What the .. superaanslagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:56 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/170885-tour-vechtpartij-na-de-finish.html
Nog harder dan Blijlevens vs Julich.Barredo gaat hem gewoon met een wiel te lijf.
Die fotograaf.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Valpartij van McEwen:
http://nos.nl/video/170921-tour-mcewen-valt-na-de-finish.html
Misvatting dat Freire daar sterk in is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is er nog een sprint die omhoog gaat. Anders denk ik niet.
Het is een puntentrui, geen sprintrui.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:50 schreef Gitank2 het volgende:
Als Hushovd zo sprint kan Petacchi 'm beter pakken..
I knowquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is een puntentrui, geen sprintrui.
Niet meer zou ik niet zeggen, hij is eigenlijk pas net terug na zijn sleutelbeenbreuk. Normaalgezien moest hij die proloog ook perfect aankunnen en eindigt hij in massasprints toch wel wat hoger.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:54 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
I know
Maar Hushovd is niet meer de Hushovd die ook in de vlakke sprints vrij hoog kon eindigen.
Wel grote kans dat hij die trui lekker houdt, punten sprokkelen in de komende ritten.
Ja, wellicht weer goed sprinten richting de laatste week, en dan meedoen om de zege op de CEquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet meer zou ik niet zeggen, hij is eigenlijk pas net terug na zijn sleutelbeenbreuk. Normaalgezien moest hij die proloog ook perfect aankunnen en eindigt hij in massasprints toch wel wat hoger.
en de 1e nederlander op het podium in 1897 droeg ook al een snorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[ afbeelding ]
Josef Fischer, 1e winnaar van Parijs-Roubaix
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
en de 1e nederlander op het podium in 1897 droeg ook al een snor
[ afbeelding ]
Mathieu Cordang.
Even ontopic weer: Speciale reden dat Milram met die groene helmen rijdt?? Vloekt behoorlijk bij de rest van de kledij.
Mwa, ligt eraan. Als mannen als Valverde en dergelijke kansen ruiken, dan niet nee, maar als mensen als Cavendish en Petacchi zo iets hebben van hmmm, we gaan het proberen, maar ik weet het niet hoor, dan wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misvatting dat Freire daar sterk in is.
quote:dzabriskie
Never understood why people think the front wheel is a good weapon...
De Brabantse Pijl, dat is nou precies zo'n wedstrijd waardoor men is gaan denken dat Freire sterk is in een sprint bergop. Daar won hij doorgaans de sprint van renners van het kaliber Kroon en Nuyens en zelfs een keer tegen rassprinters Lotz en Merckx. Vooruit, hij klopte ook een keer Kirchen en Gasparotto.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:44 schreef DutchSL het volgende:
Freire in zijn topjaren, zo rond 2003 a 2006, was geweldig in sprintjes bergop. Zo won hij telkens in de Tirreno en de Brabantse Pijl, ik herinner me ook een hele mooie Vuelta etappe.
Dat niveau heeft hij echter al een paar jaar niet meer.
Volgens mij ook al in de Ronde van Zwitserland.. welk merk banden rijden ze daar dat op de cruciale momenten die dingen lek gaan.. die banden moet ik niet hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:07 schreef KoningKlabanus het volgende:
Freire had een lekke band in de laatste kilometer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |