Ik voorzie dat ik dan brak op de heuvel lig.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:44 schreef Gaijin het volgende:
Dat wordt eten of iets dergelijks bij Anouk
Schijttijd.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:46 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik voorzie dat ik dan brak op de heuvel lig.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, wel bv Sonic Youth, Bad Religion, Heather Nova, Björk, dat vind ik toch een ander niveau dan Anouk, Kaiser Chiefs en Snow Patrol. Het zijn dan wel grote namen maar ook weer niet zo massaal en overbekend.
Maar nog geen 'standaard' muziek zoals Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, Anouk, die shit. Sonic Youth op TMF, haha.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ook dat waren natuurlijk ook al gevestigde namen met een behoorlijke staat van dienst voordat ze op de Alpha stonden.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:56 schreef stbabylon het volgende:
Anouk![]()
Loop ergens deze zomer een willekeurig dorp in waar een festival gaande is en je ziet haar gratis
Wordt nu TMF de maatstaf? Kaiser Chiefs, Snow Patrol, Fratellis, The Kooks en noem ze maar op zijn gewoon van die net niet bandjes. oftwel leuk voor 3fm. En misschien leuk voor 1 keer Lowlands.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jij ziet Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs wel op TMF (afgezien van Ruby)?
Oh en ik snap je punt wel hoor. Maar slechte onderbouwing.
Bullshit idd, ze treedt bijna niet meer op.quote:
Ga je nu tegen mij in terwijl ik niet eens een punt maak?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:00 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Wordt nu TMF de maatstaf? Kaiser Chiefs, Snow Patrol, Fratellis, The Kooks en noem ze maar op zijn gewoon van die net niet bandjes. oftwel leuk voor 3fm. En misschien leuk voor 1 keer Lowlands.
ow, maar dat doet bijna niemand hierquote:Op maandag 19 juli 2010 23:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga je nu tegen mij in terwijl ik niet eens een punt maak?
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bullshit idd, ze treedt bijna niet meer op.
Ik snap niet waarom ik gequote werd.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ow, maar dat doet bijna niemand hier
Quote ik de verkeerde? Maar goed mijn punt is ook duidelijkquote:Op maandag 19 juli 2010 23:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga je nu tegen mij in terwijl ik niet eens een punt maak?
Omdat je geen punt maakt?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik gequote werd.
Haha nogal. En je punt is niet duidelijk want degene die zei over TMF die is het met jou eens en daar ging je tegenin. Rare mensen, die Lowlandsgangers.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:10 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Quote ik de verkeerde? Maar goed mijn punt is ook duidelijk
Te lang in de zon gezeten. Maar goed zet hier de nieuwe van Anouk nog eens op echt een topplaat.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha nogal. En je punt is niet duidelijk want degene die zei over TMF die is het met jou eens en daar ging je tegenin. Rare mensen, die Lowlandsgangers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |