abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:06:22 #26
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_83858510
hee le maal fant ast isch hee
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_83859182
Buiten de bebouwde kom mag je wild plassen
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_83859197
-> ONZ

Btw ik moest lachen om dit topic
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:32:35 #29
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_83860684
Ik moest ook lachen
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_83861545
haha hee goed topic ja
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_83861644
ik heb ook zoiets van hee dat moet kunnen hee in een park in de bosjes hee maar in de stad graag even niet tegen mijn huis hee
pi_83864405
grapjas.
I won't cross these streets until you hold my hand.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 15:45:04 #33
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_83884116
TS is a funny troll!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_83886397
Dandybleu topic! De vorige was ook al zo geweldig. Maar ik heb gestemd hoor. Ik heb er geen problemen mee haha. Ik zal het sterker vertellen ik heb gisteren ook in de bosjes in het park geplast hee.
pi_83886467
Ik ben op zich niet voor in de bosjes plassen, maar in Nederland heeft de overheid kennelijk niet door dat mensen moeten plassen soms. Probeer maar eens een echt openbaar toilet te vinden in Amsterdam, die zijn er dus niet meer afgezien van die pispalen die ze voor het weekeinde neerzetten.
pi_83889113
Moet kunnen.
pi_83889650
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:38 schreef Salamando het volgende:
ik mis de optie: sluit degene die deze poll gestuurd heeft op en geef hem levenslange TBS
Ik mis de optie: "Wat een kut-OP, maar ik wil toch even op de poll stemmen".
pi_83961616
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:46 schreef dandybleu het volgende:

ja ha ha ik zit pas een klein jaartje op internet ( heel mijn leven zonder geleefd vreemd maar waar )
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef dandybleu het volgende:
Ja ik zat vroeger ook op internet : ik heb heel mijn leven computers geprogrameerd dus ik was er snel bij : bij het internet....
Les één voor een succesvolle kloon: Wees consistent in je verhaal
pi_83965727
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:36 schreef Salamando het volgende:
een online poll naar de politie sturen

jij komt er wel
Dat dus en
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:00 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ha ja ik ben een oude hippie hee? dus ja al mn oude vrienden zijn dood of gaan werken fulltime en spoorloos....of gestopt met drinken......zodoende zit ik vaak alleen in het park

ik ben 40 en het enige groepje hippies die mij groet zijn rond de 15 jaar maar ja dan voel ik me zo totaal anders hee? dus ja de eenzaamheid kwam ineens in mijn leven als een kwade factor

je ziet ook niet zoveel eenzame drinkers in het park....
(tip: ook gaan werken en stoppen met drinken?)

dat, en daarom
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:38 schreef Salamando het volgende:
ik mis de optie: sluit degene die deze poll gestuurd heeft op en geef hem levenslange TBS
dat.

Heee.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_83966258
Arbeid is de ondergang van de drinkende klasse..... zeggen ze wel eens
pi_83967231
Ja, echt hee?.
Cool story, Hansel.
pi_83967278
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:34 schreef dandybleu het volgende:
ha
Ha ha ..

hee

hee?

hee?

hee?

hee?

hee? hee?

hee?

ha ha hee?

toi toi toi
Cool story, Hansel.
pi_83967410
ps ha ai ai de politie heeft me nog niet terug gemaild

ha typisch is dat weer
pi_83968035
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:22 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

en ha ha ai hee ha ai ai

ha ha

hee

ja

Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_83968546
hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee hee

Tevens is wildplassen voor ongeciviliseerde paupers.
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
pi_83968606
Hee.............. Oke........
pi_83978784
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')