Wat was er met die Algerijnen?quote:
In een kopje?quote:
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat ik zeggen wou: Geweldig verhaal dat ze die Vuvuzela boys opgetrommeld hebben
Dat kijk ik nooitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dat dusKjk je weleens Spoorloos? Morgen deel 2
Frank Snoeksquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
Weet iemand wie het commentaar van de finale zal doen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Het is hier koud!!!!! In de zaal dan hčdus ik ben blij dat ik mijn panty aan heb
Ik wil hem ook wel Mark Baars noemen, naar de voormalige munteenheid en de vissoort.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk toch op de BBCquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
Vuvu lenen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
Er loopt hier een kind buiten te krijsen, niet normaal
quote:
Ik denk de hele tijd dat we Nick hebben opstaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:55 schreef iBenny het volgende:
Al die logo's van de tv-zenders zijn oranje
Veronica nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:55 schreef iBenny het volgende:
Al die logo's van de tv-zenders zijn oranje
Veronica is een Duitse zender. Vernoemd naar een fameuze moffenhoer in de Tweede wereldoorlog. Zelfs Carice van Houten in Zwartboek was niet zo hoerig. Ze nam 20 Duitse soldaten op één avond en kon ook nog wat kunstjes met hun bajonetten. En dat is geen ander woord voor hun piemols.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Veronica is een Duitse zender. Vernoemd naar een fameuze moffenhoer in de Tweede wereldoorlog. Zelfs Carice van Houten in Zwartboek was niet zo hoerig. Ze nam 20 Duitse soldaten op één avond en kon ook nog wat kunstjes met hun bajonetten. En dat is geen ander woord voor hun piemols.
[..]
Veronica is een Duitse zender. Vernoemd naar een fameuze moffenhoer in de Tweede wereldoorlog. Zelfs Carice van Houten in Zwartboek was niet zo hoerig. Ze nam 20 Duitse soldaten op één avond en kon ook nog wat kunstjes met hun bajonetten. En dat is geen ander woord voor hun piemols.
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:02 schreef supergamenerd het volgende:
ik heb nog nooit geneukt alleen getongd boeiend! wonen hier toch alleen maar walrussen
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee jij doet WoW jij blijft eeuwig maagd.
Tenzij je moeder weer dronken is.
quote:
Geweldig.quote:
als er iets live is hou ik het bij 1 topic. het is soms echt niet te doen om alles bij te houden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
Ik ga me verdelen over 2 topics, en dan half 9 helemaal over![]()
Zal wel weer razendsnel gaan dus
Ik kijk Surf's upquote:
quote:
Dat bedoel ik dan ben ik in de live topic en niet hierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als er iets live is hou ik het bij 1 topic. het is soms echt niet te doen om alles bij te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |