En, heb je 'm doodgeslagen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zojuist landde een vlieg hier op het kaartje met 'Nederland' dat ik had gemaakt.![]()
Maar Mani is natuurlijk ook niet helderziendquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:27 schreef sig000 het volgende:
Tsunami's en aardbevingen voorspellen ze ook dus wie weet ook wel voetbalwedstrijden.
Ok, blijft over die octopus maar die deed tocg alleen Duitse wedstrijden?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar Mani is natuurlijk ook niet helderziend![]()
[ afbeelding ]
Klopt. Maar ik geloof dat ze Paul (quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:48 schreef sig000 het volgende:
Ok, blijft over die octopus maar die deed tocg alleen Duitse wedstrijden?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik geloof dat ze Paul () morgen in stelling willen brengen mbt de finale. Ongelooflijk onbetrouwbaar, natuurlijk, die octopus kan alleen de Duitsland-wedstrijden voorspellen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik geloof dat ze Paul () morgen in stelling willen brengen mbt de finale. Ongelooflijk onbetrouwbaar, natuurlijk, die octopus kan alleen de Duitsland-wedstrijden voorspellen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:28 schreef sig000 het volgende:
Een beetje vals sentiment hebben ze wel die Duitsers, nu vinden ze ineens Spanje helemaal geweldig, maar goed dat er die octopus is om dat te relativeren,
Nee, sukkel dat je bent, hij kiest gewoon voor de winner!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef Hollandd.. het volgende:
Die Paul vond die Spaanse mossel Gewoon het lekkerstt...
Paul heeft gesproken en het wordt dus Spanje volgens hem...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:46 schreef Afellay20 het volgende:
[..]
Nee, sukkel dat je bent, hij kiest gewoon voor de winner!
Hij heeft alles goed tot nu toe, behalve finale EK maar dat is maar een ongelukje geweest.
Paul is een hoax: http://www.faqt.nl/?p=8157quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:32 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Paul heeft gesproken en het wordt dus Spanje volgens hem...
Helaas voor Spanje heeft Paul geen goeie scores op finales voorspellen
Wat hebben die uien er nou weer mee te maken!?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:04 schreef Hollandd.. het volgende:
ik weet niet of je het weet maar in elk bakje zit een Mossel en nederlandse mossel en een spaanse mossel nou kies maar 1 ui welke je het lekkerste vind.. SUKKEl..!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:24 schreef PirE het volgende:
Ik heb het net met een vlieg geprobeerd en er kwam wat roods uit toen ik hem doodsloeg. Spanje heeft rood in de vlag, dus Spanje wint![]()
HOAXquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:24 schreef PirE het volgende:
Ik heb het net met een vlieg geprobeerd en er kwam wat roods uit toen ik hem doodsloeg. Spanje heeft rood in de vlag, dus Spanje wint![]()
Je had ook normaal kunnen reageren met: "De kleur rood zit ook in de Nederlandse vlag".quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |