verschrikkelijk zulke moeders.quote:
Ik geloof er ook geen ruk van dat ze 12 isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:56 schreef Zokunen het volgende:
Ik kijk nu via de TV en dat doe ik nomaal niet omdat het geluid dan slechter is als via RTL gemist, maar ik vond het via de TV best goed klinken... Alleen dat is nooit 12...
ze ziet er ouder uit, maar onze dochter is ook 12 en die schat je ook 16.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen ruk van dat ze 12 is
zulke ouders moet je preventief onder toezicht stellen om te voorkomen dat ze hun kinderen het podium opschoppen. Ik geloof er geen ruk van dat dit meisje met plezier daar staat namelijk, ze wordt vreselijk gepusht.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zulke ouders moet je preventief onder toezicht stellen om te voorkomen dat ze hun kinderen het podium opschoppen. Ik geloof er geen ruk van dat dit meisje met plezier daar staat namelijk, ze wordt vreselijk gepusht.
Dit. Kutmoederquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zulke ouders moet je preventief onder toezicht stellen om te voorkomen dat ze hun kinderen het podium opschoppen. Ik geloof er geen ruk van dat dit meisje met plezier daar staat namelijk, ze wordt vreselijk gepusht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |