quote:
Dat moet gewoon even wennen doos. Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mooi.... misschien (ik vind toch van niet) functioneel... nee
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:10 schreef Montagui het volgende:
- nieuwe topicsmijn actieve topicsactieve topicsbookmarks custom menu reset -
Kan dat ook in andere kleurtjes? Donkerblauw op zwart is nauwelijks te lezen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:10 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat moet gewoon even wennen doos. Stel je niet aan.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:11 schreef kikoooooo het volgende:
Veel mooiere layoutDe tyfus voor autisten zoals TS.
waarschijnlijk reclamebannerquote:
Dan ga je maar naar een of ander seniorenforum.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik wil niet wennen, ik wil gewoon mijn oude lay out... die vind ik fijn, die heb ik niet voor niets gekozen...
het is een samenzwering!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:20 schreef Lambiekje het volgende:
Als je uitlogt heb je de oude weer ... waarom
het forum werkt nog steeds hetzelfde, alleen ziet het er een beetje anders uit. maak je niet zo druk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:23 schreef rkd het volgende:
Ik vind het maar een puinhoop nuTotaal niet overzichtelijk meer.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het forum werkt nog steeds hetzelfde, alleen ziet het er een beetje anders uit. maak je niet zo druk.
quote:
Pfff nou, ik heb hem op 640X480 gezet, niet meer te lezen, ligt niet aan mn ogen maar aan Fok!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:28 schreef rkd het volgende:
[..]
Kan ik mijn monitor weer terug zetten op 800 x 600 om het te kunnen lezen. pfff.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:11 schreef kikoooooo het volgende:
Veel mooiere layoutDe tyfus voor autisten zoals TS.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:35 schreef Fortitude het volgende:
Fok moet toch even een cursus useability doen. Deze layout is duidelijk minder goed leesbaar. En terug switchen doet het niet....
in de nieuwe layout moet je het theme op fok silver wip zetten en layout op bagger. Dan in bagger naar opties en daar kan je weer kiezen tussen de oude layouts waaronder het geweldige fok silverquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:35 schreef Fortitude het volgende:
Fok moet toch even een cursus useability doen. Deze layout is duidelijk minder goed leesbaar. En terug switchen doet het niet....
omg so 1337 haxorzquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:55 schreef wise het volgende:
[..]
in de nieuwe layout moet je het theme op fok silver wip zetten en layout op bagger. Dan in bagger naar opties en daar kan je weer kiezen tussen de oude layouts waaronder het geweldige fok silver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |