quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:17 schreef Laydina het volgende:
@hob (dacht ik tenminste haha ) .. de regen is niet lekker.. wordt het alleen maar benauwd van
Er is nog geen gelegheidquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:20 schreef MissHobje het volgende:
Sarabi ik vind die 1e wel heel stijlvol
2e persoonlijk iets minder, maar weet de gelegenheid ook niet.. dat kan wel doorslag geven.
beide staan je goed hoor!!
Ow dat kan ook vast en zeker. Tis niet veel wss en daarbij zal het toch warm aanvoelenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja beetje wel maar ik laat me er niet door tegenhouden.
In het weekend kan ik niet naar het strand, dus heb mijn zinnen gezet op volgende week
Het nadeel van die blauwe vind ik dat blauwe gedeelte boven je borsten. Dat ziet er beetje vaag uit. Omdat het net neit op je borsten zit terwijl je dat wel beetje verwacht enzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:24 schreef Sarabi het volgende:
Allemaal roze tot nu toe dus?
Wel vervelend mijn beste vriendin zegt de blauwe(en die heeft ook mijn voorkeur ookal vind ik ze beide mooi)
Vind ik ook hoor, maar vind de voorkant mooier dan dat ik de achter/zijkant lelijk vind dus trek het toch gewoon aanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
Als ik eerlijk ben, overigens: op zich staat curve hugging kleding je erg goed en van voren vind ik ze érg flatteus, maar van de zij&achterkant wat minder.
Ja, IRL lijkt het wel iets minder vaagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het nadeel van die blauwe vind ik dat blauwe gedeelte boven je borsten. Dat ziet er beetje vaag uit. Omdat het net neit op je borsten zit terwijl je dat wel beetje verwacht enzo.
beetje vaag dus vooral.
En dan gewoon altijd de ene knie voor de andere zetten als je staatquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar vind de voorkant mooier dan dat ik de achter/zijkant lelijk vind dus trek het toch gewoon aan
Bruiloft inderdaad en er komt een feest van oma aan, die vind dit soort jurken ook helemaal geweldigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan gewoon altijd de ene knie voor de andere zetten als je staatIk vind het wel echt gave modellen, bij wat voor gelegenheid trek je zoiets aan? Bruiloft?
Ze zijn ook heel leuk! Mij zou zoiets niet zo leuk staan, ik heb daar te weinig tiet voorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bruiloft inderdaad en er komt een feest van oma aan, die vind dit soort jurken ook helemaal geweldig
Die eerste vind ik ook geweldigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel leuk! Mij zou zoiets niet zo leuk staan, ik heb daar te weinig tiet voor
Ik wil zelf deze of zoiets maar dan andere kleurencombi.
Ja hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
Dat model op die tweede foto is echt scary
Die tweede zal wl in een hele andere kleurensamenstelling moeten komen wil ik hem leuk vinden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel leuk! Mij zou zoiets niet zo leuk staan, ik heb daar te weinig tiet voor
Ik wil zelf deze of zoiets maar dan andere kleurencombi.
Ja het onderste gedeelte van die tweede vind ik wel leuk, maar dat blauw/wit gestreepte...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
Die tweede zal wl in een hele andere kleurensamenstelling moeten komen wil ik hem leuk vinden.
die eerste is wel gaafAlleen denk ik dat ik er een enorme kont in zal krijgen
ja idd, vreselijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja het onderste gedeelte van die tweede vind ik wel leuk, maar dat blauw/wit gestreepte...![]()
Maar het model is leuk! Een winkeltje bij mij in de buurt heeft ook zulke jurkjes en dan wel heel leuk met spijkerstof als rokgedeelte, dan zelfde kleur spijkerblauwe band in het midden en een hele toffe bloemetjesprint bovenstukjequote:
Je hebt een pmquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:07 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgen!!![]()
Shit, Sarabi's jurkjes gemist![]()
![]()
nou ja, je bent eruit volgens mij.. daar ging het om
Net naar de kapper gefietst voor mn pony en woo wat is het heet![]()
zit nu dus weer binnen met mn lappie, straks onder parasol en vanmiddag varen en even naar het eiland![]()
fijne dag allemaal!
Thanksquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:25 schreef FutureFairytale het volgende:
thanks!
ik vind ze allebei heel gaaf en apart. blauw is meer voor feestelijke gelegenheden maar dat is het toch ook? roze is iets 'stijver', maar vind ze allebei tof
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanksen denk dat je gelijk hebt
Daarom vind ik mezelf waarschijnlijk nog te jong voor die roze
topvintage.nlquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waar heb je die jurkjes vandaan eigenlijk?> hebben ze een website? erg leuk nl
en de politie kan er meteen ook de rekening achteraan plakken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef flying-dutchman het volgende:
SBS6 heeft de rechten gekocht om de huldiging exclusief te mogen uitzenden...
dan mag van mij gemeente Amsterdam ook de rekening voor alle kosten zo naar de KNVB toesturen.
die gaat de soep inquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:08 schreef Bluezz het volgende:
Die octopussy heeft de mossel van Spanje gekozen
Maar daar gaat BloesDress natuurlijk verandering in brengen
O leuk ja!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuk filmpje over die Simson bandenplakdoosjes
Met de hand gevuld
[ afbeelding ]
Jaaa, foto!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Morgen geven mijn ouders een feestje wegens 40-jarig huwelijksfeest.
Zal ik ook even een foto naar je sturen ter beoordeling van betreffend jurkje?
En da's best knullig ja, verjaardag vergeten
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:35 schreef freecell het volgende:
Jaaa, foto!
Altijd leuk, een feestje
EN de verjaardag in kwestie vieren we morgen uitgebreid, daarom ook vergeten....
Het kan nooit vreselijker zijn dan de bloesworschtdress dus kom maar opquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:44 schreef Isabeau het volgende:
ok, het jurkje ziet er vreselijk uit op de foto, maar Ross zegt dat het er in het echt wel heel leuk uitziet
Je moet er gewoon even een uurtje voor gaan zitten en uitvogelen hoe het werkt, kom op woemanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:20 schreef Duderella het volgende:
O leuk ja!![]()
Kijk en als ik nou zo weten hóe, dan zou ik dit op de blingbling-buis kunnen bekijken.
(Maar waarschijnlijk ben ik te lui om ooit uit te zoeken hoe dat moet)
10 foto's maken, dan is er eentje leukquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:44 schreef Isabeau het volgende:
ok, het jurkje ziet er vreselijk uit op de foto, maar Ross zegt dat het er in het echt wel heel leuk uitziet
In welk topic hebben ze dat gedaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - Nu in jullie MyAT
net terug uit thaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
O leuk ja!![]()
Kijk en als ik nou zo weten hóe, dan zou ik dit op de blingbling-buis kunnen bekijken.
(Maar waarschijnlijk ben ik te lui om ooit uit te zoeken hoe dat moet)
Ik ga eens even wandelen in tha sun!
Dat bedoel ik in mijn PM Ies, kan het tshirt met de knoopjes eronderuit? Dan zou ik dat doen en alleen een hempje doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:56 schreef Isabeau het volgende:
En voor de nieuwsgierigen hier een stukje zonder kont
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:57 schreef Bluezz het volgende:
Dat bedoel ik in mijn PM Ies, kan het tshirt met de knoopjes eronderuit? Dan zou ik dat doen en alleen een hempje doen.
Stipjes
Uitdoen en vervangen door een enkel wit hempjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Stipjes ja![]()
En dat shirtje is dus 1 geheel.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:01 schreef freecell het volgende:
óf het hemdje er onderuit, maar niet beiden
Zit aan elkaar vast hempje en shirtjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:01 schreef freecell het volgende:
óf het hemdje er onderuit, maar niet beiden
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:03 schreef Laydina het volgende:
Daarbij lijkt mij zo'n dubbel ding ook hartstikke warm.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:04 schreef Bluezz het volgende:
Het is een smashing jurkje, helemaal goed voor zo'n feest
Wat doet dr Rossi himself aan
Aah oke, je hebt ze ook dat ze echt dubbel zijn ondanks dat ze aan elkaar vast zitten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het IS niet dubbel
Het is een wit shirtje met alleen een klein driehoekje rond decolettee regio ingenaaid.
En als ik het witte ding uitdoe vallen m'n borsten er uit
Maar ik ga wel even naar de stad
Ze is naar de stadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:11 schreef Laydina het volgende:
Aah oke, je hebt ze ook dat ze echt dubbel zijn ondanks dat ze aan elkaar vast zitten.
Haha ja er moet wel iets onder dan. Maar dan wel gewoon een topje.
Laptopsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:10 schreef TAV74 het volgende:
Nieuwe laptops binnenNu dus eerst een middagje knoeien om alles er weer naar wens op te krijgen
Ik heb ook een rare smaakquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Niet mijn smaak Sarabi![]()
Soort jurkjes voor in de film
doe eens een link naar een foto.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ook een rare smaak
En dan moet je er nog hele grote heupen in denken
Niet dat ik weet....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Duderella het volgende:
I
Sarabi, is jouw verkering eigenlijk uit?
ziet er netjes uit.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:39 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb alleen nog imageshack linkjes dus zal ze even pm'en
En het zijn zonder gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |