doe maar niet te veel bier, anders hangt er straks onder dat heerlijke torso van hem een vies bierbuikjequote:
het is bijna te verleidelijk om daar n onwijze kutopmerking op te geven...quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:27 schreef OpenMind88 het volgende:
[..]
doe maar niet te veel bier, anders hangt er straks onder dat heerlijke torso van hem een vies bierbuikje
vort krijgt geen voorkeursbehadeling hoorquote:
ow heerlijk, kom maar opquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is bijna te verleidelijk om daar n onwijze kutopmerking op te geven...
dat zegt elk jurylidquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vort krijgt geen voorkeursbehadeling hoorals iemand die niet verdient is hij t wel
tsss wat nou weerquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vort krijgt geen voorkeursbehadeling hoorals iemand die niet verdient is hij t wel
das ook niet eerlijk gewonnen danquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:45 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
tsss wat nou weerne gf gaf al op dus win ik alsnog
nah, dat zou vuil zijnquote:
ik heb geen bierbuik... Puur spier 8)quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das ook niet eerlijk gewonnen dan
* geeftop t bierbuikje*
bierspier tochquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:52 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ik heb geen bierbuik... Puur spier 8)
dat vind ik nou aardig van jequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nah, dat zou vuil zijnen ik best eigk best lief!
GMTAquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
Alles goed schat?
wat is er lieverd?quote:
wie zij julliequote:Op donderdag 29 juli 2010 02:28 schreef littledrummergirl het volgende:
jullie vinden mij niet aardig
watch and learn boyquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:06 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
pff heb al genoeg bij jou geslijmt
perenijsjes!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kun je nooit genoeg doen!
dat ookquote:
pijpijsjes...quote:
als ik ooit dochters krijg.... No way dat ze die krijgenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:23 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
pijpijsjes...
Ook wel calippo's genoemt je kan nie vroeg genoeg beginnen
Haha, dan is het duidelijk waar jij op hebt geoefend.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik ooit dochters krijg.... No way dat ze die krijgenveroorzaakt slechts losbandig gedrag haha
en waarom vort pleit voor een zo groot mogelijke calippo consumptiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Haha, dan is het duidelijk waar jij op hebt geoefend.
nou ja de kwaliteit van pijpen verhogen is geen slechtezaakk toch it for the greater goodquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en waarom vort pleit voor een zo groot mogelijke calippo consumptie
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:29 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
nou ja de kwaliteit van pijpen verhogen is geen slechtezaakk toch it for the greater good
doe ik altijd alles wat ik doe is weloverwogen en allemaal voor the greater goodquote:
Goh.. waar komen toch al die alleenstaande mannen en hun velerlei onzin posts vandaan vraag ik me soms af? Waarom blijven vrouwen vaak stil? volgens mij zijn mannen over het algemeen de instigators van losbandig gedrag of zie ik dat nu verkeerd?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik ooit dochters krijg.... No way dat ze die krijgenveroorzaakt slechts losbandig gedrag haha
weetje wel tegen wie je et hebt? Het is miss. Losbandigheid zelve...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:58 schreef stinkertje het volgende:
[..]
Goh.. waar komen toch al die alleenstaande mannen en hun velerlei onzin posts vandaan vraag ik me soms af? Waarom blijven vrouwen vaak stil? volgens mij zijn mannen over het algemeen de instigators van losbandig gedrag of zie ik dat nu verkeerd?
muil!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:59 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
weetje wel tegen wie je et hebt? Het is miss. Losbandigheid zelve...
hahaquote:
precies, ik eis n rectificatie!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
hahaik zeg al niks meer. Ldg is een heeeeeeel kuis en reine vrouw... Niks met losbandigheid te maken
Laatste vakantiedagquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zal t doorgeven![]()
tj'tje peetje, hoe is het?
hmm dat zuigtquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Laatste vakantiedag
Verder wel goed hoor. En met ldg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |