Kuttopic.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kut gaat niet zo goed samen met dit topic
Ik zie de brief wel tegemoetquote:
Het gaat om het idee he... als de woorden maar raak zijn... en er geen spelfouten instaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:33 schreef Deceit het volgende:
[..]
gvd al 3 brieven geschreven en ziet er nog nie uit
gedaan, met elk woord gemeend en een halve pagina meer dan de getypte versiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat om het idee he... als de woorden maar raak zijn... en er geen spelfouten instaan
Het is een procesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:57 schreef Deceit het volgende:
waar heb ik hier toch over, ff lekker jullie lastig vallen met mijn zeikverhalen.. grow up deceit, tering!!
wow had eigenlijk een geheel andere reactie van je verwacht..quote:
Wel giga inflatie hiero op 't moment he... Wáár je bij staat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
Bijna alles ingepakt!en de rest koop ik daar wel.
Dan kun je idd net zo goed een echte vrouw nemen, alhoewel die waarschijnlijk weer mannelijker is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zo'n verwijfd type val ik dus totaal niet
en zo hoort hetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:02 schreef Waxxer het volgende:
Ik... wil... mij... nerrrrrrrrgens mee bemoeien......
Nee dat was ik niet...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:03 schreef Deceit het volgende:
[..]
wow had eigenlijk een geheel andere reactie van je verwacht..
iets meer van 'hè hè eindelijk heb je t zelf door'
im pleasantly suprised
die foto van friso.. was jij die rechter nou ofnie?
Doe dat dan ook niet! Takketeef, spinaziekut! stoephoer!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:02 schreef Waxxer het volgende:
Ik... wil... mij... nerrrrrrrrgens mee bemoeien......
sla je ook nog spullen daar op, met het oog op de toekomst dat je weer terugkeert ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
Bijna alles ingepakt!en de rest koop ik daar wel.
owquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet...
nou en eigenlijk bedoelde ik met mijn opmerking ook dat het een proces is waarbij je erachter komt dat je dingen anders moet doen
zeker bepaalde hardloopstersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kun je idd net zo goed een echte vrouw nemen, alhoewel die waarschijnlijk weer mannelijker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |