abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83841526
Nu zal iedereen wel fan worden van Miami Heat.

vrijdag 9 juli 2010 @ 11:30:07 #2
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83842727
Had hem liever bij de Knicks gezien.
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:31:30 #3
67174 Dos37
Come on Twente
pi_83842794
De Heat wordt zo wel het te kloppen team.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_83844882
PG: Chalmers
SG: Wade
SF: Lebron
PF: Bosh
C: M. Miller (rond)

Wade en Lebron hebben zelf al veel assists, dus nu nog 2-3 goede rotation spelers.
pi_83845113
Ik zie dat er juist veel Laker fans bij komen op diverse fora. In Amerika word er wat anders aangekeken tegen deze actie van Lebron.

De eigenaar van de Cavs ging wel los zeg.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:23:32 #6
155103 Reanimation
Golden State!
pi_83845444
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:08 schreef ujjain het volgende:
PG: Chalmers
SG: Wade
SF: Lebron
PF: Bosh
C: M. Miller (rond)

Wade en Lebron hebben zelf al veel assists, dus nu nog 2-3 goede rotation spelers.
Mike Miller als Center? denk het niet he Zal wel backup van Wade/LeBron worden
pi_83845648
Mike Miller is niet Brad Miller he!
pi_83845883
Ohh, dom dom dom, ik kende hem al niet. Dan vind ik het jammer dat ze Mike Miller i.p.v. Beasley de kans geven. Ze zullen wel een goede shooter willen.
pi_83845896
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:30 schreef Morendo het volgende:
Had hem liever bij de Knicks gezien.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:36:45 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83845917
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_83845934
Wat een team
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:42:41 #12
155103 Reanimation
Golden State!
pi_83846138
quote:
Had het toevallig ook net gelezen, hij is behoorlijk pissed inderdaad! Heel de staat Ohio lijkt pissed te zijn
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:17:17 #13
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_83847433
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef ujjain het volgende:
Nu zal iedereen wel fan worden van Miami Heat.

[ afbeelding ]
Ik blijf gewoon fan van de Celtics

Heat heb ik altijd wel een leuk/sympathiek team gevonden en Wade is een geweldige speler maar in een eventuele Heat vs Lakers NBA finals ga ik toch echt voor de Lakers rooten (als Celtics fan). Terwijl ik helemaal geen fan ben van Kobe Bryant en de hele Lakers-franchise . Ik heb nooit wat gehad met de Cavs/James en persoonlijk zou ik het wel leuk vinden als James keihard faalt (Bosh en Wade gun ik dan wel een titel).
Heat is overigens niet het team-to-beat in East. Dat blijft Orlando.

The Chosen one . Het maakt me niet uit dat James naar een ander team gaat, maar de manier waarop hij dit doet is gewoon niet netjes. Die brief van Gilbert is ook niet netjes en die gast is gewoon pissed omdat zijn franchise ineens een klap minder waard is.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:27:42 #14
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_83847893
Let's go Phoenix!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:50:00 #15
67205 Colplay
How you doin??
pi_83851393
Eigenaar van de Cavs moet niet zo zeiken. Als hij gewoon voor een goede GM, goede coach en betere spelers rond LeBron had gezorgd dan was hij echt wel gebleven. Als de beste speler waar hij ooit mee gespeeld heeft een jonge Boozer is dan weet je het wel....

De keuze van James laat in ieder geval zien dat hij vooral voor het sportieve gaat en niet alleen voor geld (zie Johnson, Joe). Wade, James en Bosh zullen het komend seizoen misschien nog niet gaan redden, maar als ze volgend jaar via de draft en de MLE nog wat spelers er bij krijgen dan kan dit een team worden om met veel plezier naar te kijken.

Nu wordt het sowieso uniek dat de twee beste spelers van de league in een team zitten.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:54:59 #16
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83851559
400 FT's per game is leuk om naar te kijken?

Ik betwijfel dat ten zeerste. Denk dat 't nog wel eens heel erg tegen kan gaan vallen dit zgn. leuk om naar te kijken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:56:50 #17
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_83851632
Bryant > Wade

Maar het zijn wel 3 toppers natuurlijk.. James, Bosh en Wade....
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:01:19 #18
67205 Colplay
How you doin??
pi_83851776
Ik vind Wade beter dan Kobe op het moment, alleen heeft Wade al jaren geen goede ploeggenoten meer gehad waardoor hij niet meer het succes heeft kunnen halen van 2006. Maar ben er nog steeds van overtuigd dat Kobe en LeBron de Heat van 2006 geen kampioen hadden gemaakt. Wade is special en ik denk dat hij dat komend jaar gaat laten zien en dat de Heat heel duidelijk zijn team gaan worden.

Verder benieuwd wie er bij komen. Denk dat ze met Mike Miller niet met een echte PG gaan spelen (zeker in crunchtime). Wade en LeBron kunnen bal wel opbrengen en dan is een schutter als Miller natuurlijk wel lekker.

Zelfs met wat gemiddelde veteranen moeten ze ver kunnen komen. Lakers zijn komend seizoen in de breedte denk ik nog wel te sterk, want denk niet dat er veel goede roleplayers voor een minimum beschikbaar komen. Contract Elson is toch afgelopen? Heeft al een ring en zou wel goede C voor de bank zijn.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:04:36 #19
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83851907
Zou me verbazen als ze meteen een ring pakken, echt. Laat Riley eerst maar eens een fatsoenlijke bank neerzetten, zonder een goede bank red je het niet. De Lakers en Celtics hebben dat de laatste jaren wel bewezen.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:09:32 #20
67205 Colplay
How you doin??
pi_83852108
Verwacht ook eerder een ring in jaar 2 en 3. Maar Lakers hadden natuurlijk ook geen superbank. Alleen Odom was goed, rest liep meer in de weg dan dat het iets goeds deed.

Staat tegenover dat ze een top drie hebben waar niemand bij in de buurt komt. Lakers maken het verschil met spelers 3-6, waar ze Artest, Odom, Bynum en Fisher hebben. De Heat zullen nog wel wat big bodies moeten vinden om serieus een kans te maken, al is het eerst maar eens om Howard af te stoppen.
pi_83853471
Vroeger vond ik
1 Bryant
2 Lebron
3 Wade
4 Howard
5 Chris Paul
6/7 Tim Duncan en Kevin Garnett

Nu hebben we bij Oklahoma een ventje die 20 ppg had in zijn 1e seizoen, 25ppg in zijn 2e seizoen en 30ppg in zijn 3e seizoen, kun je berekenen hoeveel hij scoort in zijn 10e seizoen. 20+5*9=65ppg. Misschien zit hij nu ook wel in de top-5 qua spelers.

Chris Bosh is ook een top-10 speler. Chris Paul heeft dipje en TD/KG is moeilijk in te schatten nog.

Lebron James had de meeste wins met een slecht team. Kobe Bryant heeft een prachtig team. Lebron James zou met dat team ook rings winnen en Bryant zou met het Cavaliers team geen rings winnen. Ik denk dat de top-3 nog steeds 1) Bryant, 2) Lebron 3) Wade is, al is Howard ook ongelovelijk belangrijk.

Het lijkt erop dat de Miami Heat weer zonder center gaat spelen, waarschijnlijk een amateur als Joel Anthony. De bank wordt afwachten, met Eddie House en Ben Wallace als veteran minimum zou ik erg blij zijn.

Sommige Heaters willen al gaan spelen met Chris Bosh als center en met Lebron James als PG. Ik hoop dat we een redelijke center regelen en dat we Bosh gewoon op PF hebben en Lebron gewoon op SF. Mensen zijn in ieder geval ongelovelijk blij met Mike Miller en willen hem in de basis naast Wade,Lebron,Bosh.
http://i.fokzine.net/s/sleephappy.gif
Let the games begin!

PS: Het Miami Heat forum heeft echt 50x meer posts per dag dan normaal.
PS2: De Miami Hate heat begint ook al, Knick-fans die 2-80 geen probleem vinden en vinden dat de Heat nu buitengesloten moeten worden van trades door alle NBA teams

[ Bericht 5% gewijzigd door ujjain op 09-07-2010 16:01:02 ]
pi_83853711
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:04 schreef popolon het volgende:
Zou me verbazen als ze meteen een ring pakken, echt. Laat Riley eerst maar eens een fatsoenlijke bank neerzetten, zonder een goede bank red je het niet. De Lakers en Celtics hebben dat de laatste jaren wel bewezen.
QFT
Ik weet het ook niet
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:29:32 #24
67205 Colplay
How you doin??
pi_83855060
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:51 schreef ujjain het volgende:
Vroeger vond ik
1 Bryant
2 Lebron
3 Wade
4 Howard
5 Chris Paul
6/7 Tim Duncan en Kevin Garnett

Nu hebben we bij Oklahoma een ventje die 20 ppg had in zijn 1e seizoen, 25ppg in zijn 2e seizoen en 30ppg in zijn 3e seizoen, kun je berekenen hoeveel hij scoort in zijn 10e seizoen. 20+5*9=65ppg. Misschien zit hij nu ook wel in de top-5 qua spelers.

Chris Bosh is ook een top-10 speler. Chris Paul heeft dipje en TD/KG is moeilijk in te schatten nog.

Lebron James had de meeste wins met een slecht team. Kobe Bryant heeft een prachtig team. Lebron James zou met dat team ook rings winnen en Bryant zou met het Cavaliers team geen rings winnen. Ik denk dat de top-3 nog steeds 1) Bryant, 2) Lebron 3) Wade is, al is Howard ook ongelovelijk belangrijk.

Het lijkt erop dat de Miami Heat weer zonder center gaat spelen, waarschijnlijk een amateur als Joel Anthony. De bank wordt afwachten, met Eddie House en Ben Wallace als veteran minimum zou ik erg blij zijn.

Sommige Heaters willen al gaan spelen met Chris Bosh als center en met Lebron James als PG. Ik hoop dat we een redelijke center regelen en dat we Bosh gewoon op PF hebben en Lebron gewoon op SF. Mensen zijn in ieder geval ongelovelijk blij met Mike Miller en willen hem in de basis naast Wade,Lebron,Bosh.
http://i.fokzine.net/s/sleephappy.gif
Let the games begin!

PS: Het Miami Heat forum heeft echt 50x meer posts per dag dan normaal.
PS2: De Miami Hate heat begint ook al, Knick-fans die 2-80 geen probleem vinden en vinden dat de Heat nu buitengesloten moeten worden van trades door alle NBA teams
Het is heel moeilijk om spelers te vergelijken, zeker als ze op verschillende posities lopen. Bryant presteerde met de lakers ook niets tot Gasol kwam. (Over onderschatte spelers gesproken, in de Finals was onze Spanjaard in Game 7 natuurlijk met afstand de beste speler. Jammer dat hij alleen zo weinig de bal krijgt).

Je merkt wel dat Kobe ouder wordt. Hij is minder explosief en minder dominant. Ik vind LeBron en Wade nu beter, ook omdat zij alles moeten doen. Zij hebben geen Artest, Bynum en Gasol om zich heen die er voor zorgen dat Kobe verdedigend veel minder hoeft te doen. Durant heeft zich inderdaad ook spectaculair ontwikkeld en heeft het afgelopen jaar fantastisch gedaan met OKC. Volgend jaar de belangrijkste uitdager van de Lakers in het westen. Met Bryant is dit voor mij de top vier, waarbij ik persoonlijk Wade en James de twee beste vind.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:47:47 #25
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83855788
quote:
It's funny that the big 3 ended up in Miami, most likely for the tax structure. Playing in NY would have cost Lebron $12M in taxes.
about an hour ago via Twitter Comment Like @----- on Twitter

That's based on a 5-year, $96M contract. Taking "less money" in Florida means paying fewer tax dollars and keeping more of your actual salary.
't Ging niet om het geld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')