ik niet in de auto. net even de ramen iets los gezet. 't was wel lekker warm in de auto.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb airco op het werk en in mijn auto![]()
![]()
![]()
![]()
dit lijkt me koud genoegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wouter, doe eens ff een verkoelende Pafipo
dat ziet er ook wel koel uitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ow, ik was ook al aan het zoeken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie omgeving om een blackmetal videoclip op te nemenquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooie omgeving om een blackmetal videoclip op te nemen
Daar is nog genoeg te veranderen dus werk zatquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mja, ben gisteren wel gebeld door gemeente Tubbergen
Hoe kun je daar nou aandenken als je zoiets zietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:13 schreef Mdrop het volgende:
Hoe kun je daar nou aandenken als je zoiets ziet?
Omdat niemand in die omgeving die (herrie) 'muziek' kan horenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:13 schreef Mdrop het volgende:
Hoe kun je daar nou aandenken als je zoiets ziet?
Zit wat in, pleuris herrie dat is hetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:21 schreef Assiej het volgende:
Omdat niemand in die omgeving die (herrie) 'muziek' kan horen
Hooguit een lawine kan veroorzaken
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True story!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zit wat in, pleuris herrie dat is het, Vrijdag is toch 'koopavond' in Oldenzaal??
\m/quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Black metal ist krieg
* ReMcOrE klopt afquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja nu doet hij het wel weer maar laatste paar dagen valtie steeds weg, zo irritant
en vriendin van mij haar internet viel ook weg met ziggo....
Ik denk dat het bij j thuis wel hot is ?
Fijn weekend!
quote:
quote:
zeker weten?quote:
Ik denk dat we heel blij mogen zijn dat we hier in de buurt ziggo kunnen krijgen, als je ziet hoe vaak UPC storingen of zelfs uren compleet geen internet bied. Een daarbij kan KPN geen fatsoenlijk ADSL abbo bieden met de zelfde snelheden tegen kabelprijzenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE klopt af
wij hebben, afgezien van 1/2 kleine storingen, nog nooit wat gehad met @home/Ziggoen hier is het redelijk hot, maar alle ramen staan open en de ventilator blaast volop
Helaas welquote:
Je-zus, wij hebben echt vaak wat met Ziggo..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE klopt af
wij hebben, afgezien van 1/2 kleine storingen, nog nooit wat gehad met @home/Ziggoen hier is het redelijk hot, maar alle ramen staan open en de ventilator blaast volop
Ik heb nog wel een drinkglas over, duik er maar inquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, moet nog 4,5 uur werken
Ik wil zwemmen!
Daar hang ik mn zwetende ballen dan wel even inquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een drinkglas over, duik er maar in
Ehm ... jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar hang ik mn zwetende ballen dan wel even in
quote:
wij hebben dus nooit problemen, ook niet de tvquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je-zus, wij hebben echt vaak wat met Ziggo..
lekker mazzel hebben jullie dan!
ook met de tv hebben wij vet vaak strepen, moet er weer zo'n mannetje komen enzo.
Haha mooi dat je iig een ventilator hebt.. (De ramen moet je juist dicht houden)
Hier is het wel koel thuis
Mooi mazzel ...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij hebben dus nooit problemen, ook niet de tvde ramen staan open zodat het er nog een beetje doorwaait hierboven... anders kom je echt zo'n zweethok binnen en daar is niet in te slapen 's nachts
Hier het zelfdequote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:53 schreef Mdrop het volgende:
Heerlijk genieten van de Piraten hits van de buren, die lui hadden beter in de Riet kunnen wonen!
mag ik het glas zelf even gebruiken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar hang ik mn zwetende ballen dan wel even in
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:46 schreef Fems het volgende:
Ook ik ben weer in de hitte van twente aangekomen. Poeh, wat is het warm.
Heeft iemand in omgeving H'bergen een fiets voor mij te leen?:)
Tuurlijk, nadat ik klaar benquote:
O.a. in jouw drinkglas!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
ik wil niet weten waar jij je ballen allemaal in steekt if you don't mind
Broodjes kaas hierquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Half uur geleden lekker onder de douche geweest maar het is hier zo warm dat ik gewoon een wet-look /wet t-shirt heb(jury iemand?
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |