Toen stond jij je mooie billen te schudden in de stadquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet nu in sneltreinvaart schoonmaken, afwassen, douchen etc, zometeen visite![]()
waarom heb ik dat niet gister op mn vrije dag gedaan
BATSEN!!!! als het bed maar schoon isquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet nu in sneltreinvaart schoonmaken, afwassen, douchen etc, zometeen visite![]()
waarom heb ik dat niet gister op mn vrije dag gedaan
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:47 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
BATSEN!!!! als het bed maar schoon is
anders heb je altijd nog de bank of de keukenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]je weet in welke staat mijn bedje verkeerd
en de huisgenootquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:49 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
anders heb je altijd nog de bank of de keuken
Als hij/zij mee doet heb je gelijk en trio en ben je ook meteen weer ontopic bezigquote:
brrr.. Mijn huisgenoot is pure evil! Maar miss is mijn visite wel n vrouw en ben ik onwijs ontopic bezigquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij/zij mee doet heb je gelijk en trio en ben je ook meteen weer ontopic bezig
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
brrr.. Mijn huisgenoot is pure evil! Maar miss is mijn visite wel n vrouw en ben ik onwijs ontopic bezig
ik heb inside info...quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
brrr.. Mijn huisgenoot is pure evil! Maar miss is mijn visite wel n vrouw en ben ik onwijs ontopic bezig
tuurlijk welquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ik heb inside info...je bent niet ontopic bezig :p
Hahaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tuurlijk welmet n vent ist alsnog bi haha, maar dan moet de volgende weer n vrouw zijn voor de balans
volgende keer met een vrouw doe ik meequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tuurlijk welmet n vent ist alsnog bi haha, maar dan moet de volgende weer n vrouw zijn voor de balans
kga toch niet met jou batsenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:04 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
volgende keer met een vrouw doe ik mee
pfff why not?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kga toch niet met jou batsen
vanavond was epicben helemaal in n roes haha
nee, jij wilt verhalen, nieuwsgierig gevalquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:23 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
pfff why not?maare vertel we willen verhalen!!!
haha daar gaat je losbandigheid!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, jij wilt verhalen, nieuwsgierig geval
twas gewoon fijn6 uur lang liggen zoenen/batsen/praten, i think i maybe start to like him a little
die was er uberhaubt al niet! Lulhannes ben jequote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha daar gaat je losbandigheid!!!
vlaakiequote:Op maandag 2 augustus 2010 09:50 schreef RvLaak het volgende:
damn... druk druk druk druk & dan een aantal topics missen
pfff... Mijn bats is ook mislukt vant weekend... Dus moet ook weer een week wachtequote:Op maandag 2 augustus 2010 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die was er uberhaubt al niet! Lulhannes ben je![]()
alleen t kan makkelijk 3.5 week duren tot ik weer tijd heb om m te zienen dat zuigt..
What happened?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:55 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
pfff... Mijn bats is ook mislukt vant weekend... Dus moet ook weer een week wachte
Blijkbaar niks. Want het is mislukt.quote:
is het niet de bedoeling dat jij zuigt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die was er uberhaubt al niet! Lulhannes ben je![]()
alleen t kan makkelijk 3.5 week duren tot ik weer tijd heb om m te zienen dat zuigt..
ja maar dat kan dus nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
is het niet de bedoeling dat jij zuigt?
om ontopic te blijven
vast , maar er is n verschil tussen kunnen en willenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:26 schreef TJDoornbos het volgende:
je kan toch overal iemand opduikelen
Helaas is dit niet het 'zoekertjes' topic.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vast , maar er is n verschil tussen kunnen en willen
Jammer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:11 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Helaas is dit niet het 'zoekertjes' topic.
ik zoek toch ook niksquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:11 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Helaas is dit niet het 'zoekertjes' topic.
Ahh, OK. Dacht ik even omdat TJ al voor je aan het zoeken was.quote:
Je kunt toch gewoon PM-en?quote:
mijne is geluktquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:55 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
pfff... Mijn bats is ook mislukt vant weekend... Dus moet ook weer een week wachte
dan had je ook niet met vortex moeten datenquote:
Oh dat weet ik nu pasquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan had je ook niet met vortex moeten daten
Geen idee wanneer er een nieuwe date gepland wordt. Ik had er iig wel zin in.quote:
the mental image, epicquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan had je ook niet met vortex moeten daten
Ik zou geen nee zeggen iigquote:
Oh dat kan ook wel hoorquote:
ik ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat kan ook wel hoormaar ben er altijd een beetje voorzichtig mee.
Ik heb namelijk al een vriendje, maar ik wil er best iemand bij.quote:
M of V?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb namelijk al een vriendje, maar ik wil er best iemand bij.
iddquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb namelijk al een vriendje, maar ik wil er best iemand bij.
Ik bijt niet, hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat kan ook wel hoormaar ben er altijd een beetje voorzichtig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |