Gefeliciteerd, Venema!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Venema is weer papa.
Een zoon. Natan.
Je bent niet wijs.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:50 schreef -Hans- het volgende:
Mensen wat een geluk hebben wij toch ook met het weer. Ongekend dit
't is op het balkon atm bijna 40 gradenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent niet wijs.Maar, ik geef toe, ik prefereer dit boven winterkou. Deze hitte is me echter iets te dampendstampend.
gaat toch over homoliefde binnen gangs of zo?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:09 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Bromance !!!!!! wat een wereldplaat. Zeker met dit heerlijke weer.
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gaat toch over homoliefde binnen gangs of zo?
Waylonquote:@waylonline Nog een cowbell speler nodig straks?
quote:@gerardekdom we hadden meer een solo voor je in gedachten! Kom maar op met die cowbell!!;)
Van mij niet. Zweet me kapot en drijf 's nachts m'n bed uitquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is op het balkon atm bijna 40 graden. Zat daar net even 15 min, maar het is inderdaad best warm. Van mij mag dit nog wel ff duren.
Wat ik 's avond tegenwoordig doe is even een paar lekkere biertjes drinken en een koude douche en dan lekker slapen. Heb alle deuren dan ook open. 't is wel warm, maar ach dat is de pizza die ik vanavond ga eten ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van mij niet. Zweet me kapot en drijf 's nachts m'n bed uit
Wie nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:48 schreef -Hans- het volgende:
Sharika !!!!!Waka! waka!
Droomde vannacht trouwens dat we het WK wonnen!![]()
Zal idd niet de enige zijnquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:12 schreef -Hans- het volgende:
. Vanavond weer knallen @ SoD
. In de zon liggen doe ik maar niet langer dan 10 min.. Heb helaas ook geen zonnebrandcreme
Heb je wel geluk mee dat het dan zo meeviel want de combinatie water + zon doet snel verbandenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
In de zon bakken kan best, afgelopen zondag hele middag op het water gezeten. Alleen m'n bovenbenen zijn verbrand (viel ook nog wel mee eigenlijk), voor de rest een mooi kleurtje gekregen(en me de pestpleuris gezweet, net zoals nu
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |