Heb ook eens rondgelopen met een mobiele tap op een festival, echt geweldig leuk om te doenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:54 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
zo geweldig dat deze dingen er tegenwoordig zijn
Het is je gelukt. Iedereen hangt aan je lippen! Vertel nu maar is waar ze voor bedoeld zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef MB88 het volgende:
OMFG, er ligt nu een enveloppe met 100 LL kaarten op m'n bureau. In principe zou ik de populairste mens op aarde kunnen worden
Toch maar bewaren waarvoor ze zijn bedoeld.
MAG IK JE AANRAKEN OMFG~!111!!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef MB88 het volgende:
OMFG, er ligt nu een enveloppe met 100 LL kaarten op m'n bureau. In principe zou ik de populairste mens op aarde kunnen worden
Toch maar bewaren waarvoor ze zijn bedoeld.
Hoop niet dat snow patrol afsluit... En groove armada is toch een dance act?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:32 schreef rubbereend het volgende:
Wat zouden de dag afsluiters in de Alpha worden? Massive Attack, Snow Patrol en Groove Armada?
Verwacht toch nog wel een grote naam.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:32 schreef rubbereend het volgende:
Wat zouden de dag afsluiters in de Alpha worden? Massive Attack, Snow Patrol en Groove Armada?
Vet zou dat zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik gok trouwens ook dat het Faithless zal zijn.
Ik had 'm nog niet gezien dus vond het top, twas alleen een beetje dringen bij de ingangquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:13 schreef conobram het volgende:
Bruno kijken op Lowlands, mijn slechtste idee van Lowlands 2009.
SKINDRED NICE, mijn dank is grootquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor de zeurpieten die meer metal willen: Skindred op vrijdag
http://www.myspace.com/skindred
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |