bij wieringerwerfquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik doe ff zuinig met de benzine en zo![]()
rokjes
Goatse.quote:
volgende afslag Den Over over 3 minuten, dan de alfsluitdijk over, 20 minuten als de sluizen gewoon dicht/open zijn, en dan nog 20 minuten tot jou?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Okeuh. Nouja ;t duurt nog wel even voor ze hier zijn, ze zijn pas bij wieringerwerf
mja 3kwartier ongeveerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgende afslag Den Over over 3 minuten, dan de alfsluitdijk over, 20 minuten als de sluizen gewoon dicht/open zijn, en dan nog 20 minuten tot jou?
Ik ging van een uur uit, maar dat is naar Leeuwardenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgende afslag Den Over over 3 minuten, dan de alfsluitdijk over, 20 minuten als de sluizen gewoon dicht/open zijn, en dan nog 20 minuten tot jou?
ja, maar ze moeten er voor sneek af he?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:16 schreef Paladijn het volgende:
Afsluitdijk ben je zo over
Ligt de A7 bij Sneek nog steeds open?
hij heeft een BMW oldtimer he?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:17 schreef Paladijn het volgende:
Den Oever -> Leeuwarden is echt geen uur, eerder 40 minuten, 45 met wat oponthoud.
Eerste stuk waar ze langsmoeten niet meer, geloof ik.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:16 schreef Paladijn het volgende:
Afsluitdijk ben je zo over
Ligt de A7 bij Sneek nog steeds open?
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar ze moeten er voor sneek af he?
Ik ging uit van mensen die niet bekend zijn met de omgevingquote:
Ach, hopen dat Rick een beetje doorrijdt.quote:
Hij heeft tomtomquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ging uit van mensen die niet bekend zijn met de omgeving
Niet iedereen rijdt dan nog lekker doorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij heeft tomtomEn Bart shotgun, die is hier ook een paar keer heengereden.
Dan moet je door IJlst heen, en met dit weer staat de brug waarschijnlijk constant open.quote:
Ik weet sowieso niet of hij doorrijdt, ik heb maar 2x bij ;m in de auto gezeten en dat was in Castricum en van Castricum naar Alkmaar. Niet echt wegen waar je door kan rijden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet iedereen rijdt dan nog lekker door
oh ja, brugquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je door IJlst heen, en met dit weer staat de brug waarschijnlijk constant open.
ja. had al veel eerder gekund, een een van de weinige mensen uit dit topic die ik nog niet irl kende?quote:
Ik moest vet hard lachen toen ik dat zinnetje zagquote:HEY ILSE IK BEN BLOED EN IK WIL ER VIA JE KUT UIT
Doei héquote:Op zondag 11 juli 2010 03:11 schreef justmattie het volgende:
Wat een dag. Trusten!
Moet je een lada Niva kopen ipv zo'n onveilige achterwielaandrijver!quote:Op zondag 11 juli 2010 13:01 schreef justmattie het volgende:
Ilse en ik reden terug uit Emmen rond die tijd, maar onderweg zijn we gestopt want rijden kon écht niet meer. Stond een dikke laag water op het wegdek en rukwinden erbij
Dat hoge ding vangt nog meer wind dan mijn lage coupéquote:Op zondag 11 juli 2010 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je een lada Niva kopen ipv zo'n onveilige achterwielaandrijver!
maar als je naast de weg raakt ga je gewoon via de berm verder! (been there, dobne tht.. met elke andere auto was ik met die gladheid in de sloot gegleden...)quote:Op zondag 11 juli 2010 13:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat hoge ding vangt nog meer wind dan mijn lage coupé
Dat is waarquote:Op zondag 11 juli 2010 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar als je naast de weg raakt ga je gewoon via de berm verder! (been there, dobne tht.. met elke andere auto was ik met die gladheid in de sloot gegleden...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |