Spelfouten zijn niet erg, maar deze tekst is moeilijk te lezen. Door gebrek aan punten, komma's en door die spelfouten. Daar kan je dan wel 'lak aan hebben' maar jij weet dan ook precies wat je wilt zeggen, wij moeten/willen het lezen. Dus als je kunt, maak het niet te moeilijk leesbaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:57 schreef Foxracing074 het volgende:
waarom zou ik het weghalen ?
ik heb er lak aan dat er wat typfouten inzitten,
maar dat er dan van die kutventjes zo op moeten gaan reageren ?
krijgen denk ik irl te weinig aandacht en proberen ze het hier maar te halen door ff te laten zien dat er wel degelijk iets is wat ze kunnen,
ben benieuwd hoe de sociale contacten van dat soort mensen liggen ?
maarja je bent beter in nederlands, gefeliciteerd, koop een ballon en ga het in je eentje vieren clown
edit : interpunctie ??
Gelul, zijn punt is sterker ook al komt hij zwakzinnig over. Het verhaal is duidelijk, als jij het niet kan lezen ben jij misschien het probleem. Er is geen regel op dit forum dat je geen grammaticale fouten mag maken, dus jij en ik gaan offtopic door dit überhaupt te bediscussiëren. Je levenslessen kan je verkopen aan je kinderen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:01 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Spelfouten zijn niet erg, maar deze tekst is moeilijk te lezen. Door gebrek aan punten, komma's en door die spelfouten. Daar kan je dan wel 'lak aan hebben' maar jij weet dan ook precies wat je wilt zeggen, wij moeten/willen het lezen. Dus als je kunt, maak het niet te moeilijk leesbaar.
En ik heb het gelezen hoor, terechte klacht ook wel.
Maar... neem het niet zo serieus. Het is wel klaagbaak he! Dus lach erom i.p.v dingen zeggen als:
Koop een ballon en ga het in je eentje vieren clown.
Het is echt niet zo persoonlijk bedoeld denk ik.
En dat verhaal over te weinig aandacht irl en precies weten wat voor mensen je voor je hebt... ga ik niet op in
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:51 schreef Foxracing074 het volgende:
oke ik merk al met wat voor mensjes ik hier te maken heb
Daar heb jij helemaal gelijk in! Wat een wijze woorden!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:07 schreef Relko het volgende:
[..]
Gelul, zijn punt is sterker ook al komt hij zwakzinnig over. Het verhaal is duidelijk, als jij het niet kan lezen ben jij misschien het probleem. Er is geen regel op dit forum dat je geen grammaticale fouten mag maken, dus jij en ik gaan offtopic door dit überhaupt te bediscussiëren. Je levenslessen kan je verkopen aan je kinderen.
Veel respect voor je betoog, eerlijk, hou ik van.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:22 schreef pietkanarie het volgende:
Ik heb het verhaal heus wel gelezen en het was ook wel duidelijk.
Maar ik doel alleen op de reactie van TS "die spelfouten kunnen me niks schelen". Een tekst met spelfouten wordt moeizamer gelezen, dus grote kans dat je dan niet de reacties krijgt van mensen die je graag wilt hebben. Omdat lang niet iedereen het gaat lezen. In klaagbaak niet in ieder geval, dat zijn meestal geen topics waarin iemand even steun nodig heeft of een meelevende reactie.
(En dan heb ik het er helemaal niet over of dat niet lezen van een verhaal terecht is of niet.)
Een verhaal in dezelfde stijl zou in r&p door iedereen gelezen worden (denk ik?). Dan zouden er misschien nauwelijks opmerkingen komen over de leesbaarheid.
Als ts zich nu niet welkom voelt op het forum... dat was nou ook weer niet de bedoeling, niet de mijne in ieder geval.
En laat dit verhaal nou niet over komen als een levensles naar TS toe. Zo is het niet bedoeld.
Ik ga hier maar niet meer over posten, want:
a) dat is off-topic
b) het moet nou ook weer niet belerend over gaan komen. Ik schrijf zelf ook niet perfect, en in sommige dingen ben ik totaal niet goed dus waarom zou ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |