Mwah, was de hyper van biggelaar. Zat behoorlijk wat extra vermogen in + carbon wielen. Ding kwam absurd hard omhoog. Zelfs in de zes bij vol gas open gooien nog flink zweven. Kon er prima op rijden maar echt flink gas geven vond ik niet echt gecontroleerd. Dan liever iets minder vermogen en altijd flink gas kunnen geven.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah, was de hyper van biggelaar. Zat behoorlijk wat extra vermogen in + carbon wielen. Ding kwam absurd hard omhoog. Zelfs in de zes bij vol gas open gooien nog flink zweven. Kon er prima op rijden maar echt flink gas geven vond ik niet echt gecontroleerd. Dan liever iets minder vermogen en altijd flink gas kunnen geven.
Niet op een MT-03quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Petje. met je overal volgas
Zal mezelf ook nog wel tegen komen de eerste ritjes
Niets mis met een MT03. Je kan er volgens mij behoorlijk mee doorknallen (afgezien van de snelwegen....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niet met de MT3 nee... die is net zo snel als de GS tot de 180 daarna wint de GSMaar ik bedoel de echte motoren
In vakjargon heet dat zweven gewoon 'uit de veren onder acceleratie'.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:19 schreef BazzieK het volgende:
Mwah, was de hyper van biggelaar. Zat behoorlijk wat extra vermogen in + carbon wielen. Ding kwam absurd hard omhoog. Zelfs in de zes bij vol gas open gooien nog flink zweven. Kon er prima op rijden maar echt flink gas geven vond ik niet echt gecontroleerd. Dan liever iets minder vermogen en altijd flink gas kunnen geven.
Turning to the better.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef ikookhier het volgende:Veeeelse warm om op de Motor te zitten
![]()
WB hangt weer de faalhaas uit
Zal best. Betwijfel echter of ik snel op iets snellers over stap. Die CB1000R was nog sneller dan die duc en heel makkelijk te rijden maar vond het toch wat te makkelijk snel voor op de openbare weg. Wat aan de andere kant ook weer puur gevoelsmatig is want met die Triumph rijd ik ook bijna altijd hard genoeg om mijn rijbewijs kwijt te zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In vakjargon heet dat zweven gewoon 'uit de veren onder acceleratie'.![]()
Koppel zal wel indruk gemaakt hebben, slimmerds hebben er gewoon snelgas opgezet.
Vergeleken met een Corsaro is het een pussy.
Ach, over een paar jaar lach je erom.
Duszzzz hij komt er echt die Fok! MC zirkwiedag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:55 schreef BazzieK het volgende:
Zal best. Betwijfel echter of ik snel op iets snellers over stap. Die CB1000R was nog sneller dan die duc en heel makkelijk te rijden maar vond het toch wat te makkelijk snel voor op de openbare weg. Wat aan de andere kant ook weer puur gevoelsmatig is want met die Triumph rijd ik ook bijna altijd hard genoeg om mijn rijbewijs kwijt te zijn.![]()
HendigSjiek jweets!quote:
Dat is inderdaad wel beter dan tussen 7 en 8.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:01 schreef cageon2 het volgende:
HendigSjiek jweets!
Zondag pas om half tien inschrijven enzulks.Kan ik mooi zondag ochtend vertrekken met wat koelere omstandigheden.
![]()
om de rest van de dag bij heerlijke temperaturen te gaan knalleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder remschakelsetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel beter dan tussen 7 en 8.![]()
Zielig dat er een Blade stilstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |