Tot vanmiddag Elmoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:55 schreef Elmostyle het volgende:
Dit is mn laatste post voor vandaag, kga is uit bed, douchen en over uurtje door
Hoeveel wil je er hebben?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:21 schreef Nielsch het volgende:
maak ff foto, dan kun je achievement verdienen!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:21 schreef Nielsch het volgende:
maak ff foto, dan kun je achievement verdienen!
Die hebben we al Ez.quote:
Ik ben al vanaf 8 uur op pad.quote:
ja ik moet om half 3 in zwolle zijn en dan rijd ik mee met elmostylequote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 8 uur op pad.
Boodschappen doen, vlees opgehaald.
Nu wordt het badje gevuld![]()
En van mij mogen de eersten al komen![]()
Gier jij rijdt vanaf Zwolle mee met iemand?
Ok dus ik hoef alleen Ratelmilf van het station te halenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja ik moet om half 3 in zwolle zijn en dan rijd ik mee met elmostyle
Dank je. Zal moeilijk worden zonder jou maar het moet maarquote:
Heb je mijn nummer in je foon gezet?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:01 schreef justmattie het volgende:
Zo klaarMoet nog even de routeplanner printen (
) , Opdekop ophalen, wat bij Aleksksks afgeven en dan rond drieën naar Emmen.
Dankjewel, mopje.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:54 schreef Myraela het volgende:
Have fun liefjes.
Ik dacht er gisteravond nog aanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je mijn nummer in je foon gezet?
Dit is makkelijkerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik dacht er gisteravond nog aan
Doe ik gelijk even, anders kon ik ook via mobiel internep PM's lezen
Tot straks!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:12 schreef Trevland het volgende:
Nog even de laatste paar dingen doen en dan ben ik ook op weg, tot straks Lui
ik ben ook nog gewoon thuisquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:26 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Tot straks!Serieus, ben ik nou nog de enigste die nog niet onderweg naar emmen is? Damn dan moet iedereen blijkbaar echt van ver komen zeg
![]()
Ik ook nog nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:26 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Tot straks!Serieus, ben ik nou nog de enigste die nog niet onderweg naar emmen is? Damn dan moet iedereen blijkbaar echt van ver komen zeg
![]()
Gelukkig, ben ik niet de enigste die hier nog zitquote:
Leeuwarden, uurtje rijden denk ik. Lekker het gas erop houden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:30 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Gelukkig, ben ik niet de enigste die hier nog zitWaar komen jullie vandaan dan? En lang onderweg na emmen? Ik hoef pas tegen half 1 te vertrekken, ben er met anderhalf uur wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |