Yepz.quote:
Dus als ik jou vanmiddag vraag; de trein vanuit Leeuwarden naar Den Haag die om like 13:39 vertrekt komt om hoe laat aan in Den Haag, weet je het antwoordquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet het hele.Maar wel de hele basiskennis.
Tot vanmiddag, voorzichtig aan natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:13 schreef LittleBlonde het volgende:
Mensen, ik ben nu ook door, ik zie jullie vanmiddag!Goeie heenreis voor degen die dit nog lezen
Komt wel goed, jij ook he rustig aan hequote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tot vanmiddag, voorzichtig aan natuurlijk!
Ja, dat soort vragen weet ik wel te beantwoorden. Vooral het Intercitynetwerk is heel makkelijk. Sowieso kan ik alle stations en verbindingen, ook van stoptreinen, zo oplepelen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:04 schreef justmattie het volgende:
Dus als ik jou vanmiddag vraag; de trein vanuit Leeuwarden naar Den Haag die om like 13:39 vertrekt komt om hoe laat aan in Den Haag, weet je het antwoord?
Is dat nou wat, conducteur zijn?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, dat soort vragen weet ik wel te beantwoorden. Vooral het Intercitynetwerk is heel makkelijk. Sowieso kan ik alle stations en verbindingen, ook van stoptreinen, zo oplepelen.
Je gaat meeten in Emmen.quote:
Nee... Ik zou niet bij het rijdend personeel willen. Een andere baan bij NS ambieer ik wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:21 schreef Ezechielk het volgende:
Is dat nou wat, conducteur zijn?
Je gaat een BBQ organiseren voor een stel gekkenquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat een BBQ organiseren voor een stel gekken
Zijn jullie al bijna in IJlst?quote:
Jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 06:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foto's maken zal het probleem niet zijn. Maar moeten ze ook op FOK! dan?
Ik beloof dat we in ieder geval een groepsfoto maken en plaatsenquote:
Ik merk het vanzelf welquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Wij zijn er over anderhalf uur ofzo? Hopen dat Rick wat doorrijdt.
Tofquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik beloof dat we in ieder geval een groepsfoto maken en plaatsen![]()
Boh over een uurtje komen de eersten aan
Ik heb een doorzichtigequote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Trouwens Chantal, Sacha en ik hebben allebei een wit shirtje aan, dus wet t-shirt contest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |