Mike Miller als Center? denk het niet hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:08 schreef ujjain het volgende:
PG: Chalmers
SG: Wade
SF: Lebron
PF: Bosh
C: M. Miller (rond)
Wade en Lebron hebben zelf al veel assists, dus nu nog 2-3 goede rotation spelers.
Had het toevallig ook net gelezen, hij is behoorlijk pissed inderdaad! Heel de staat Ohio lijkt pissed te zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:36 schreef popolon het volgende:
Open Letter to Fans from Cavaliers Majority Owner Dan Gilbert
Iemand is boos.
Ik blijf gewoon fan van de Celticsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef ujjain het volgende:
Nu zal iedereen wel fan worden van Miami Heat.
[ afbeelding ]
QFTquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:04 schreef popolon het volgende:
Zou me verbazen als ze meteen een ring pakken, echt. Laat Riley eerst maar eens een fatsoenlijke bank neerzetten, zonder een goede bank red je het niet. De Lakers en Celtics hebben dat de laatste jaren wel bewezen.
Het is heel moeilijk om spelers te vergelijken, zeker als ze op verschillende posities lopen. Bryant presteerde met de lakers ook niets tot Gasol kwam. (Over onderschatte spelers gesproken, in de Finals was onze Spanjaard in Game 7 natuurlijk met afstand de beste speler. Jammer dat hij alleen zo weinig de bal krijgt).quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:51 schreef ujjain het volgende:
Vroeger vond ik
1 Bryant
2 Lebron
3 Wade
4 Howard
5 Chris Paul
6/7 Tim Duncan en Kevin Garnett
Nu hebben we bij Oklahoma een ventje die 20 ppg had in zijn 1e seizoen, 25ppg in zijn 2e seizoen en 30ppg in zijn 3e seizoen, kun je berekenen hoeveel hij scoort in zijn 10e seizoen. 20+5*9=65ppg. Misschien zit hij nu ook wel in de top-5 qua spelers.
Chris Bosh is ook een top-10 speler. Chris Paul heeft dipje en TD/KG is moeilijk in te schatten nog.
Lebron James had de meeste wins met een slecht team. Kobe Bryant heeft een prachtig team. Lebron James zou met dat team ook rings winnen en Bryant zou met het Cavaliers team geen rings winnen. Ik denk dat de top-3 nog steeds 1) Bryant, 2) Lebron 3) Wade is, al is Howard ook ongelovelijk belangrijk.
Het lijkt erop dat de Miami Heat weer zonder center gaat spelen, waarschijnlijk een amateur als Joel Anthony. De bank wordt afwachten, met Eddie House en Ben Wallace als veteran minimum zou ik erg blij zijn.
Sommige Heaters willen al gaan spelen met Chris Bosh als center en met Lebron James als PG.Ik hoop dat we een redelijke center regelen en dat we Bosh gewoon op PF hebben en Lebron gewoon op SF. Mensen zijn in ieder geval ongelovelijk blij met Mike Miller en willen hem in de basis naast Wade,Lebron,Bosh.
http://i.fokzine.net/s/sleephappy.gif
Let the games begin!![]()
PS: Het Miami Heat forum heeft echt 50x meer posts per dag dan normaal.![]()
PS2: De Miami Hate heat begint ook al, Knick-fans die 2-80 geen probleem vinden en vinden dat de Heat nu buitengesloten moeten worden van trades door alle NBA teams![]()
't Ging niet om het geld?quote:It's funny that the big 3 ended up in Miami, most likely for the tax structure. Playing in NY would have cost Lebron $12M in taxes.
about an hour ago via Twitter Comment Like @----- on Twitter
That's based on a 5-year, $96M contract. Taking "less money" in Florida means paying fewer tax dollars and keeping more of your actual salary.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |