dat snap ikquote:Op zondag 11 juli 2010 17:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Kun je lezen wat mensen van je vinden etc.
Maar toch heb je het zojuist wel geactiveerdquote:Op zondag 11 juli 2010 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat snap ikmaar dat vind ik eigenlijk niet nodig ;p
Ah gutteguttegutquote:Op zondag 11 juli 2010 18:23 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Maar toch heb je het zojuist wel geactiveerd
Da's maar goed ook!quote:Op zondag 11 juli 2010 18:23 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Maar toch heb je het zojuist wel geactiveerd
Dan heb je eindelijk de kans.. En dan zeg je 't af. Hij komt wel kruipend naar je toe hoor, nog 4 jaar en 106 nachtjes slapen en dan komt 'ie je halen.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
trouwens, ( even weer terug naar het topic )
ik zou vanavond bij die jongen voetbal gaan kijken, maar ik was te scheiterig dus heb afgezegt, hihi.
nja, ik dacht zonet van; ja dan komen er allemaal van die genante stiltes enzo, en daar had ik dus geen zin in.
quote:
quote:
Stiltes zijn hét moment, maargoed; het is voetbal dus ik geef je groot gelijkquote:Op zondag 11 juli 2010 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
trouwens, ( even weer terug naar het topic )
ik zou vanavond bij die jongen voetbal gaan kijken, maar ik was te scheiterig dus heb afgezegt, hihi.
nja, ik dacht zonet van; ja dan komen er allemaal van die genante stiltes enzo, en daar had ik dus geen zin in.
ja ik was vanmiddag ooknog zeker over wat ik ging doen..quote:Op zondag 11 juli 2010 18:40 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dan heb je eindelijk de kans.. En dan zeg je 't af. Hij komt wel kruipend naar je toe hoor, nog 4 jaar en 106 nachtjes slapen en dan komt 'ie je halen.
Nee, maar serieus. Zeg dan ook niet af. Je moest de kans aangrijpen en je vermaken met hem. Onzeker zijn doe je later maar.
Gewoon aardig tegen hem doen, jezelf zijn. Als hij je leuk vindt dan zie je dat hopelijk wel aan hem.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik was vanmiddag ooknog zeker over wat ik ging doen..
ik denk dat ik tijdens de pauze maar even naar hem toefiets dan, hoefk niet zo lang bij hem te zijnen als we gaan winnen ( kans is klein
) dan kan ik het ooknog leuk vieren
nja, het enige waar ik mee zit zijn die stiltes hoor.. ik ben opzich wel een persoon die alles durft en zelfvertrouwen uitstraalt, en normaal heb ik ook geen probleem met 1st dates, maar ik weet niet, het is raar xdquote:Op zondag 11 juli 2010 18:43 schreef dirkjo het volgende:
Bedenk me ineens iets, je zou je eens moeten bedenken of je niet gewoon te ''bang'' bent.
Elke keer op momenten waar genoeg zou kunnen gebeuren doe je niks, en als die je uitnodigt om langs te komen zeg je af omdat je bang bent voor de stiltes.
Ga er gewoon voor
jeez, stap gewoon op hem af n zeg dat je nu zn vriendinnetje bent. Dat heen en weer getouwtrek gaat nergens over..quote:Op zondag 11 juli 2010 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik was vanmiddag ooknog zeker over wat ik ging doen..
ik denk dat ik tijdens de pauze maar even naar hem toefiets dan, hoefk niet zo lang bij hem te zijnen als we gaan winnen ( kans is klein
) dan kan ik het ooknog leuk vieren
ja, dat is heel romantischquote:Op zondag 11 juli 2010 18:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
jeez, stap gewoon op hem af n zeg dat je nu zn vriendinnetje bent. Dat heen en weer getouwtrek gaat nergens over..
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nouja,ik heb dus gehoord dat hij mij leuk vindt, maar als hij me echt zo leuk vindt dat hij een relatie met mij wil, dat zou hij wel een paar dingen moeten veranderen jaa.;p
ja ik ben dus 15quote:Op zondag 11 juli 2010 22:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
Je bent 13, je hebt niets te willen, die dingen uit de film? ait gonna happen!
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nja, het enige waar ik mee zit zijn die stiltes hoor.. ik ben opzich wel een persoon die alles durft en zelfvertrouwen uitstraalt, en normaal heb ik ook geen probleem met 1st dates, maar ik weet niet, het is raar xd
Zo zie je maar he, je hoeft niet bang te zijn voor stiltes. Gewoon er naar toe gaan en gaan met die banaanquote:Op maandag 12 juli 2010 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
however.
ik heb dus net met hem afgesproken thuis, 2e helft gekeken, twas heel leuk ;D geen stiltes, veel gelachen, heb zn vest gekregen en hij heeft me die heel 5 km meegefietst naar huis, daar nog geknuffelt en ben weer helemaal happy.![]()
En toen niet eens gezoend?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
however.
ik heb dus net met hem afgesproken thuis, 2e helft gekeken, twas heel leuk ;D geen stiltes, veel gelachen, heb zn vest gekregen en hij heeft me die heel 5 km meegefietst naar huis, daar nog geknuffelt en ben weer helemaal happy.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |