Jij hoopt op een potje kwartetten vandaag?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:43 schreef Orea het volgende:![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd met Lara![]()
Wowowwww!! Nytar, kom jij er dan ook maar innog meer mensen op vandaag?? (de dag is nog niet om
)
Kijk dat zijn verse updates!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:42 schreef Webcrowler het volgende:
Lara Mijnders is om 11.35 uur geboren op 11 juli 2010!!!
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij hoopt op een potje kwartetten vandaag?
Ik heb het net aan Willem gevraagd, maar die blijft nog even zitten zegt ie....
Veel te warm om te neukenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:56 schreef Orea het volgende:
[..]
Huppa, sleep jij Martijn eens mee naar de slaapkamer!!
![]()
WOW!!! Darn dat ging snelquote:Op zondag 11 juli 2010 11:42 schreef Webcrowler het volgende:
Lara Mijnders is om 11.35 uur geboren op 11 juli 2010!!!
Ik zou in de auto stappen en over hobbelige wegen gaan rijdenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Veel te warm om te neuken
Heb trouwens wel alles voor pannekoeken én bitter lemon in huis
Als het in dit tempo doorgaat (iedere 4 uur een kindje) dan hebben we al problemen voor de wedstrijd begintquote:Op zondag 11 juli 2010 11:43 schreef Orea het volgende:
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd met Lara![]()
Wowowwww!! Nytar, kom jij er dan ook maar innog meer mensen op vandaag?? (de dag is nog niet om
)
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het op dit tempo doorgaat (iedere 4 uur een kindje) dan hebben we al problemen voor de wedstrijd begint
whehehe, ik ga zo buiten zitten in de schaduw met m'n voetjes in het water... Meer ben ik niet van plan te doen...quote:Op zondag 11 juli 2010 12:00 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik zou in de auto stappen en over hobbelige wegen gaan rijdenmisschien werkt dat ook!
Of misschien een rondje Ikea?
Spelbrekerquote:Op zondag 11 juli 2010 12:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
whehehe, ik ga zo buiten zitten in de schaduw met m'n voetjes in het water... Meer ben ik niet van plan te doen...
Je was ook pas vanavond om 19.15 aan de beurt, in dit tempo hoort Nytar eerst nog zo rond 15.25 te bevallenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
whehehe, ik ga zo buiten zitten in de schaduw met m'n voetjes in het water... Meer ben ik niet van plan te doen...
Naja, de dag is nog niet voorbij, dus wie weetquote:
Toch tijdens de wedstrijd doen dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je was ook pas vanavond om 19.15 aan de beurt, in dit tempo hoort Nytar eerst nog zo rond 15.25 te bevallen
Aaaw ik hoop voor het arme kind dat het dan maar wel wat eerder komt, als ze gisteren al weeën had...quote:Op zondag 11 juli 2010 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je was ook pas vanavond om 19.15 aan de beurt, in dit tempo hoort Nytar eerst nog zo rond 15.25 te bevallen
het zou me niets verbazen als nytar al ligt te genieten nu...quote:Op zondag 11 juli 2010 12:06 schreef Orea het volgende:
[..]
Aaaw ik hoop voor het arme kind dat het dan maar wel wat eerder komt, als ze gisteren al weeën had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |